Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de comunicatii prin satelit cu asigurarea echipamentelor necesare prestarii acestor servicii pentru locatiile cu echipamente SCADA sin SEN, fara cai de comunicatii


Detaliu pentru invitatia numarul 333286
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 333286/07.08.2012
Denumire contract: Servicii de comunicatii prin satelit cu asigurarea echipamentelor necesare prestarii acestor servicii pentru locatiile cu echipamente SCADA sin SEN, fara cai de comunicatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035600, fax: +40 213035909, persoana de contact: REGISTRATURA-parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Olteni nr 2-4, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030786, telefon: +40 213035724, fax: +40 213035909, persoana de contact Mircea NICULAE et. 2cam 202
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de comunicatii prin satelit cu asigurarea echipamentelor necesare prestarii acestor servicii pentru locatiile cu echipamente SCADA sin SEN, fara cai de comunicatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , , Servicii de comunicatii prin satelit cu asigurarea echipamentelor necesare prestarii acestor servicii pentru locatiile cu echipamente SCADA sin SEN, fara cai de comunicatii??, pe durata de 12 luni de la intrarea in vigoare a contractului, in locatiile/tip de serviciu specificate in anexa 1 a Caietului de sarcini si a formularului de oferta, echipamentele avand caracteristicile si performantele cerute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 64214100-0 - Servicii de inchiriere de circuite prin satelit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: - fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul 3) care se prezinta in original;
-fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere aofertelor (contul Autoritatii Contractante: cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1). Garantia se considera constituita, daca la data si ora deschiderii, suma se regaseste in contul Autoritatii Contractante.- Cuantumul garantiei de participare = 1500 lei, pentru participarea cu oferta la procedura.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofer¬telor prezentat in anuntul/invitatia de participare publicat in SEAP.In cazul in care operatorul economic ofertant se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, documentele care potrivit legii atesta inregistrarea acestuia ca IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% sau 5 % in cazul IMM ? urilor din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila - formularul nr. 4. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si se va prezenta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila ? formularul nr. 4.- Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici acestia vor completa formularul 10 ?Informatii privind asocierea?, anexat, si toti asociatii vor depune documentele de calificare solicitate mai jos.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 5, completat si semnat, insotit, de Cazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridica).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 6 completat si semnat;
- prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, cel mai tarziu la finele lunii precedente datei de depunere/deschidere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.Declaratie Incompatibilitate conform art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentarea Formular 12Oferta depusa de un ofertant care se afla intruna din situatiile din Declaratia de incompatibilitate, va fi exclusa din procedura. Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/terti sustinatori ( dupa caz ). (Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: pentru DG/Director DPDRETAFE Ion Marius MATEESCU, DGAdj.Cond. Sist.- Octavian LOHAN, DGAdj.CEC- Corneliu ENE, DGAdj. Cond. Tehnica Ciprian DIACONU, D. D. Financiara Marian Mache GHEORGHITA, D.Ec. Maria IONESCU. D.Com. Dan ROMANESCU. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Informatii privind operatorul economic si participarea la licitatie - prezentarea formularului 7, completat si semnat- prezentarea formularului 13, completat si semnat- prezentarea formularului 9, completat si semnat. Pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul de referinta comunicat de bnr la data publicarii anuntului/invitatiei de participare in SEAP si valabil pana a 2 a zi ora 14.00. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata, copie conform cu originalul emis cu cel mult 30 zile anterior dateilimita de depunere a ofertelor publicata in invitatia/anuntul de participare. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociatiAutorizare/licenta ANCOM, potrivit art. 8 din Ord. De Urgenta 111/2011 privind drepturile de furnizare a serviciilor si Licenta de utilizare a frecventelor radio/autorizatie de asigurare a frecventelor radio pentru furnizarea de retele de comunicatii electronice in serviciul fix prin satelit , destinate transmisiilor de date/voce necesar functionariiechipamentelor utilizate, pentru prestarea in bune conditii a serviciilor ce fac obiectului contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, de amploarea si complexitatea viitorului contract, insotit cel putin de un document probator cum ar fi : recomandari, contracte, procese verbale de receptie, care sa confirme prestarea respectivelor servicii., Echipamentele utilizate in cadrul acestui contract trebuie sa fie de la producator/furnizor, certificat.Ofertantul va prezenta pentru echipamentele oferite certificate de atestare si compatibilitate cel putin cu normativele europene grupul IEC 60320 pentru alimentare cu energie electrica si grupul SR EN 50371, SR EN 50385 :2003 pentru camp electromangnetic, sau similare. Durata de viata normata a echipamentelor utilizate trebuie sa depaseasca durata de contractare a serviciilor. Furnizorul va face dovada acordului ANCOM privind drepturile de utilizare a echipamentelor respective. Va fi anexata listei documentatia doveditoare., Furnizorul va face dovada capacitatii de executie a lucrarilor de instalare, configurare si punere in functiune si de service cu personal calificat, ,Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca pe parcursul derularii contractului operatorul economic garanteaza disponibilitatea serviciilor si a echipamentelor aferente asa cum este specificat la pct. 11 si 12 din caietul de sarcini. Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau similar al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP atasat la sectiunea DA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer