Achizitie publica - Servicii de colectare ,transport si eliminare finala a deseurilor medicale si deseurilor de alimente
Detaliu pentru invitatia numarul 346061
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346061/29.04.2013
Denumire contract: Servicii de colectare , transport si eliminare finala a deseurilor medicale si deseurilor de alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 46, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 33 Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare , transport si eliminare finala a deseurilor medicale si deseurilor de alimente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare , transport si eliminare finala a deseurilor medicale si deseurilor de alimente: 54480 kg deseurilor medicale si deseurilor de alimente pentru 8 luni(01 mai 2013-31 decembrie 2013) - in functie de aceasta cantitate va fi elaborata si evaluata oferta (valoarea estimata este 122100 lei fara TVA)27240 kg deseurilor medicale si deseurilor de alimente pentru 4 luni(01 ianuarie 2014-30 apriie 2014)- aceasta cantitate reprezinta posibile suplimentari (valoarea estimata este 61000 lei fara TVA)Valoarea maxima de 183100 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Autoritatea contractanta opteaza pentru prelungirea contractului, conform HGR925/2006 art.6 alin.3.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 100 - 183, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.442 lei sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P..Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada devalabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: garantia de buna executie se va constitui conform legislatiei in vigoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010 Declaratie privind eligibilitatea ;Decl. cu priv. la neinc.in prev. art.181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult.; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; .Cert. de atest.fisc/cert. priv. pl. imp. si tax. la bug. local, tr. sa prez. sit. oblig. exig. in luna ant. celei in care se dep. of., in sens. ca acest. tr. sa atest. ca ofert. nu are dat. exig.ladata de 25 a lunii ant. term.lim. de dep. a of., Decl.pe propr. rasp. priv. neinc. in prev. art.69^1 din OUG 34/2006, Pers.cu funct. de deciz. din cadrul aut. contr.sunt Dr.Carp Gheorghe Ec.Maghiar Marcel, Dir. Ingrijiri As. Rob Florin, Coord. comp.Tehn.Admin. ing. Rotaru Marcel, Ec.Iurcov Bogdan, Ing. Corbu Florina; Ing. Marzac Marian. -1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : -obiectul de activitate al ofertantuluiautorizeaza desfasurarea de activitati in domeniul ce face obiectul achizitiei. Dovada autorizarii va trebui sa reiasa din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.- ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pentru media cifrei de afaceriglobale pentru anii 2012, 2011, 2010 este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 240000 lei. Cursul euro utilizat este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 08:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 21:03