Achizitie publica - Servicii de colectare,transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
Detaliu pentru invitatia numarul 332355
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332355/25.07.2012
Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"Cod fiscal: 4284134, Adresa: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 3165283, Fax: 3165283
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 212115185, fax: +40 212115185, persoana de contact: Dana Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bulevardul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1, Bucuresti , Romania-serviciul achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor spitalicesti-tipuri de deseuri : DESEURI INFECTIOASE; DESEURI INTEPATOARE-TAIETOARE; DESEURI FARMACEUTICE;DESEURI ANATOMO-PATOLOGICE-conform specificatii tehnice caiet sarcini
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3062.40 RON. ( 1% Lei, din val.estimata maxima fara TVA a acordului cadru ); trebuie sa fie valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor; perioada de valabilitate :90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO13TREZ7015041XXX000396 deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus - prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se poate constitui si prin numerar depus la casieria autoritatii contractante (program de lucru : de luni pana vineri 8.00-15.00). . Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. In cazul in care se depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC , autoritatea contractanta va retine sumele in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus ( 90 zile); - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea : Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3) Certificatul de participare cu oferta independenta- declaratie pe proprie raspundere, in original, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 ;4) Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager prof. Dr. Dan Mircea Enescu, Director financiar contabil ec. Claudia Diaconu, cons.juridic Marinela Ionita, sef serv. Achizitii ref.spec. Sandor Dana, sef birou ad-tiv Stefanov Dorina, ec.Georoceanu Elena, ec.Chirica Paula, ref.Jigani Mariasi Consiliul de administratie format din ?presedinte Rotocol Roxana, membrii : ec.Cocos Adrian, jurist Angheloiu Gabriele, consiliert Deaconescu Cristinel si conf.dr.Luminos Monica. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - valabil in ziua deschiderii ofertelor- din care sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii(principal codurile CAEN 3822 ? tratare si eliminare deseuri periculoase, 3812-colectare deseuri medicale periculoase, secundar 4941 ? transporturi rutiere de marfuri conform HG 1061/2008);ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2)Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident3)Autorizatia de mediu(insotita de anexe)pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale ? conform Ordinului Ministerului Mediului 1798/2007, HG 128/2002 cu modificarile si completarile ulterioare;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani(formular nr.12 E), -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;, -Referat tehnic privind echipamentul utilizat pentru instalatia folosita la eliminarea finala a deseurilor emis de Institutul de Sanatate Publica;, Atestat ADR-atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase-conform HG nr.1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr.195/2002 privind circulatia pe drumurile publice., -Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare;, Referat tehnic elaborat de Institutul de Sanatate Publica pentru mijloacele de transport conform Ordinului 613/2009 si HG 1061/2008; Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 sau echivalent, emis de organisme abilitate;, Certificat care atesta implementarea managementului de mediu ISO14001 sau echivalent , emis de organisme abilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 09:09