Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta, asistenta tehnica si proiectare - campus scolar GSIE Turceni - Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 222742
Autoritate contractanta
Orasul Turceni
Cod de identificare fiscala: 4813480
Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni
Telefon: 0253335024/0253335025
Fax: 0253/335026
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta, asistenta tehnicasiproiectare - campus scolar GSIE Turceni - Gorj
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta, asistenta tehnicasiproiectarepentru elaborarea documentatiilor in vederea obtineri Certificatului de Urbanism (CU), a avizelor solicitate prin acesta, precum si pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Expertizei Tehnice si a Audit Energetic, inclusiv consultanta gratuita acordata investitorului de catre consultant pentru complectarea cererii de finantare privind proiectul ?Modernizare, extindere si reabilitare a campusului GRUP SCOLAR INDUSTRIAL ENERGETIC TURCENI " judetul Gorj
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 11.08.2009 09:12)
Data publicarii: 05.08.2009 18:44
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2009 11:30
Adresa la care se transmit ofertele: Adresa : Jud. Gorj, Oras Turceni, str. Muncii, nr. 452 cod 217520
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa : Jud. Gorj, Oras Turceni, str. Muncii, nr. 452 cod 217520
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 400, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform documentatiei de atribuire publicata in SEAP(www.e-licitatie.ro)
1. publicata pe SEAP(www.e-licitatie.ro)2. gratuit la sediul autoritatii contractante
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: s-au constatat erori si neconcordante intre invitatia de participare si documentatia de atribuire in ceea ce priveste criteriul de atribuire precum si termenul de depunere a ofertelor a fost ales eronat, drept pentru care rectificarea acestora ar conduce la incalcarea principiilor achizitiilor publice.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer