Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale.


Detaliu pentru invitatia numarul 336296
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Numar invitatie: 336296/28.09.2012
Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264598591, fax: +40 264598278, persoana de contact: Dana Quai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Aprovizionare.Achizitii Publice, Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. 1 % DIN VALOAREA ESTIMATA MAXIMA A ACORDULUI CADRU: 1274 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere oferta).Garantia de participare se constituie conform prevederilor legale: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. Cont Spital Clinic CF Cluj-Napoca: RO54TREZ2165005XXX006890 la Trezoreria Cluj-Napoca.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278 1 OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conducerea Spitalului Clinic CF Cluj-Napoca: Manager: prof.dr.Silviu Albu, Director Medical: sef lucrari Calin Vlad, Director Financiar Contabilitate: ec.Mirtila Tarnovan. Compartiment juridic: jr.Gilda NoditiPersoane care au aprobat buget aferent an 2012 Spital Clinic CF Cluj-Napoca: Ministru: Alexandru Nazare; director general DGE: Liliana Musat, director general DGJRU: Gabriela Mocanu, director general DGIDPAPP: Mariana Ionita, director DM: Simona SanduComisia de evaluare: Presedinte: Ing.Lucia Gaina Cristea, membri: ec.Daniela Quai, Ing. Natalia Barbuta Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr.2;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular nr.3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.4;Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.5Formular de oferta Formular nr.8 Certificat constatator eliberat de ONRC in scopul participarii la licitatie, din care sa rezulte: - capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.In cadrul acesteia va figura cel putin un contract a carui valoare sa fie cel putin egal cu valoarea celui mai mare contract subsecvent: 63720 lei fara TVA.2.Autorizatia de mediu emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea, conform HG nr.128/2002 si HG nr.211/2011.3.Autorizatie sanitara/certificate4 de conformitate emisa de directia de sanatate publica teritoriala de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea, conform OMS nr.219/2002.4.Licente/autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport, conform OMF nr.82/1992.5.Certificat de atestare profesionala pentru sofer(ADR), persoana desemnata si Consilier de Siguranta, conform OMF nr.82/1992.6.Autorizatie sanitara pentru vehiculele care transporta materialele periculoase emisa de DSP, conform OMS nr.219/2002.7.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile. Standarde de protectie a mediului ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer