Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de conectare la reteaua de comunicatii SWIFT


Detaliu pentru invitatia numarul 346528
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Finantelor Publice
Numar invitatie: 346528/10.05.2013
Denumire contract: Servicii de conectare la reteaua de comunicatii SWIFT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Finantelor PubliceCod fiscal: 4221306, Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 3199759/2491/2344, Fax: +40 3199862
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP, conform cerintelor sistemului pentru procedurile desfasurate integral prin mijloace electronice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de conectare la reteaua de comunicatii SWIFT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de conectare la reteaua de comunicatii SWIFT, pentru accesul la Sistemul Electronic de Plati (servicii de conectare la platforma de comunicatii a datelor securizate privind tranzactiile si informatiile financiare SWIFT) ? 1 conexiune secundara in locatia primara si 1 conexiune principala in locatia secundara
II.1.6) CPV: 64200000-8 - Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 504.95 - 300, 118.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.000, 00 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: INSTRUMENT DE GARANTARE emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, de ex: scrisoare de garantie bancara (Formularul nr. 8 din Sectiunea III) sau ORDIN DE PLATA vizat de banca emitenta. Cont virament garantie de participare (pentru OP): RO06TREZ7005005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in acest sens, semnata si stampilata de reprezentantul legal.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa: in S.E.A.P. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (de ex., scrisoare de garantie bancara de participare), dovada constituirii garantiei se depune si in SEAP si in original la sediul autoritatii contractante, pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii pe fond a unei contestatii de catre CNSC: 3.001, 87 leiEchivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.2. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care trebuie sa contina informatiile prevazute in Formularul nr. 9 din Sectiunea III.3. Garantia de buna executie trebuie prezentata in ORIGINAL si sa fie irevocabila, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului subsecvent si sa contina stampila lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Dovada neincadrarii in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Dovada neincadrarii in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarea) Se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III.Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.b) Se va prezenta un Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).c) Se va prezenta un Certificat fiscal pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Cerinta nr. 3Dovada neincadrarii in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul nr. 10 din Sectiunea III ? Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Secretar de Stat ? dl Enache Jiru- Ordonator principal de credite, Secretar General ? dl Ciprian Badea- Secretar General Adjunct ? dl Corneliu Cazacu- Director General al Directiei Generale de Trezorerie si Datorie Publica ? dna Diana Popescu- Director General Adjunct al Directiei Generale de Trezorerie si Datorie Publica ? dl Laurentiu Andrei- Director General al Directiei Generale a Tehnologiei Informatiei ? dl Adrian Popescu- Director General al Directiei Generale Juridice ? dna Madalina Gheorghe- Director General Adjunct al Directiei Generale Juridice ? dna Mihaela-Dana Stan- Director General Adjunct al Directiei Generale Juridice ? dl Mihai Cristian Vasilescu- Director al Directiei de Buget, Contabilitate Interna, Investitii si Achizitii Publice (DBCIIAP) ? dna Lacramioara Alexandru- Director Adjunct al DBCIIAP ? dl Angelica Macau- Membrii Comisiei de evaluare (Titulari: Presedinte ? dna Alina Horia, expert superior, Membri: dl Cristian Radulescu, sef serviciu si dl Ciprian Gheorghe, sef birou; Rezerve: Presedinte ? dna Virginia Bacneanu, referent superior, Membri: dl Adrian Constantinescu, consilier si dna Corina Gheorghiu, sef serviciu)Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Dovada participarii la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul nr. 11 din Sectiunea III ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Cerinta nr. 1Dovada faptului ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractuluiPersoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aibe activitate corespunzatoare obiectului achizitiei publice.Certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat de reprezentantul legal al ofertantului si stampilat.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.Certificatul constatator va trebui prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea cifrei de afaceri globale din ultimii trei aniSe va prezenta si de catre asociat, daca este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Dovada faptului ca ofertantul este agreat de catre SWIFT pentru prestarea serviciilor de comunicatii catre utilizatorii finali SWIFT din Romania.Se va prezenta un document/certificat din care sa reiasa faptul ca ofertantul este agreat de catre SWIFT pentru prestarea serviciilor de comunicatii catre utilizatorii finali SWIFT din Romania., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze, prin prezentarea a maxim 2 documente /contracte /procese-verbale de receptie, ca a prestat servicii similare in valoare cumulata de cel putin 150.050, 00 lei fara TVA.Se va prezenta o Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul nr. 6 din Sectiunea III).Valorile experientei similare vor fi convertite in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Daca modalitatea de demonstrare a experientei similare se face prin prezentarea de contracte, ofertantul este obligat sa prezinte copii ale partilor relevante din contracte: pagina din contract din care rezulta partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si pagina finala cu semnaturi., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine personal tehnic de specialitate si echipe de interventieSe va prezenta o Declaratie privind personalul tehnic de specialitate (Formularul nr. 7 din Sectiunea III).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer