Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 124079t761 | 124146 | 124404 | 125-394 | 125571 | 12565 | 125728 | 125822 | 126250 | 126350 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de colectare,transport,procesare si eliminare deseuri periculoase


Detaliu pentru invitatia numarul 328072
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
Numar invitatie: 328072/29.05.2012
Denumire contract: servicii de colectare, transport, procesare si eliminare deseuri periculoase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ONESTICod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: 0234323111, Fax: 0234314229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon: +40 234323111, fax: +40 234314229, persoana de contact: SILVIA GABRIELA ONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Onestistr.Perchiului nr.1, Secretariat et.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de colectare, transport, procesare si eliminare deseuri periculoase
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de colectare, transport, procesare si eliminare deseuri periculoase, 16.000 kg (pana la 31.12.2012), respectiv 20.000 kg(cantitatea estimata pentru posibile suplimentari);valoarea minima reprezinta valoarea estimata pt.prezenta procedura;valoarea maxima reprezinta valoarea estimata cu posibile suplimentari;
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pana la 2% din valoarea estimata = 3.900 lei;valabilitatea garantiei de participare :90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara ; -instrument de garantie emis de o societate de asigurari; -depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; -ordin de plata ordin de plata in cont RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti ; -depuneri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F8;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager ? Dr. Androne Dorub) Comisia de achizitii formata din: - Dr.Branzaniuc Adrian - Director Medical;
- Ing.Dolis Liviu- sef Serviciu Administrativ;
- Dr.Ganea Mihai - Sef Sectie O.G.- Dr.Dogaru Mircea - Sectia Pediatrie;
- Ec. Butnaru Paul ? Birou Achizitii Publice;3.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatilor sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar (copie), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) ? copie din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare Formular F9; 1.certificat constatator emis de ORC(sa dovedeasca minim inregistrarea pt.urmatoarele coduri CAEN :3822 si 4941), original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"-emis cu cel putin 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor;Se va solicita ofertantului declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului la procedura, certificatul constatator in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.bilant contabil la 31.12.2011;2.informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.autorizatie de mediu ;2.Autorizatie sanitara emisa de DSP ;3.licente/autorizatiide transport, Certificat de atestare profesionala pt.sofer(ADR), Persoanaa desemnata, Consilier de siguranta(OMF 82/1992);4.aviz sanitar pt.procesarea deseurilor medicale periculoase; 5.referat tehnic privind echipamentul utilizat la elim. finala;6.experienta similara in ultimii 3 ani;7.referat tehnic pt.vehicule emis de ISP(min.pt.2 );8.aviz de functionare emis de Primarie; 9.dovada detinerii unui spatiu temporar de depozitare si a unei statii de dezinfectie pt.masini si europubele;10.lista subcontractanti, cu acordul subcontractantilor;11.documente de certificare ADR pt.fiecare tip de ambalaj; 1.documente care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau achivalent;2.documente care confirma certificarea sistemului de management de mediu14001/2005 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer