Achizitie publica - Servicii de comunicatii de date si internet in cadrul proiectului ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
Detaliu pentru invitatia numarul 340672
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340672/07.12.2012
Denumire contract: Servicii de comunicatii de date si internet in cadrul proiectului ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HUNEDOARACod fiscal: 11326062, Adresa: p-ta Unirii nr. 2, Deva, Telefon: 0254.216151, Fax: 0254.216088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro - SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de comunicatii de date si internet in cadrul proiectului ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona Servicii de comunicatii de date si internet, conform cerintelor minimale si obligatorii din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 72318000-7 - Servicii de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2%dinvaloareaestimata, respectiv9.000 lei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM si care fac dovada in acest sens prin prezentarea doc. prev. de legea 346/2004 (Decl.IMM ?form.7), gar. de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de val. a ofertei -90 de zile de la termenul limita de dep. a ofertelor. Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea gar. de participare in consecinta.Modul de constituire a gar. de participare: 1)Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante .In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o soc. bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata in limba romana;2) Instrument de garantare emis de o soc. de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o soc. de asig. straina.3) Ordin de plata in contul AJOFM Hunedoara, cod fiscal: 11326062, nr. cont: RO12TREZ3665005XXX000092, Trezoreria Deva;Dovada constituirii gar. de participare se va prezenta in limba romana. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de participare vor fi declarate inacceptabile conf. prev. art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006 si vor fi respinse.Garantia se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP, conf. art 18 din HG 1660/2006.Restituirea gar. de part. se va face pe baza solicitarii transmise de op. economic. Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din val. garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 89 alin. (2) si art. 90 din HG 925/2006, in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti, care devine anexa la contract.Se va depune(in original) de prestator la sediul achizitorului.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Se restituie: Conform .art.92 alin.(2)din HG nr. 925/2006.Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de buna executie vor depune document prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-CompletareFormular nr. 1 -in original, semnat si stampilat. Incadrarea in situatiaprevazutala art.180din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 - CompletareFormular nr.2 -in original, semnat si stampilat.Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuireaprezentuluicontract.3.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscalade pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ?original, copielegalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxelelocale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copielegalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul ?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular nr. 3 in original, semnat si stampilat. In cazul in care operatorul economic este incadrat in categoria IMM, atunci acesta trebuie sa prezinte documentele privind incadrarea in categoria IMM conmform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.6.Declaratiepe propria raspundereprivind neincadrareain situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006-Completare Formular nr. 4 in original, semnat si stampilat.Persoanele ce detin functii dedecizie ai autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Vasile Constantin Iorgovan Velichi - Directorexecutiv, Diana Murarescu ? Viza C.F.P.Membrii comisiei de evaluare: Octavia Plesa Mastici: Presedintele comisiei, Liliana Tomestean ? membru;Nicoleta POPA ? membru, Dorina Ciolac ? membru, Teodor Pacsa - membru, Mariana Bacila - membru rez.Simona Ciobotea ? membru rez.7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular. nr. 5 -in original, semnat si stampilat.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta. I.Pentru persoanele juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator eliberat/emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: a) numele complet, sediul firmei, persoanele autorizate/administratori ai societatii, b) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data depunerii ofertelor;c) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.II.Pentru persoanele juridice/fizice straine: ? vorprezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana si vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei de depunere a ofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri globaleOfertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie a cifrei de afaceri globale de cel putin egala cu 800.000 lei.Ofertantii vor prezenta fisa de informatii generale- Formularul nr. 6 completat inclusiv cu datele referitoare la cifra de afaceri realizatat in cel mult ultimii 3 ani, in RON si euro(ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare).Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in original, copie legalizata/copielizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii de referinta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Se solicita Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a prestat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, servicii similare(comunicatii de date/internet), a caror valoare sa nu fie mai mica de 450.000 lei.Aceasta cerinta poate fi realizata prin prezentarea unor certificate/ documente care sa confirme prestarea serviciilor respective, prezentate in copie ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.In sit. in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ptr. calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii de referinta., Informatii privind subcontractantiiSe va completa Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia).In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia Acordurile de subcontractare respective, pana la semnarea contractului. Acordurile de subcontractare vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui ca anexe la contract.Fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in exprimare valorica, va completa cu propriile date Formularul nr. 4 -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1. Standarde de asigurare a calitatii- Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Vor fi respinsi ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 09:18