Achizitie publica - servicii de colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase-calendar estimativ de atribuire a contractelor trimestrial
Detaliu pentru invitatia numarul 332085
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332085/20.07.2012
Denumire contract: servicii de colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase-calendar estimativ de atribuire a contractelor trimestrial
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLADCod fiscal: 4446481, Adresa: str. Republicii, nr. 300, Barlad, Telefon: 0235416440, Fax: 0235413303
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de colectare, transport si incinerare deseuri medicale periculoase-calendar estimativ de atribuire a contractelor trimestrial
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 18 01 deseuri rezultate din activitatile de prevenire, diagnostic si tratament desfasurate in unitatile sanitare.Punctele de unde vor fi colectate deseurile : - sediul Spitalul Municipal de Urgenta ?Elena Beldiman?Barlad;
- sectia TBC Barlad;
- Sectia Boli infectioase;
-Sectia exterioara Puiesti.-sectia de pediatrie Sfantul Nicolaie Barlad
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cf.art.278/oug34/2006(val.de 90 de zile solicitata)se calculeaza incepand cu data lim. de depunere a ofertelor sau, ca valabilitatea g.p.este cel putin egala cu valab.ofertei(1% din valoarea maxima a contractului cadru)si se va vira in contul RO19TREZ6575006XXX003893 Trezoreria Barlad sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, prin transmitere, depunere la sediul unitatii, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea primului contract subsecvent incheiat si se va virain contul RO19TREZ6575006XXX003893 Trezoreria Barlad.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de gazrantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; precum si prin depunerea la casierie a contravalorii garantieri; sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(in toate formele prevazute de art.90-hot.925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, 180, 181;Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr.Viorel Petcu(Manager);Ec.Chirila Angela(Dir.Fin.Cont.);Ec.Diaconu Daniela(control preventiv; Cons. jur.Chiper Simona; Dr.Danis Gabriela dir. med.;Ec. Balan ioan sef serv. Achiz;ing.Aionitoaie Cezar sef serv.administrativ;Ec.Zavade Cezar; Ec.Pascanu L.secretar;ec.Popescu Catalin, ref.Tepsanu Mariana;op. Niga Didona.-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP(din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de Directia de specialitate din cadrul primariilor(din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)-Certificat de participare cu oferta independenta -Declaratie privind resursele tehnice si umane(informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune)-Certificat constatator emis de ORC original / copie legalizata sau copie conform cu originalul-Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabila la datadeschiderii/vizualizarii-Documente care dovedesc o forma de inregistrare(atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse, legalizat in limba roman)-capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- Autorizatia sanitara emisa de A.S.P. pentru activitatea de eliminare finala valabila pe toata durata contractului-Autorizatia sanitara emisa de ASP pentru mijloacele de transport care transportadeseuri medicale periculoase valabila pe toata durata contractului- Autorizatia de mediu emisa de MM si Gospodaririi apelor pentru codurile CAENpentru ofertant si/sau subcontractant valabila pe toata durata contractului;
- dovada inscrierii societatii care face eliminarea finala in Strategia Nationala de Gestionare a Deseurilor;*pentru ultimele pozitii mentionam ca trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor, ofertantul avand obligatia reinnoirii autorizatiei daca aceasta expira pin perioada derularii contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani (completare formular nr. C)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -cel putin 1 recomandare de la unitati sanitare similare-Referat tehnic eliberat de ISP din care sa rezulte ca masina folosita este in conformitate cu Ordinul 219/2002, HGb 1061/2008-certificat de atestare profesionala pentru soferul vehiculului care transporta deseuri periculoase conform OMT 82/1992;;
-lista utilaje si echipamente(formular E)- lista personal calificat (formularul 7-anexa 14);formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora(ofertantul care foloseste subcontractori va prezenta autorizatiile pe care acestia le detin)// -Candidatii romani vor prezenta documente emise de organisme acreditate care atesta ca este implementat sistemul de managment al calitatii ( ISO 9001 / 2008 sau echivalent)-Candidatii straini care nu au sediu in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national sau international, recunoscut de o tara a UE.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 12:17