Achizitie publica - Servicii de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare deseuri medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 329153
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329153/11.06.2012
Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare deseuri medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTACod fiscal: 4301103, Adresa: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Telefon: 0241/616784, Fax: 0241/616784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900591, telefon: +40 241503525, fax: +40 241660473, persoana de contact: Ec. Stanculescu Corneliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu de langa registratura autoritatii contractante - B-dul Tomis nr 145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare deseuri medicale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare deseuri medicale
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4640 Lei si reprezinta 2% din valoarea acordului cadru fara TVA. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire aofertelor. Garantia de participare se va constitui potrivit art. 86 alin (1) din H.G. nr 925/2006. Cont garantii de participare : RO64TREZ2315006XXX016691 - Trezoreria Constanta. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM. Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278^1 autoritatea contractanta va retine suma de 2320 Lei din garantia de participare, in cazul in care CNSCva respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, sau 2.5 % pentru IMM-uri. Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf HG 1045/2011. Suma initial care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va completa si prezenta in original Formularul corespunzatordin sectiunea Formulare.Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va completa si prezenta in original Formularul corespunzatordin sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezentesunt : Manager - Dr. Danut Capatina. Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu, Director Administrativ - Ing. Cristea Renato si consilier juridic - Jr. Chivu Dafina. Ofertantul va completa si prezenta in original Formularul corespunzatordin sectiunea FormulareCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantul va completa si prezenta in original Formularul corespunzatordin sectiunea FormulareDECLARATIE privind calitatea de participant la proceduraOfertantul va completa si prezenta in original Formularul corespunzatordin sectiunea Formulare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (codurile CAEN pentru: 3822 tratare si eliminare deseuri periculoase, 3812 colectare deseuri medicale periculoase, 4941 Transporturi rutiere de marfuri.) Documentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a acestui documentpentru conformitate, in cazul in care acesta a fost prezentat initial in forma copie cf cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de mediu (insotita de anexe ) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor medicale; Ordinul Ministerului Mediului 1798/2007 , Ordinul Ministerului Mediului 874/2004 in baza HG 128/2002 cu modificarile si completarile ulterioare, Licenta de transport marfuri periculoase pentru mijloacele auto, Notificare aviz favorabil pentru rutele de transport deseuri rezultate din activitatea medicala, emis de Ministerul Sanatatii ? Directia de sanatate Publica Judeteana, conform art 34 din Normele tehnice (Anexa 1) a Ordin 219/2002, Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport emisa de Ministerul Sanatatii ? Directia de sanatate Publica Judeteana, conform OMS 1030/2009, Autorizatie sanitara pentru locatia instalatiei de incinerare, conform OMS 1030/2009, Referat tehnic elaborat de Ministerul Sanatatii - Institutul de Sanatate si Igiena Publica pentru mijloacele de transport, conform Metodologie - art.1 (Anexa) a Ordinului 613/2009 art. 24 alin 3, punctul c) din H.G. 1061/2008, Atestat ADR conducatori auto ? atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase ? copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?; si Consilier de Siguranta, cfH.G. nr.1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, Lista cuprinzand asociatii/ sub-contractantii cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere /subcontractare.Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentrru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legaliza Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 sau echivalent, cf art. 193 din OUG 34/2006, valabil la data deschiderii ofertelor. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Nu se admit ofertantii in curs de certificare, Certificat care atesta implementarea managementului de mediu ISO 14001 sau echivalent, cf art. 193 din OUG 34/2006, valabil la data deschiderii ofertelor. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Nu se admit ofertantii in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se regaseste anexata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 12:29