Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta de specialitate pentru obiectivul de investitii ?Amenajare zona turistica Poiana Brasov - Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public?, cod SMIS 37677


Detaliu pentru invitatia numarul 356186
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 356186/29.11.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta de specialitate pentru obiectivul de investitii?Amenajare zona turistica Poiana Brasov - Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public?, cod SMIS 37677
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: Alice Dudu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta de specialitate pentru obiectivul de investitii?Amenajare zona turistica Poiana Brasov - Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public?, cod SMIS 37677
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta de specialitate pentru obiectivul de investitii?Amenajare zona turistica Poiana Brasov - Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public?, Ca reprezentant al autoritatii contractante, consultantul contribuie la realizarea lucrarilor de constructii si a instalatiilor aferente acestora, cu respectarea cerintelor de calitate si incadrarea in termenele si valorile stabilite in contractul de executie si isi exercita atributiile in perioadele s de pregatire executie lucrari, executare de lucrari, receptia lucrarilor, dupa receptia la terminarea lucrarilor pana la receptia finala, administrare corespunzatoare a contractului de lucrari in conformitate cu conditiile din acesta, administrarea financiara si gestionarea lucrarilor (analiza economico-financiara pe toata durata derularii lucrarilor si incadrarea stricta in valoarea contractata), asigurarea inregistrarii corecte si urmarirea progresului lucrarilor, planificarea ordonata a lucrarilor pentru finalizarea la termen a acestora, intocmirea rapoartelor pentru fiecare activitate;
II.1.6) CPV: 71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 919 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3278 lei, (1639 lei pentru IMM-prin completarea Formularului din sectiunea Formulare). Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau virament. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, sau ofertantul renunta la contestatie , autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera a) din OUG nr.34/2006 actualizata( 1639 lei).Echivalentaleu/ valuta pentru GP depusa in alta moneda se va face la cursul BNR comunicat cu 5zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA(5% daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM).Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.2 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza . Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este termenul de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca nu figureaza cu datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este termenul de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 3.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular Nr. 6 .-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: George Scripcaru PrimarLiliana Horga Director executiv adjunct Directia TehnicaAttila Radnoti Director executiv Directia TehnicaLidia Bulgarea Sef Serviciu InvestitiiRamona Mandrea Serviciul InvestitiiIsabella Marasescu Sef Serviciu Achizitii Publice, Claudia Radu Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Alice Dudu Serviciul Achizitii PubliceDana Rotbasan Serviciul ContabilitateValeria Mavrodin Sef Birou ContenciosAnda Maria Zamora Biroul ContenciosMarilena Petcu Serviciul Achizitii PubliceDaria Savin Serviciul InvestitiiMihaela Delia Gal Serviciul InvestitiiDica Cristina- Serviciul Achizitii Publice -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , cuprinzand informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei;obiectului contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator ;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul- Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza. Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal minim de specialitate in conformitate cu Legea 10/1995 art. 14, Ord. MDLPL 777/2003 cu modificarile ulterioare si HG 925/1995 si Ord.1496 / 2011 : -1 Diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul ? constructii civile, industriale si agricole categoria de importanta ?C?; -1 Diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul ?drumuri, poduri, tunele, piste aviatie, transport pe cablu; -1Diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatiilor sanitare si termoventilatii; -1 Diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul instalatiilor electrice; -1 Inginer de cantitati; -1Diriginte de santier autorizat MLPTL sau echivalent in domeniul retele electrice; -1Topometrist autorizatconform Ordinului nr.107/2010; -Responsabil SSM certificat in materie de securitate si sanatate;Pentru dirigintii de santier si topometristul autorizat se vor prezenta autorizatii/atestatevalabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte specializarea acestora.Pentru celelalte persoane se vor prezenta copii dupa diplome /certificate din care sa rezulte specializarea si CV-uri semnate si datate. Se va completa Formularul 8 din sectiunea Formulare care va fi in concordanta cu CV-urile ce vor fi prezentate., Ofertantul va prezenta Lista privind dotarile de care poate dispune si care vor fi disponibile pe toata durata de implicare a acestora in realizarea contractului.Se va completa Formularul 9 din sectiune Formulare., Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta , in copie. Pe parcursul derularii contractului ofertantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a subcontractantilor nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare.Se completeaza Formularul 11 sau Formularul 14, din Sectiunea Formulare, dupa caz., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm , al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Prezentarea certificatului privind implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contractului. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului. Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare cu exceptia ofertantului/ ofertantilor care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer