Achizitie publica - SERVICII DE COLECTARE,TRANSPORT,PROCESARE,NEUTRALIZARE SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR MEDICALE PERICULOASE
Detaliu pentru invitatia numarul 336072
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336072/25.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT, PROCESARE, NEUTRALIZARE SI ELIMINARE FINALAA DESEURILORMEDICALE PERICULOASE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHONCod fiscal: 4505367, Adresa: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 760669955, Fax: +40 318057374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT, PROCESARE, NEUTRALIZARE SI ELIMINARE FINALAA DESEURILORMEDICALE PERICULOASE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor incheia contracte subsecvente pentru servicii de colectare, transport, procesare, neutralizare si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, in functie de necesitati si de fondurile disponibile.Cantitatea minima estimata de deseuri medicale periculoase este de 1.000 kg/ luna;Cantitatea estimata de deseuri medicale periculoase pe durata acordului cadru (24 luni) este de minim 28.800 kg si maxim 36.000 kg
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare este de 4.600 RON.Garantia de participare a fost calculata in functie de valoarea estimata pentru cantitatea maxima din acordul cadru, respectiv mai mica de 2% din valoarea estimata, cel putin egala cu suma ce va trebui retinuta conf.art.279^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate -90 de zile (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Modul de constituire: conform art.86 din HG nr.925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Pt. constituirea garantiei conf. art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta un IMM. Garantia de participare se va constitui numai in lei, cont garantie RO98TREZ7015005XXX000181, deschis la Trezoreria sector 1.Garantia de participare se va posta in SEAP scanata si se va prezenta la sediul autoritatii contractante ?Biroul achizitii publice, pana la data limita stabilita in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in conformitate cu art.89(2)din HG 925/2006, se vor avea in vedere si prevederile art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si stampilata) Se completeaza Formularul 1Cerinta nr.2: Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010 - completarea Formularului 2Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 3. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator.Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 4. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator. Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta, Ghemigian Adina Mariana, Pecsi Saftica, Boc Mariana, Popescu Steliana, Staicu Bogdan, Velea Laurentia, Bucur Luminita Georgeta, Breuscan Elena Bianca, Ioan Daiana, Duteanu Oana, Gura Gabriel, Nastase Ioan;Cerinta nr.5: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (datata, semnata, si stampilata), Formular 5Cerinta nr.6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine: * Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat - copie conform cu originalul .* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale - copie conform cu originalul.Toate documentele cu mentiunea conform cu originalul se depun scanat in SEAP. Cerinta nr.1: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei - copie conform cu originalul.-Pentru persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducerelegalizata. Ofertantul trebuie sa aiba la fiecare activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt aferente cu cele romanesti.Cerinta nr.2: Autorizatie de mediu emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul si/sau subcontractantii acestuia isi desfasoara activitatea pentru toate etapele de procesare a deseurilor infectioase, inclusiv transport si eliminare finala, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, copie conform cu originalulCerinta nr.3: Avizul de functionare emis de primaria de pe raza caruia ofertantul isi desfasoara activitatea, termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, copie conform cu originalulCerinta nr.4: Licente/autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport, si de asemenea Certificat de atestare profesionalapentru sofer (ADR), conform Hotararii 1391/2006 de aprobare a OUG 195/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, copie conform cu originalulToate documentele cu mentiunea conform cu originalul se depun scanat in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru obiectul supus achizitiei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;completarea formularului 7Se depune scanat in SEAP, Cerinta nr.2: declaratie referitoare la echipamentele tehnice din dotare pentru prestarea conform cerinte caiet de sarcini a serviciului, completarea formularului 8Se depune scanat in SEAP, Cerinta nr.3: referat tehnic emis de Institutul de Sanatate Publica pentru autovehicolul care transporta deseuri medicale periculoase rezultate din activitatea medicala , conform HG 1061/2008 si Ordinului 613/2009Documentele copii conform cu originalul se depun scanat in SEAP, Cerinta nr.4: referat tehnic pentru instalatia de eliminare finala pentru deseuri medicale periculoase emis de Institutul de Sanatate PublicaDocumentele copii conform cu originalul se depun scanat in SEAP Cerinta nr.1-Certificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent acordat de catre unorganism de certificare acreditat pentru sisitemul de protectie a mediului.Documentele se depun scanat in SEAPCerinta nr.2Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitate.Documentele se depun scanat in SEAP
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 16:48