Achizitie publica - Servicii de concepere si realizare a materialelor de promovare a produsului turistic, servicii de promovare prin mijloace media (radio, TV, Outdoor) inclusiv realizarea unui site web pentru promovarea turistica a Municipiului Moinesti
Detaliu pentru invitatia numarul 334741
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334741/03.09.2012
Denumire contract: Servicii de concepere si realizare a materialelor de promovare a produsului turistic, servicii de promovare prin mijloace media (radio, TV, Outdoor) inclusiv realizarea unui site web pentru promovarea turistica a Municipiului Moinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: 0234363680, Fax: 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de concepere si realizare a materialelor de promovare a produsului turistic, servicii de promovare prin mijloace media (radio, TV, Outdoor) inclusiv realizarea unui site web pentru promovarea turistica a Municipiului Moinesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de concepere si realizare a materialelor de promovare a produsului turistic, servicii de promovare prin mijloace media (radio, TV, Outdoor) inclusiv realizarea unui site web pentru promovarea turistica a Municipiului Moinesti, in cadrul Proiectului "Promovarea potentialului turistic al municipiului Moinesti" si anume: ? Servicii de concepere si realizare a materialelor de promovare? Servicii de promovare prin presa scrisa;? Servicii de promovare prin radio national si local;? Servicii de promovare prin emisiuni TV;? Servicii de panotaj inchiriere locatii si intretinere.? Servicii de proiectare si realizare de site-uri web
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 442, 754 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.500 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei departicipare, va fi trimisa in original (in cazul unui instrument de garantare) sau copie (in cazul unui virament bancar) autoritatii contractante, odata cu oferta (documente de inscriere)astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, laadresa Autoritatii contractante specificata in prezenta invitatie de aprticipare. Nota: garantia de participare se va retine ofertantului in cazul incare: (1)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (2) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul intermenul stabilit; (3) fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; (4)contestatia depusa deofertant a fost respinsa de CNSC ca fiind nefondata, conf. art. 278^1 din OUG 34/2006-actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti. In cazul in care se va opta pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar retinerile se vor efectua in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3) dinHG 925/2006-actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: (1&2)Decl. privind neincadrarea in prevederile art 180(Formularul 1)si 181 (Formularul 2)- in original;(3)Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor si (4)Certificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor ? ambele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";(4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Formular 3 ? in original;(5) Decl. pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 4. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul A.C.: Viorel ILIE ? Primar, Gheorghe Chirea ? Director Economic, Petecuta Iustina ? Sef Serviciu U.A.T.A.P.C., Ramona IVASCU ? Sef Birou Proiecte, Adrian Vatamaniuc ? Manager Proiect, Elena Anghel ? Consilier juridic, Viorel Costea - Responsabil Logistica & Comunicare, Bejan Rodica ? Responsabil achizitii, Motei Adrian ? Insp. Serv. U.A.T.A.P.C., Padureanu Gabriela ? Responsabil financiar, Curea Mihai ? Jurist si consilierii locali: Ailincai Vasile, Avataji Neculai, Balan Gabriela Rodica, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Ghinet Dorel, Harsa Eugen Mihaita, Ionita Gheorghe, Iscu Cristina Consuela, Ivan Stelian, Manolache Ionica, Muraru Sandel, Nechifor Neculai, Pasaroiu Dumitru, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vieru ValentinNota 1: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul 14)semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota 3: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului.Nota 4: In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea "conform cu originalul" ale documentelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, A.C. isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalele acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006) Certificat constatator ORC-in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus, emis de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.Autoritatea contracatnta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente., 2. Declaratie privind cifra de afaceri, 3.Informatii privind situatia econ.-fin.Valoarea cifrei de afaceri globala a ofertantului, pentru cel mult ultimii treiani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 880.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu afisat de BNRpentru intervalul de raportare corespunzator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea (conform art.190 din OUG nr. 34/2006): In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si o sustinere acordata, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a), c^1) si d)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, 2. Informatii despre modul cum ofertantul va indeplini contractul utilizand subcontractanti., 3. Informatii privind asociatii, 8. Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului tehnic de specialitate (experti), 4. Inf. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, 5. Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin documenteleprezentate operatorii economici trebuie sa demonstreze ca detin o experienta similara in prestarea de servicii similare de minimum 440.000, 00 lei (exclusiv TVA), aferente a maxim 3 relatii contractuale, in ultimii 3 ani, calculati pana la data depunerii ofertelor., 6. Certificate sau documente similare emise beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin care se confirma prestarea de servicii similare. Prin documentele prezentate operatorii economici trebuie sa demnostreze ca au dus la bun sfarsit contracte privind prestarea de servicii similare de minimum 440.000, 00 lei (exclusiv TVA), aferente a maxim 3 relatii contractuale, in ultimii 3 ani, panala data limita de depunere a ofertelor., 7. Ofertantii trebuie sa puna la dispozitie o echipa de experti cheie formata din minim: -EXPERT 1- responsabil marketing-comunicare - studii sup.si o experienta dem. prin implicarea in cel putin 1 contract incheiat, in care s-au prestat servicii similare de informare/vizibilitate-EXPERT 2 -un fotograf care sa prezinte dovada realizarii a cel putin unui album foto similar finalizat.-EXPERT 3- un expert designer/grafician cu studii superioare, cu o exp. profesionala relevanta in domeniu (elaborari grafice de materiale publicitare de identitate vizuala -mape, machete, bannere, brosuri, pliante etc)-EXPERT 4 - un expert Web-design cu studii superioare si o experienta demonstrata prin implicarea in cel putin 1 proiect/contract similar realizat.-EXPERT 5 -un expert cartograf cu studii de specialitate (cartografie) si oexperienta demonstrata prin implicarea in cel putin 1 proiect/contract similar realizat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire, in forma completa, se afla anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 13:38