Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta


Detaliu pentru invitatia numarul 319076
Autoritate contractanta
COMUNA CORDARENI (PRIMARIA CORDARENI)
Cod de identificare fiscala: 8613981
Adresa: COMUNA CORDARENI, JUDETUL BOTOSANI, Cordareni
Telefon: 0231/624120
Fax: 0231/624120
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de servicii consultanta privind managementul implementarii proiectului "Modernizare drumuri comunale, Infiintarea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare cu statie de epurare, Reabilitare camin cultural, Gradinita cu trei grupe, in comuna cordareni, jud. Botosani",
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 28.12.2011 17:45
Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Com. Cordareni, Jud. Botosani
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2012 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Cordareni, jud. Botosani
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 131, 285 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. de elig.priv.neincadr. in art. 180 din OUG34/2006 modif-Anexa 12A, Decl. priv.neînc.în prev.art. 181OUG34/2006 modif-Anexa 12B, Certif. atest. fisc. eliberatANAF si Certif. priv. Plata taxe si imp. locale, ambele certif.solic trebuie sa prez. sit. oblig. scad. in luna ant. celei in care se dep. of., Anexa12C - Decl.priv. calit.de partic.la proc, Decl.priv.neînc.in prev. art.69^1 din OUG 34/2006, Certif.de partic.la lic.cu of. indep-form 4, Certif. const. emis ORC, Cifr. med. de af. glob. in ultimii trei ani min. 260.000 lei, bil. cont. 2008, 2009, 2010, Form.inf. gen.-FormB1, Lista cu princ. contr. de serv.sim.prest.în ultimii 3 ani ?Form. 12 F, Exp. sim. in val. de 130.000 lei fara TVA din unul sau insum.a 2 contr., Inf. priv.dot-Form. 12 H, Decl. priv. pers. impl. in proc.: manag. pr, cons. tehn, cons.fin, cons.ach, cons.juridic, Certif. pt.sist.calit. 9001 sau echiv.
gratuit din SEAP, garantie de participare in cunatum de 2600 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Modul in care ofertatntul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
15
Descriere: i)Prezentarea aspectelor considerate de catre ofertant ca fiind esentiale pentru obtinerea rezultatelor asteptate ale contractului si atingerea obiectivelor acestuia, insotita de comentarii relevanteii) Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractuluiiii) recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini.
Metodologia de prestare a serviciilor
20
Descriere: Metodologia de prestare a serviciilori) descrierea detaliata a etapelor propuse de ofertant pentru realizarea activitatilor, in vederea indeplinirii contractului, inclusiv punctele de referinta, precum si rezultatele si documentele ce trebuie prezentate pentru fiecare activitateii) definirea atributiilor si responsabilitatilor expertilor pentru ducerea la indeplinire in cele mai bune conditii a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptateiii) descrierea facilitatilor suport (resurse tehnice, logistice, administrative etc.) pe care ofertantul le pune la dispozitie in scopul realizarii activitatilor propuse.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
15
Descriere: Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractuluii)Planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor, iuandu-se in considerare si timpul necesar pentru mobilizare(grafic Gantt), cu evidentierea momentelor semnificative aleproiectului si utilizarea resurselor pentru fiecare etapa, inraport cu necesitatea atingerii rezultatelorii)Modul de alocare a zilelor de lucru pentru experti, peintreaga perioada de derulare a contractului.iii)Numarul de specialisti implicati in realizarea activitatilor, cuasigurarea si demonstrarea faptului ca sunt asigurate toateexpertizele necesare pentru realizarea activitatilor
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer