Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in managementul proiectului ?Modernizarea serviciilor publice de informare si relationare cu cetatenii din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice ? - SMIS 13264


Detaliu pentru invitatia numarul 347198
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 347198/21.05.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta inmanagementul proiectului ?Modernizarea serviciilor publice de informare si relationare cu cetatenii din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice ? - SMIS 13264
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, telefon +40 213136267 int.883/ +40 213072058, persoana de contact: IRINA CRACIUN, E-mail: [email protected];[email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, telefon +40 213136267 int.883/ +40 213072058, persoana de contact: IRINA CRACIUN, E-mail: [email protected];[email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta inmanagementul proiectului ?Modernizarea serviciilor publice de informare si relationare cu cetatenii din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice ? - SMIS 13264
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta inmanagementul proiectului ?Modernizarea serviciilor publice de informare si relationare cu cetatenii din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice ? - SMIS 13264
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de: 2.600, 00lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006, cu valabilitate de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Garantia de participare se poate retine integral in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 sau partial (suma de 1.300, 00 lei) in situatia prevazuta la art 2781 alin. (1) din OUG 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR publicat cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Cont RO27TREZ7005005XXX000163, deschis la A.T.C.P.M.B., titular ? Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, cod fiscal 4266669
Garantie de buna executie
CUANTUM :10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire - in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare; in termen de max. 10 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate ? Formular nr.1;2. Declaratie de neincadrarein situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, in original ? Formular nr.2;Documente doveditoare: 1.Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitatela data limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.FORMULAR nr.3 . (Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati/ ofertanti asociati/ subcontractanti) completat;Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: -Petru-Radu Paun-Jura ? Secretar General;
-Romulus Radu Corneliu Dumitriu ? Director General Economic;
-Eduard Corjescu ? Director Directia Juridica, Legislatia Muncii si Contencios;
-Irina Craciun ? Manager de Proiect;
-Ionescu-Cralea Robert ? Expert achizitii publice.Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr.4;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original- Formular nr.5 Persoane juridice/fizice romane :1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate alofertantului ( dupa caz, consortiu / asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publicePersoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ci societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei globale de afaceri (MCA) a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 260.000, 00lei.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta cel putinundocument/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similarein valoare de 130.000, 00 lei fara TVA.Prin servicii similarese inteleg servicii de consultanta in managementul proiectului, care sa corespunda celorsolicitate a fi prestate in cadrul Caietului de sarcini ., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani, in original, CERINTE OBLIGATORII :1. Lider de echipa - Experienta profesionala generala - criterii minime de selectie: - studii superioare universitare relevante, absolvite cu diploma de licenta, corespunzatoare pozitiei vizate ; atestare/ certificare recunoscutaca manager de proiect;Experienta profesionala specifica: - experienta demonstrata in activitati in legatura cu managementul proiectelor/ managementul riscurilor/ managementul calitatii totale;
- participarea in calitate de manager in contracte de consultan?a/ asistenta tehnica ; 2.Expert IT ? responsabil de evaluarea din punct de vedere tehnic a temelor de proiectare si in implementarea solutiilor informatice adoptate.Experienta profesionala generala - criterii minime de selectie: -studii superioare universitareabsolvite cu diploma de licenta, corespunzatoare pozitiei vizate ,
-minimum 4 ani de experienta profesionala in domeniul IT&C.Experienta profesionala specifica: minimum 2 ani de experienta in coordonarea proiectelor IT privind solutii software la nivel organizational;
-cunostinte cu lucrul in baze de date (SQL);
-cunostinte de programare AJAX, HTML, PHP, JAVA sau JAVA SCRIPT;
-cunostinte in protocoale transfer de date (TCP/IP, FTP, SFTP);
-experienta in dezvoltarea de programe de formare avand componente de e-learning;
-experienta in proiectarea WEB si WEB design;
-cunostinte demonstrate din experienta sau pregatire profesionala, in standarde de calitate in managementul sistemelor informatice (exemplu ISO/IEC 20000);
-cunostinte referitoare la solutii tehnice de instalare si administrare de infokiosk-uri.
3.Expert in comunicare ? responsabil de calitatea livrabilelor in comunicare, controlul calitatii livrabilelor pentru problematicile de comunicare si de strategii de comunicare din proiect.Experienta profesionala generala - criterii minime de selectie: -studii superioare universitare relevante, , absolvite cu diploma de licenta, corespunzatoare pozitiei vizate , minimum 5 ani de experienta profesionala.Experienta profesionala specifica: cunostinte in domeniul derularii campaniilor de comunicare directa on-line (mailing, newsletter etc.);
-experienta adecvata pentru atingerea performantelor necesare postului, de minim 1 an, in gestionarea de campanii de comunicare (initiere, organizare, derulare, evaluarea impactului etc.).4.Expert in managementul fluxurilor informationale ? responsabil cu auditul de sistem pentru procedurile sifluxurile informationale existente intra - si interinstitutionale.
Experienta profesionala generala - criterii minime de selectie: -studii superioare universitare relevante, absolvite cu diploma de licenta corespunzatoare pozitiei vizate ;
- experienta profesionala de minim 3 ani, adecvata pentru atingerea performantelor necesare postului.Experienta profesionala specifica: -experienta in dezvoltarea de sisteme manageriale informationale intra si inter-institutionale si in realizarea de analize de sistem;cunostinte in managementul calitatii totale, demonstrate din experienta sau pregatire profesionala;cunostinte in tehnicile fundamentale de comunicare, cum ar fi: tehnici de receptionare, de transmitere, de interpretare a mesajelor etc., O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in original, Ofertantul va depune, daca este cazul: 1. Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia, precum si acordul cu ei, in originalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer