Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE COLECTARE,TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 327740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL MEDGIDIA
Numar invitatie: 327740/24.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL MEDGIDIACod fiscal: 4300752, Adresa: STR. ION CREANGA, NR. 18, Medgidia, Telefon: 0241810690, Fax: 0241810931
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 6240 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se constituie prin: a)Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul prevazut in documentatie. Se depune in original la sediul spitalului pana la data limita de depunere a ofertelor.b)Virament bancar in contul de garantii: RO59TREZ2325006XXX004982, Beneficiar: SPITALUL MUNICIPAL MEDGIDIA, CUI: 4300752c)Restituirea garantiei de participare: -Pentru ofertele declarate necastigatoare sau respinse se restituie in termen de 3zile lucratoare de la inchiderea procedurii-Pentru ofertele declarate castigatoare in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractuluiNeatasarea dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efectdescalificarea ofertantului (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006).Conditii de retinere: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.c) in conformitate cu prevederileart.278 ^ 1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cuatum de3120 lei;
Garantie de buna executie
5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A., Se va constitui prin: - scrisoare bancara de garantie de buna executie emisa in favoarea autoritatii contractante avand aceeasi valabilitate cel putin cu cea a contractului subsecvent (FORMULAR 15) sau prin- ordin de plata in contul RO59TREZ2325006XXX004982 deschis la TREZORERIA MEDGIDIA cod fiscal 4300752Modul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea prestatorului, in maxim 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a serviciilor, daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULAR 1 A- semnat, stampilat, scanat in format .pdfIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadruCerinta nr. 2 -DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-FORMULAR 1B- semnat, stampilat, scanat in format .pdf-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, scanat in format .pdf, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, scanat in format .pdfPentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006 .Cerinta nr. 3 -DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de intereseFORMULAR 1C - semnat, stampilat, scanat in format .pdf (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de conducere din cadrul autoritatii contractante: ManagerDr. Busu Stere ; Dir. MedicalDr. Petre Aureliea; Dir. Financiar Ec. Talapan CristinaCerinta nr. 4 - CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta, cf. Ord.314/2010FORMULAR 16- semnat, stampilat, scanat in format .pdfCerinta nr. 5 - DECLARATIE privind calitatea de participant la proceduraFORMULAR 13-semnat, stampilat, scanat in format pdf Cerinta nr. 1 -Forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor / Autorizatie de functionare / altele echivalente (codurile CAEN pentru: 3822 tratare si eliminare deseuri periculoase, 3812 colectare deseuri medicale periculoase, 4941 Transporturi rutiere de marfuri) ? scanat in format .pdf
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Autorizatie de mediu (insotita de anexe) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor medicale - Ordinul Ministerului Mediului 1798/2007, 2. Licenta de transport marfuri periculoase (si copii conforme pentru mijloacele auto, acolo unde este cazul), 3. Notificare aviz favorabil pentru rutele de transport deseuri rezultate din activitatea medicala, emis de Ministerul Sanatatii ? Directia de sanatate Publica Judeteana, conform art 34 din Normele tehnice (Anexa 1) a Ordin 219/2002, 4. Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport emisa de Ministerul Sanatatii ? Directia de sanatate Publica Judeteana, conform OMS 1030/2009, 5. Autorizatie sanitara pentru locatia instalatiei de incinerare, conform OMS 1030/2009, 6. Referat tehnic elaborat de Ministerul Sanatatii - Institutul de Sanatate si Igiena Publica pentru mijloacele de transport, conform Metodologie - art.1 (Anexa) a Ordinului 613/2009 si HG1061/2008 (trebuie asigurate minim 3 mijloace auto), 7. Atestat ADR conducatori auto ? atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase si Consilier de Siguranta, cf H.G. nr.1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, 8. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, 9. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, 10. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite de recomandari sau documente constatatoareExperienta similara ? se va demonstra prin prezentarea a cel putin 1 contract realizat in ultimii 3 ani de valoare minima 50.000 RON 1. Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta oriceprobe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii. Nu se admit ofertantii in curs de certificare., 2. Certificat care atesta implementarea managementului de mediu ISO14001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificateechivalente emise de organisme abilitate. Nu se admit ofertantii in curs decertificare., 3. Documente care sa ateste ca activitatea de incinerare a deseurilor nu are impact semnificativ asupra factorilor de mediu, conf. art. 19, 20, 24 din Legea 211/2011, 4. Informatii privind masurile de protectia mediului, conf. art. 19, 20, 24 din Legea 211/2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer