Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE COMUNICARE SI PUBLICITATE PRIN MIJLOACE MASS-MEDIA


Detaliu pentru invitatia numarul 349534
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Bistrita
Numar invitatie: 349534/28.06.2013
Denumire contract: SERVICII DE COMUNICARE SI PUBLICITATE PRIN MIJLOACE MASS-MEDIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323 / +40 263223923, fax: +40 263237323 / +40 263224706, persoana de contact: Bistrita, Piata Centrala nr.1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita, Piata Centrala nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE COMUNICARE SI PUBLICITATE PRIN MIJLOACE MASS-MEDIA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE COMUNICARE SI PUBLICITATE PRIN MIJLOACE MASS-MEDIA
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.460, 00 lei;valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare.Cod fiscal al autoritatii contractante: 4347569;Garantiadeparticipare se constituie prin viramentbancarin contul RO61TREZ1015006XXX000167 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(Formular nr. 13) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentuldegarantaretrebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat ;saub)neconditionat, respectiv la prima cererea beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentulde garantare va prevedea in mod obligatoriu si anagjamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma(respectiv 730, 00 lei)determinata conform art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, indiferent de faptul ca decizia CNSC va fi sau nu atacata. Garantiadeparticipare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.
Garantie de buna executie
7% din valoarea contractului de servicii, fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M, garantia se reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular nr.5; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr. 12Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completare Formular nr. 6-Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Ovidiu Teodor Cretu - Primar;2.Gaftone Floare -Secretar;3.Albu Maria?Director executiv;4.Scurtu Nicolae-Director executiv adjunct;5.Cincea Dumitru Matei?Director executiv adjunct;6.Grecu Elena?consilier;7.Filipoi Leontin?Sef serviciu;8.Rusti Mihai?Sef serviciu;9.Chirlesan Nicolaie?Director executiv ;10.Varjan Cornelia?Inspector asistent;11.Silasi Dorin?Inspector asistent;Consilieri locali: 1. Avram George; 2. Antal Attila; 3. Bria Dumitru Alexandru; 4. Gagea Maxim; 5. HanganSorin; 6.Ilies Narcisa Simona; 7. Kiss Laszlo; 8. Moldovan Vasile; 9. Molnar Iosif Augustin ; 10. Muthi Adrian Gelu ; 11. Moisil Filip ; 12.Peteleu Ioan; 13.Kozuc Andre; 14. Sarmasan Mihai Lucian; 15. Rus Constantin; 16.Armean Lucian Marius; 17.Seserman Sorin Alin; 18. Tabara Camelia; 19.Talos Florin; 20.Tuta Gheorghe; 21.Toniuc Alexandru Marian.Subcontractantii invocati de ofertanti vor prezenta si eiFormularul nr. 6-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), persoane juridice/fizice romane/straine-Pentru persoane juridice-Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata;Pentru persoane fizice-Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 70.000 lei. Valoarea in EURO a cifrei mediide afaceri se va calcula la cursul mediu comunicat de BNR pentru anii ai caror cifre de afaceri se prezinta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii- Declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractani. Se va completa Formularnr. 14, Experienta similara- Lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Completare Formular nr.9.-Prezentarea cel putin a unui contract care sa confirme prestarea de servicii similare (contract deprestari servicii de publicitate si promovare)a carui valoare sa fie cel putin egala cu 20.000 lei fara TVA.Pentru contractul propus la cerinta minima privind experienta similara se vor prezenta in mod obligatoriu anexate urmatoarele documente : - formular privind experienta similara- Formular nr.11- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificari /confirmari din partea acestuia , demonstrarea prestarilorde servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.atasata invitatiei de participare;se va descarca de la adresa www.digisign.ro/servicii/digisigner/, utilitarul de semnare documente pentru fisierele semnate electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer