Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti


Detaliu pentru invitatia numarul 353472
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
Numar invitatie: 353472/06.09.2013
Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ONESTICod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: +40 0234323111, Fax: +40 0234314229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon: +40 0234323111, fax: +40 0234314229, persoana de contact: SILVIA GABRIELA ONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Onesti, str.Perchiului nr.1, Secretariat, et.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti;valoarea minima reprezinta valoarea estimata pt.prezenta procedura (16.000 kg = 136.000 lei pana la 31.12.2013); valoarea maxima reprezinta valoarea estimata cu posibile suplimentari (20.000 kg= 170.000 lei pana la 30.04.2014);Optiuni: conform art.6.3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 000 - 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului = 2.720 lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;cont de garantii : RO26TREZ0625006XXX002148 deschis la Trezoreria Onesti;pentru ofertantii care doresc sa depuna garntia in alte valute, se va face echivalenta la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile;
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului , fara TVA;? Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara ( in original), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, suma in numerar la caseria Spitalul Municipal Onesti .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2;2.declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prev.art.69^1 , OUG 34/2006 (formular F8), Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager ? Dr. Androne Dorub) Comisia de achizitii formata din: - Dr.Branzaniuc Adrian, Director Medical (presedinte);
- ing, Dolis Liviu-Sef Serv.Administrativ (membru);
- Dr.Ganea Mihai-Sef Sectie OG (membru);
- Ec.Butnaru Paul, Birou Achizitii (membru);
- Ec. Onu Silvia Gabriela ? Sef Birou Achizitii (membru);
- Dr.Ionas Iuliu, Medic Coord.Comp.Oncologie (rezerva presedinte);
- Dr.Dogaru Mircea-Sectia PediatrieMembru rezerva);3.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatilor sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar (copie), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) - copie, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare Formular F9 ; 1.certificat constatator emis de ORC(obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC), original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".informatiile cuprinsein certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Se va solicita ofertantului declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului la procedura, certificatul constatator in original/copielegalizata in cazul in care a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";2.autorizatie de mediu emisa de organismele terit.de mediu conf.Ordinului nr.1798/2007 cu modificarile si completarile ulterioare; autorizatie de mediu pt.echipamentul de tratare;conf.OUG 152/2005, pct.5.1 din anexa nr.1, pentru activitati si instalatiile din dotare, inclusiv pentru instalatiile de incinerare, conf.HG 128/2002 si OMM 756/2004-solicitat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil pentru ultimul an financiar sau orice alte documente din care sa rezulte indeplinirea cifrei de afaceri;, informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara in ultimii 3 ani-lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari(indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati);, referat tehnic pt.vehicule emis de ISP(min.pt.2 autovehicule), conf.Ordinului nr.2/211/118/2004 , Ordinului 1061/2008 , OMS 1226/2012 ? se solicita minim 2 autovehicule pentru situatiile in care un autovehicul ar fi defect in vederea asigurarii sigurantei preluarii deseurilor medicale periculoase in termenii legali : depozitare temporara (maxim 48 ore) si transport si neutralizare (sa nu depaseasca 24 ore);, lista subcontractanti, cu acordul subcontractantilor;, documente care sa ateste certificarea ADR pt.fiecare tip de ambalaj solicitat, conform OMS 1226/2012;, referat tehnic de evaluare emis de Institutul National de Sanatate Publica in vederea evaluarii performantelor echipamentelor de tratare prin decontaminare termica la temperaturi scazute a deseurilor medicale periculoase (daca exista acest sistem de tratare), conform OMS 1279/2012;, licente/autorizatii de transport, Certificat de atestare profesionala pt.sofer(ADR), Persoanaa desemnata, Consilier de siguranta, conform OMF 82/1992 si HG 1061/2008; documente care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau achivalent;, documente care confirma certificarea sistemului de management de mediu 14001/2005 sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer