Achizitie publica - Servicii de consultanta de specialitate pt. urmarirea lucrarilor la "Complex agroalimentar - Zalau"
Detaliu pentru invitatia numarul 302363
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Cod de identificare fiscala: 4291786
Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau
Telefon: 0260/610550/149
Fax: 0260/661869
Denumire invitatie: Servicii de consultanta de specialitate pt. urmarirea lucrarilor la "Complex agroalimentar - Zalau"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta de specialitate pentru urmarirea realizarii obiectivului de investitii ?Complex agroalimentar in zona centrala a municipiului Zalau?, care se vor realiza de catre personal autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, conform Ordinului nr. 154/2010 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, in urmatoarele domenii: -constructii civile, industriale si agricole pentru categoriile de importanta C ? domeniul de autorizare 2.2;
-instalatii electrice ? domeniul de autorizare 8.1;
-instalatii sanitare si termoventilatii ? domeniul de autorizare 8.2;
-instalatii gaze naturale ? domeniul de autorizare 8.3.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.06.2011 16:31
Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Zalau, Piata Iuliu Maniu nr. 3, Camera 4, Registratura, jud. Salaj
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Zalau, Piata Iuliu Maniu nr. 3, jud. Salaj - Sala mica de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 98, 954 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
? Situatia personala a ofertantului-decl. privind eligibil.;
-declaratie privindneînc.înprevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-certif. de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si cel local;
-declar. privind calitatea de participant la procedura;
-certif. de participare la licitatie cu oferta independenta.? Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale-certif.constator.? Capacitatea tehnica si/sau profesionala-lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani;
-prezentarea autorizatiilor de diriginte de santier pentru domeniile: ?constructii civile, industriale si agricole?instalatii electrice?instalatii sanitare si termoventilatii?instalatii gaze naturale-declar. de disponibilitate;
-informatii privind asociatii;
-informatii privind subcontractantii;
-informatii privind protectia mediului, cond. de munca si SSM
Documentatia a fost publicata in SEAP.Garantia de participare 1900 lei.Persoana de contact Pop Angelica, tel. 0260-610550, int. 116