Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta financiara privind managementul datoriei publice, atragerea unei finantari rambursabile prin credite bancare si/sau obligatiuni, servicii de asistenta in vederea obtinerii unui rating si servicii de structurare si elaborare a unui


Detaliu pentru invitatia numarul 328735
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 328735/05.06.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta financiara privind managementul datoriei publice, atragerea unei finantari rambursabile prin credite bancare si/sau obligatiuni, servicii de asistenta in vederea obtinerii unui rating si servicii de structurare si elaborare a unui studiu privind Planul de investitii de capital al municipiului Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Centrul Consiliere Cetateni, camera 12
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara, B-dul C. D. Loga nr.1, parter - sala licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta financiara privind managementul datoriei publice, atragerea unei finantari rambursabile prin credite bancare si/sau obligatiuni, servicii de asistenta in vederea obtinerii unui rating si servicii de structurare si elaborare a unui studiu privind Planul de investitii de capital al municipiului Timisoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de consultanta financiara privind managementul datoriei publice, atragerea unei finantari rambursabile prin credite bancare si/sau obligatiuni, servicii de asistenta in vederea obtinerii unui rating si servicii de structurare si elaborare a unui studiu privind Planul de investitii de capital al municipiului Timisoara, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 66171000-9 - Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 10.000 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, numai pentru situatiile prevazute la art.181, litera a), litera c^1) si litera d), daca este cazul;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Gheorghe Ciuhandu, Viceprimari?Adrian Orza, Sorin Grindeanu, Secretar?Ioan Cojocari, consilieri locali: Barlea Romeo Claudiu, Blaj Adriana Maria, Bogdan Ciprian, Borza Claudia, Bungau Ionel, Catana Constantin, Ciuhandu Ovidiu, Ehegartner Petru, Stefan Petru, Horablaga Nicolae Marinel, Jichici Ciprian, Jumanca Romanita, Moldovan Valentin, Mosiu Simion, Pau Radu Adrian, Popa Radovan Smaranda, Ritivoiu Mihai, Sandu Constantin Stefan, Saracan Maria, Sarafolean Silviu Gheorghe Iosif, Stoia Traian, Szabo Francisc, Toader Corado Dacian Alindor, Toanca Radu Daniel, Wolf Elena.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Smaranda Haracicu-Director Economic;Stanciu Steliana-Sef Serviciu Buget;Iancu Fiat-Consilier Serviciu Buget;Crenguta Oprea-Consilier Serviciul Achizitii Publice;Teodora Olimpia Gentimir-Consilier JuridicMariana Dimitriu-Sef Birou Contabilitate;Irina Timis-Consilier Serv Buget;Sanda Regep-Consilier Birou Contabilitate;Corina Radu-Consilier Serviciul Achizitii Publice;Cosmin Silaghi-Consilier Juridic. 5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul destat si catre bugetul local .a).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata sistampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in cuantum de minim 1.000.000 lei. Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita: - prin cumul, in cazul unei oferte comune;
- de catre tertul sustinator, in cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinerea financiara, conform art 186 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin 2 din L346/2004
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind subcontractantii/asociatii- daca este cazul.Ofertantul va prezenta: a. Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; b. Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare nu se solicita legalizarea asocierii., 2.Experienta similara: Se va prezenta declaratia insotita de lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani-Formular 12E, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va face dovada indeplinirii unuia sau a cel mult trei contracte de servicii similare, a carui/caror valoare insumata sa fie de minim 532.000 lei, fara TVA.Pentru contractul/contractele prezentate se va/vor anexa si reomandarea/recomandarile aferente din partea beneficiarului/beneficiarilor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti OE semnatari ai acordului de asociere).Se poate opta pentru indeplinirea cerintei, integral, de catre un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006, caz in care se va completa formularul 34 + anexele aferente., 3.Resurse umane3.1.Se vor prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala a personalului despecialitate responsabil pentru indeplinirea contractului-Formular 12JIn cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti OE semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau tert sustinator (prin cumul, caz in care, se va completa si formular 34 + anexele aferente, 3.2. Pentru prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri, sunt necesare urmatoarele specializari: a) 1 manager de proiect cu experienta de manager proiect la cel putin un contract cu obiect similar.Se vor prezenta: -CV cu evidentierea experientei profesionale relevante pentru proiectul in cauza; -copii documente din care rezulta pregatirea profesionala mentionata in CV, relevante pentru procedura care face obiectul prezentei documentatii; Declaratie de disponibilitate ? conform Formularului 13, b)1 expert in management de administratie publica, cu experienta de expert in management de administratie publica la cel putin un contract cu obiect similar. Se vor prezenta: -CV cu evidentierea experientei profesionale relevante pentru proiectul in cauza; -copii documente din care rezulta pregatirea profesionala mentionata in CV, relevante pentru procedura care face obiectul prezentei documentatii; Declaratie de disponibilitate ? conform Formularului 13, c) 1 expert in administratie publica (trainer in planificarea investitiilor de capital), cu experienta de expert in administratie publica la cel putin un contract cu obiect similar. Se vor prezenta: -CV cu evidentierea experientei profesionale relevante pentru proiectul in cauza; -copii documente din care rezulta pregatirea profesionala mentionata in CV, relevante pentru procedura care face obiectul prezentei documentatii; Declaratie de disponibilitate ? conform Formularului 13, d) 1 expert economist senior, cu experienta de expert economist senior la cel putin un contract cu obiect similar (realizarea de prognoze economice, planificarea bugetelor locale si atragerea de finantari). Se vor prezenta: -CV cu evidentierea experientei profesionale relevante pentru proiectul in cauza; -copii documente din care rezulta pregatirea profesionala mentionata in CV, relevante pentru procedura care face obiectul prezentei documentatii; Declaratie de disponibilitate ? conform Formularului 13, e) 1 expert IT&C, cu experienta de expert IT&C la la cel putin un contract cu obiect similar. Se vor prezenta: -CV cu evidentierea experientei profesionale relevante pentru proiectul in cauza; -copii documente din care rezulta pregatirea profesionala mentionata in CV, relevante pentru procedura care face obiectul prezentei documentatii; Declaratie de disponibilitate ? conform Formularului 13, f)1 expert juridic si achizitii., cu experienta de expert juridic si achizitii la cel putin un contract cu obiect similar (procese de contractare de datorie publica cu asigurarea legalitatii acestora si consultanta de specialitate in derularea procedurilor de achizitie publica). Se vor prezenta: -CV cu evidentierea experientei profesionale relevante pentru proiectul in cauza; -copii documente din care rezulta pregatirea profesionala mentionata in CV, relevante pentru procedura care face obiectul prezentei documentatii; Declaratie de disponibilitate ? conform Formularului 13, g)1 expert economist junior, , cu experienta de expert economist junior la cel putin un contract cu obiect similar (evaluarea ofertelor de finantare si intocmirea documentatiilor specifice autorizarii imprumutului de catre Ministerul Finantelor Publice). Se vor prezenta: -CV cu evidentierea experientei profesionale relevante pentru proiectul in cauza; -copii documente din care rezulta pregatirea profesionala mentionata in CV, relevante pentru procedura care face obiectul prezentei documentatii; Declaratie de disponibilitate ? conform Formularului 13, h)1 expert economist junior, cu experienta de expert economist junior la cel putin un contract cu obiect similar (analiza indicatorilor financiari precum si implementarea de proiecte europene). Se vor prezenta: -CV cu evidentierea experientei profesionale relevante pentru proiectul in cauza; -copii documente din care rezulta pregatirea profesionala mentionata in CV, relevante pentru procedura care face obiectul prezentei documentatii; Declaratie de disponibilitate ? conform Formularului 13 Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea serviciilor similare, conform ISO 9001.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare semnatar al acordului de asociere, pentru partea sa de implicare in contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer