Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de colectare ,transport si eliminare finala a deseurilor medicale si deseurilor de alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 346899
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 346899/17.05.2013
Denumire contract: Servicii de colectare , transport si eliminare finala a deseurilor medicale si deseurilor de alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 46, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 33, Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare , transport si eliminare finala a deseurilor medicale si deseurilor de alimente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare , transport si eliminare finala a deseurilor medicale si deseurilor de alimente: 54480 kg deseurilor medicale si deseurilor de alimente pentru 8 luni(01 mai 2013-31 decembrie 2013) - in functie de aceasta cantitate va fi elaborata si evaluata oferta (valoarea estimata este 122100 lei fara TVA)27240 kg deseurilor medicale si deseurilor de alimente pentru 4 luni(01 ianuarie 2014-30 apriie 2014)- aceasta cantitate reprezinta posibile suplimentari (valoarea estimata este 61000 lei fara TVA)Valoarea maxima de 183100 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Autoritatea contractanta opteaza pentru prelungirea contractului, conform HGR925/2006 art.6 alin.3.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 100 - 183, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.442 lei sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P..Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada devalabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: garantia de buna executie se va constitui conform legislatiei in vigoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010 Declaratie privind eligibilitatea ;Decl. cu priv. la neinc.in prev. art.181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult.; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; .Cert. de atest.fisc/cert. priv. pl. imp. si tax. la bug. local, tr. sa prez. sit. oblig. exig. in luna ant. celei in care se dep. of., in sens. ca acest. tr. sa atest. ca ofert. nu are dat. exig.ladata de 25 a lunii ant. term.lim. de dep. a of., Decl.pe propr. rasp. priv. neinc. in prev. art.69^1 din OUG 34/2006, Pers.cu funct. de deciz. din cadrul aut. contr.sunt Dr.Carp Gheorghe Ec.Maghiar Marcel, Dir. Ingrijiri As. Rob Florin, Coord. comp.Tehn.Admin. ing. Rotaru Marcel, Ec.Iurcov Bogdan, Ing. Corbu Florina; Ing. Marzac Marian. -1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : -obiectul de activitate al ofertantuluiautorizeaza desfasurarea de activitati in domeniul ce face obiectul achizitiei. Dovada autorizarii va trebui sa reiasa din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.- ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pentru media cifrei de afaceriglobale pentru anii 2012, 2011, 2010 este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 240000 lei. Cursul euro utilizat este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani, 2. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ? Formularul 12 H din Sectiunea III « Formulare » ;, 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formularul 12 I din Sectiunea III « Formulare »., 4.Autorizatia de mediu in termen de valabilitate pentru transportator si eliminatorul final din care sa rezulte in mod explicit activitatea de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicesti periculoase, eliberata in conformitate cu Ordinul Ministrului Mediului si Gospodaririi Apelor nr. 876/2004, in baza H.G. nr. 128/2002 cu modificarile si completarile ulterioare., 5.Autorizatia sanitara de functionareemisa de DSP din care sa rezulte in mod explicit : operatorii economici sunt autorizati sa desfaspare activitatea de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicesti., 6.Autorizatia sanitara conf. OMS 1226/2012 pentru mijloacele de transport care vor efectua transportul deseurilor periculoase de la unitatea sanitara si pana la eliminatorul final., 8. Dovada inregistrarii la Autoritatea Rutiera Romana-A.R.R. din care sa rezulte calitatiea de operator de transport deseuri periculoase, 8.Autorizatie sanitar-veterinara din care sa rezulte capacitatea legala de a prelua si elimina subproduse de origine animal care nu sunt destinate consumului uman, respectiv deseuri rezultate de la servirea mesei ., 9.Ruta/rutele pe care se transporta deseurile medicale periculoase sa fie aprobate de catre ISUde peraza careia se va desfasura activitatea de transport deseuri medicale periculoase, care sa cuprinda intreaga distanta de la punctul de colectarea Autoritatii contractantela punctul de eliminare finala HG 1061/2008 anexa 1 art. 24 alin 2., 10. Certificat de etalonare valabil eliberat de catre un laborator de metrologie autorizat pentru mijloacele de masurare folosite la cantarirea deseurilor., 11. Sa faca dovadaautorizariimijloacelor de transport (ADR), pentru transportul deseurilor medicale de la punctul de colectare la punctul de eliminare finala conform Ordinului 613/2009 privind aprobarea metodologiei de evaluare a autovehiculelor utilizate pentru transportul deseurilor periculoase rezultate din activitatea medicala sau indeplinesc conditiile prevazute in HG 1061/2008 art. 24 alin. 3, 12.Certificat de avizare ADR emisde catre Ministerul Economiei si comertului pentru ambalaje (europubele) cu care vor fi dotate punctele temporare de colectare ale spitalului si care vor fi preluate la schimb in vederea transportului acestora pana la eliminatorul final, inclusiv cele de unica folosinta, 13.Certificat ADRpentru conducatorii de autovehicule valabil atat pentru clasa respectiva de marfa periculoasa, cat si pentru tipul de vehicul rutier utilizat., 14.Documentele elaboarte/emise de operatorul economic in scopul participarii la procedura si indeplinirii cerintelor de calificare se vor prezenta in original iar documentele care dovedesc indeplinirea acestora pot fi prezentate in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul. 1. Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita de depunere aofertelor cf. art 172 alin.(1) din OUG 34/2006. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru serviciul ce face obiectul achizitiei. Se vor accepta si ofertantii in curs de certificare care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primii certificarea., 2. Informatii privind masurile de protectia mediului: Prezentarea certificatului din care sa reiasa ca operatorul economic are implementat si mentine un sistem de management de mediu, emis de organisme nationale sau internationale acreditate ISO 14001:2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 08:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 19:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer