Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de conceptie grafica, machetare (DTP), editare, tiparire si distributie materiale de promovare ale produselor turistice pentru proiectul ,,Afuma?i, istorie ?i contemporaneitate?


Detaliu pentru invitatia numarul 345309
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNAAFUMATI
Numar invitatie: 345309/15.04.2013
Denumire contract: Servicii de conceptie grafica, machetare (DTP), editare, tiparire si distributie materiale de promovare ale produselor turistice pentru proiectul , ,Afuma?i, istorie ?i contemporaneitate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAAFUMATICod fiscal: 4420708, Adresa: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151, Afumati, Telefon: 3501286, Fax: 3501286, 3501282
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151, Afumati, Romania, cod postal: 077010, telefon: +40 2135229424, fax: +40 213501287, persoana de contact: Sos.Bucuresti -Urziceni nr.151, comuna Afumati, judetul Ilfov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151, Afumati, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de conceptie grafica, machetare (DTP), editare, tiparire si distributie materiale de promovare ale produselor turistice pentru proiectul , ,Afuma?i, istorie ?i contemporaneitate?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de concep?ie grafica, machetare (DTP), editare, tiparire ?i distribu?ie materiale de promovare ale produselor turistice pentru proiectul "Afuma?i, istorie ?i contemporaneitate?
II.1.6) CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 415, 004 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.garantiei de particip este de 8.000 lei(pt. calculul paritatii g.p. din alta valuta in lei, se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare ). Se constituie :1. prin virament bancar ?Ordin de plata (in contul RO54TREZ42124510220XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov).2. printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul ?i pt. perioada prevaz.in doc.de atrib., respectiv de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a of.;3.prin dep.in numerar a sumei corespunzatoare la casieria Primariei Afuma?iInstrum.de garantare trebuie sa prev. daca plata garan?iei se va executa: a) condi?ionat sau b) necondi?ionat.Restituirea garan?iei se face in urma unei solicitari scrise din partea ofertantului. Ofertantul va pierde gar.de particip.daca se afla in una din sit.prevaz.la art. 87, alin. 1 din H.G. 925 / 2006 pentru aprob.normelor de aprobare a OUG 34/2006.Ofertantul va pierde o parte din garan?ia de particip. in cazul in care se incadreaza in sit.descrisa la art. 2781 din OUG 34/2006 priv.atrib.contractelor de achiz.pb.- Ofertan?ii din categ.IMM(care fac dovada in acest sens prin prezentarea doc.prevaz.in Lg.346/2004 privind stimularea infiin?arii ?i dezv.IMM, cu modif.?i complet.ulterioare) - Anexa nr.3 din sect. Formulare, pot constitui garan?ia de particip.in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.de atrib. In acest caz, ofertan?ii sunt obliga?i sa anexeze declara?ia privind incadr. in categ. IMM din Legea nr. 346/2004.Aten?ie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.Nota: Garantia de participare va fi prezentata separat, in original, alaturi de scrisoarea de inaintare, in exteriorul plicurilor sigilate, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractuluifaraTVA si se va constitui in termen de maximum 10 zile de la semnarea contractului prin: 1. un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa la contractsau2. re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale.In acest caz contractantul are obliga?ia de a deschide un cont la dispozi?ia Autorita?ii contractante, la Trezorerie. Suma ini?iala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pre?ul contractului. Pe parcursul contractului, Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin re?ineri succesive din sumele datorate contractantului pana la concuren?a sumei stabilite drept garan?ie de buna execu?ie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Contul de garan?ie se va deschide la trezoreria din cadrul organului fiscal in administrarea caruia se afla contractantul, conform prevederilor H.G. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declara?ie privind eligibilitatea ? Formularul nr. 4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completezeFormularul nr. 5 - Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonan?aPrezentarea declaratiilor privind neacadrarea in prev. art. 180, lit. a), c) indice 1 si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 este obligatorie si pt. tertii sustinatori, iar neancadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru subcontractanti si terti sustinatoriPersoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);b) Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelorOperatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul nr. 7 - Declara?ie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorii economici trebuie sa prezinte Formularul nr. 6 - Declara?ia privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006.Se face mentiunea ca persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: Dumanica Gabriel ? Primar, Vlad Vasile ? Viceprimar, Tudor Mariana ? secretar, Matei Adriana ? referent contabilitate, Ilie Cristina ? Consilier, Tudor Aurel ? consilier local, Pena Marian - consilier local, Voicu Elena ? consilier local, Camburu Tudor ? consilier local, Gheroghe Mihai Iordan ? consilier local, Bajenaru Vasile ? consilier local.Operatorii economici trebuie sa prezinte Formularul nr. 9 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului.- Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta un document echivalent ce dovedeste o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerin?a minima obligatorie: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 200.000 lei.Operatorul economic trebuie sa prezinte: - Fisa de Informatii generale ? Formularul nr. 3- Bilan?uri contabile sau orice alte documente care fac dovada indeplinirii acestei condi?ii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale similare prin prezentareaprestarii in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertele) a unuia sau mai multor contracte similare.In sustinerea experientei similare, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate/documente/ recomandari/procese verbale de receptie/ etc, emise sau contrasemnate de beneficiarul serviciilor?, Operatorul economic trebuie sa prezinte Formularul nr. 12 -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice inso?ita de acte de provenien?a, contracte, sauacorduri/angajamente de punere la dispozi?ie a echipamentelor, care sa ateste disponibilitatea acestora pe toata perioada dederulare a contractului de servicii.Echipamente Ofertantul trebuie sa dispuna de spatii de lucru, echipamente IT, software si echipamente tehnice capabile sa execute tipariturile solicitate prin contract: masina de tiparit in 4 grupe de culoare cu pupitru de comanda, masina pentru realizarea de placi tipografice CTP (computer to plate), masina de brosat cu termoclei, ghilotina pentru finisarea materialelor tipografice, masina electrica de biguit, masina de tipar digital (format A3+)., Cerinta nr. 3Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de serviciiOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorulpersonal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Coordonator de proiect, absolvent de studii superioare- Copywriter, absolvent studii superioare- Specialist grafica/ design, absolvent de studii superioare- FotografOfertantii vor prezenta documente suport respectiv CV-uri, diplome, certificate/atestate, precum si angajamente de participare in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului., Lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei aniOperatorul economic trebuie sa prezinte Formularul nr. 8 - Declara?ie
privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii
Se va prezenta: - Formularul nr. 15.2 - Lista cuprinzand subcontractantii cuspecializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertantprecum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Sesolicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu estenecesara subcontractarea, operatorul economic va faceprecizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat maisus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declaratise vor lua in considerare pentru partea lor de implicare incontractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentatedocumente relevante in acest sens de catre ofertantul careinvoca sustinerea din partea subcontractantilor. Cerinta nr. 1Certificat ISO9001 sau echivalent privind asigurarea calita?ii in domeniul contractului, conf. Prevederilor art. 191 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termenul de realizare a machetelor (TR)
10
Descriere: Termenul de realizare a machetelor (TR)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer