Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru elaborarea unui manual de bune practici in cadrul proiectului ?DA pentru MADR?-Dezvoltam Aptitudini pentru Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale?cod SMIS 17654?.


Detaliu pentru invitatia numarul 335001
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Numar invitatie: 335001/07.09.2012
Denumire contract: Servicii de consultantapentru elaborarea unui manual de bune practici in cadrulproiectului ?DA pentru MADR?-Dezvoltam Aptitudini pentru Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale?cod SMIS 17654?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Agriculturii si Dezvoltarii RuraleCod fiscal: 4221187, Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Telefon: +40 213072482, Fax: +40 213079814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I nr. 2 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030163, telefon: +40 213072482, fax: +40 213079814, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, B-dul Carol I nr. 2 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030163.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultantapentru elaborarea unui manual de bune practici in cadrulproiectului ?DA pentru MADR?-Dezvoltam Aptitudini pentru Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale?cod SMIS 17654?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultan?a pentru elaborarea unui manual de bune practici in cadrul proiectului ?DA pentru MADR-Dezvoltam Aptitudini pentru Ministerul Agriculturii ?i Dezvoltarii Rurale?cod SMIS 17654.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia de participare va avea valoarea de 1000, 00 LEI (sau 224, 08 EURO, la cursul BNR de 4, 4626 LEI/Euro curs valabil in data de 20.06.2012). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere al ofertelor.In cazul in care operatorul economic contesta decizia autoritatii contractante, iar Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare SUMA CALCULATA CONFORM PREVEDERILOR ART.278^1 DIN OUG NR.34/2006.
Garantie de buna executie
Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5%, din valoare fara TVA a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa si se va depune Formularul nr. 3 - Declaratie privind eligibilitatea, din sectiunea formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se va prezenta ca document relevant: Cazier judiciar pentru administratorul care semneaza declaratia privind eligibilitatea.Cazierul judiciar (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului) trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna acest formular si cazierul judiciar.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta doc. edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va completa si se va depune Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, din sectiunea formulare.Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul ofertei depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei respective din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se vor prezenta ca documente relevante: 1. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si depune Formularul nr. 16 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din sectiunea formulare.Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹: Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 (Formularul nr. 15).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Ministru - Daniel CONSTANTINSecretar General - Sorin-Sergiu CHELMUDirector General - Virgil-Laurentiu GAMANDirector - Rela-Nicoleta STEFANESCUDirector - Carmen-Georgiana BIDASCUDirector - Luminta-Aurora JAJAIEConsilier - Eduard RADUCerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare si prezentare formularului nr.5 din modele de formulare Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale (inregistrare).Persoane juridice/fizice romaneFiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante: ? Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Operatorul economic clasat pe primul loc, va prezenta documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri din anul 2010 sa fie cel putinegala cu 68.900 lei, valoarea totala a contractului fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezenterea minim a unui contract de servicii, prin care ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor servicii in cadrul unui contract, a carui valoare sa fie de cel putin 20.000 lei., Prezentarea expertilor cheie.-Exp. 1, lider de echipa - studii sup. universitare (postuniversitare) de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, in unul din domeniile: stiintelor sociale, administrative, economice, juridice; min 5 ani exp prof in specialitatea studiilor din care minim un an exp manageriala.-Exp. 2 - studii sup. universitare (postuniversitare) de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, in unul din domeniile: stiintelor sociale, administrative, economice, juridice; min 3 ani exp prof in specialitatea studiilor.Preg. in dom. consultantei privind implementarea, elaborarea instrumentelor si/sau modelelor de bune practici din domenii precum: dezv. sist. de control managerial int. (proceduri de lucru), elaborarea politicilor publice, asig. unui management perfomant al res. umane, asig. unui sist. de audit intern eficace, managementul progr. si proiectelor finantate din fonduri UE, asig. unui sist. modern de comunicare institutionala, management strategic., Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia. Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie este atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer