Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Servicii de colectare, transport si inchiriere recipiente pentru colectarea selectiva a deseurilor reciclabile din cadrul D.R.D.P. Timisoara"


Detaliu pentru invitatia numarul 348465
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 348465/13.06.2013
Denumire contract: "Servicii de colectare, transport si inchiriere recipiente pentru colectarea selectiva a deseurilor reciclabile din cadrul D.R.D.P. Timisoara"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Coriolan Baran nr. 18, Timisoara, Romania, cod postal: 300238, telefon: +40 0256246631, fax: +40 0256246601, persoana de contact: Serviciul Pregatire Organizare si Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Coriolan Baran nr.18 Timisoara - sala de sedinte din cadrul D.R.D.P. Timisoara.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Servicii de colectare, transport si inchiriere recipiente pentru colectarea selectiva a deseurilor reciclabile din cadrul D.R.D.P. Timisoara"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Servicii de colectare, transport si inchiriere recipiente pentru colectarea selectiva a deseurilor reciclabile din cadrul D.R.D.P. Timisoara"
II.1.6) CPV: 90511300-5 - Servicii de colectare a deseurilor dispersate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi eliberata in numele ofertantului si emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari in cuantum de 2.415 lei. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in euro. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 (pentru virament bancar-cont DRDP Timisoara: RO45RNCB0249008094080001;pentru instrument de garantare-conform Formular nr. 18A sau 18B, in original). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezenta in original, insotita de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine/returna sume din garantia de participare conform art.278^1 din OUG 34/2006. OfertantiiIMM beneficiaza de 50% reducerea. Garantiei de participare va fi prezentata separat intr-un plic sigilat , nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata, fara T.V.A. emisa de o societate bancara/soc.asigurari si completata cfm. Formularului nr. 19A/19B sau constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, se retine garantia de participare.Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract.Tb.sa fie irevocabila. Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50%din val. garant. de buna exec. vor depune docum. prin care dovedesc ca se incadreaza in preved.Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Documentele solicitate vor fi valabilela data limita de depunere a ofertei.Cerinta nr. 1 - Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, semnat de catre reprezentantul legal.Nota: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 2 - Ofertantul va prezenta: a) ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?- Formularul nr. 2, semnat de catre reprezentantul legal.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea certificatelor fiscale din care sa rezulte lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul?.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezentata in original, copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Note: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b) Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c) Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 [neincadrarea in prevederile art. 181 litera a), c^1) si d)] semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 3 - Ofertantul va prezenta Formularul A - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010.Cerinta nr. 4 - Ofertantul va prezenta Formularul B - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare?, semnat de catre reprezentantul legal. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Director Regional - Ing. Ioan AMBRUS, Director Economic - Ec. Costin-Aurel PURCELD, Director Adjunct Investitii - Ing. Nicoleta PORDEA, Sef Departament Juridic - C.J. Viviana FLOCA, Sef Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ec. Romana CACOVEANU, Sef Serviciu Administrativ, Arhiva - Ec. Marinica SARBU, Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii - Ing. Cosmina ION, Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Col. Mihaela BALOI, Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ing. Alina SPATACEAN, Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Ec. Cosmin CIRDU, Serviciu Organizare si Derulare Achizitii - Sp.Rel. Publice Cristina ENACHE, Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii - Ing. Corina BUGA, Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii - Ing. Larisa TIMPU, Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii - Analist Miriana GIURGIU.Nota: Se va prezenta Formularul B ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare? atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Documentele solicitate vor fi valabilela data limita de depunere a ofertei.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati de prestare a serviciilor solicitate prin prezenta Fisa de date. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul", semnate si stampilate, insotite de traducerea autorizata si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata.ATENTIE: a) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b) Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertei.Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie in valoare de minim 241.560 Lei.Ofertantul va prezenta: a) ?Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala?b) Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), inregistrate si vizate la organele competente, conform prevederilor legale in vigoare.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare., Cerinta nr. 1 - continuareBilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru pers. fizice/juridice romane in copie; pentru pers. fizice/juridice straine in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana., Informatii suplimentareNota: a) Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).b) Ofertantii straini tip I.M.M. pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip I.M.M. din Romania.c) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de I.M.M. Sunt considerati ofertanti tip I.M.M. acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de I.M.M., Tert sustinatorArt. 186 - OUG nr. 34/2006, cu modific si complet ulterioare: (1)Capacitatea economica si financiara a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformit cu preved. alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (Formularul nr. 20A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)., Informatii suplimentare - Tert sustinator - continuare(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ?Experienta similara?Ofertantul va prezenta ?Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 1 - continuareOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), cel putin 1(un) contract de servicii similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de minim 60.390 Lei fara TVA., Cerinta nr. 1 - continuareIn acest sens, ofertantul va prezenta: - ?Certificat privind experienta Prestatorului?, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al beneficiarului;Pentru contractele executate in afara Romaniei vor fi prezentate Certificate in limba tarii respective, folosind modelul prezentat in Formularul nr. 5, insotite de traducerea autorizata in lb. romana.Nota: Formularul nr. 5 ?Certificat privind experienta Prestatorului? se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul formular sa contina toate elementele/informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta in continutul Formularului nr. 5 si sa fie semnate si stampilate de catre Beneficiar.Acolo unde se regaseste cuvantul ?beneficiar? se va citi autoritate contractanta sau orice alt beneficiar client privat., Cerinta nr. 1 - continuareCertificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: - documente emise de beneficiarul serviciilor / copie dupa partile relevante ale contractului (parti, obiect, durata, valoare, garantii, semnatura si stampila) care sa confirme prestarea de servicii similare cu procedura de achizitie publica.Nota: In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate si in masura in care aceste documente nu pot fi considerate edificatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente mentionate sau detalii, precizari, informatii sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens., Cerinta nr. 2, ,Echipamente"Ofertantul va prezenta informatii despre mijloacele de transport si orice alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.In acest sens ofertantul va prezenta ?Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului?., Cerinta nr. 3, ,Personal"Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul implicat in indeplinirea contractului.In cazul in care persoanele implicate in indeplinirea contractului nu sunt angajati permanent ai ofertantului, se vor prezenta acorduri de colaborare, iar in cazul adjudecari ofertei se vor prezenta contracte de colaborare in original. Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele implicate in indeplinirea contractului, care nu sunt angajati permanent ai ofertantului si prezentarea de angajamente si doar daca este declarat castigator, operatorul va incheia contracte individuale de munca cu acestia., Informatii suplimentareIn cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertei., Tert sustinatorArt.190-OUG 34/2006, cu modific si complet ulterioare(1) Capacit.tehnica si profesionala a ofertant/candidat poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, side o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertant/candidat isi demonstreaza capacit tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conform cu preved alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (Formular nr. 20B si anexele 1 si 2), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat/ofertant resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustin tehnica si profes nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf preved. art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d)., Informatii suplimentare - Tert sustinator - continuare(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2)., Informatii privind subcontractantii: In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si anexa aferenta acestuia., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 9 ? ?Informatii despre Asociere? si Formularul nr. 10 ? ?Acord de asociere?, daca este cazul.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei.Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificat ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Cerinta nr. 2In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv detine certificat ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a sistemului de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se descarca de la "Documente si clarificari" din prezenta sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer