Achizitie publica - Servicii de consultanta in cadrul contractului SEE EoI/A/077/2.1/X, pentru asistarea partenerului coordonator in vederea asigurarii managementului international - Danube Floodrisk
Detaliu pentru invitatia numarul 321326
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321326/06.03.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in cadrul contractului SEE EoI/A/077/2.1/X, pentru asistarea partenerului coordonator in vederea asigurarii managementului international - Danube Floodrisk
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 213163704, fax: +40 213163704, persoana de contact: Tiberia Rus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Ministerului Mediului si Padurilor, B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, sala de consiliu, et. 1.Participanti: cu imputernicire si copie dupa actul de identitate.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in cadrul contractului SEE EoI/A/077/2.1/X, pentru asistarea partenerului coordonator in vederea asigurarii managementului international - Danube Floodrisk
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in cadrul contractului SEE EoI/A/077/2.1/X, pentru asistarea partenerului coordonator in vederea asigurarii managementului international al proiectului, diseminarea datelor si consultarea beneficiarilor hartilor de risc din Bazinul Dunarii, in cadrul proiectului Danube Floodrisk
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 193.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 5.483, 87 lei (2%din valoarea contractului fara TVA). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara conforma, Formularul nr.17, atasata in original la coletul cu documentele de calificare si selectie2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444.4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original incuantumul si pentru perioadaprevazuta mai sus.Documentul ce reprezinta garantia de participare va fi prezentat in afara coletului ce contine oferta, pentru a putea fi verificat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, inainte de deschiderea coletului continand oferta.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 2.741, 94 lei, in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 15, Formularul nr. 16(dupa caz).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante si de a depune o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de0, 5% din pretul contractului.Ofertantii tip IMMcare doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In cazul unei asocieri, garantia de participareva fi constituita de Liderul Asociatiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL). Nu se va prezenta de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2. Nu se va prezenta de catresubcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat privind plata impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: LASZLO; BORBÉLY-Ministru, Elena PETRASCU-Secretar General, Lo;rant PARA-Secretar General Adjunct, Mihaela BATRINCA- Director General, Loredana HRISTODORESCU-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General, Simona Olimpia NEGRU-Director, Mary-Jeanne ADLER-Manager de proiect. d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 5. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitateal operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care Certificatul Constatator va fi depus in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea acestuia in original sau in copie legalizata, pentru conformitate. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care se dispunepentru indeplinirea contractului de servicii.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana., 2.Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 2 experti seniori cu studii superioare, din care unul financiar pentru raportarile financiare si altul tehnic pentru realizarea hartilor de hazard si risc, pentru culegere date topometrice (on site) si spatiale, cunoasterea limbii engleze pt managementul financiar si tehnic si de alti experti cu implicare justificata., 3.Se va face dovada experientei in implementarea proiectelor INTERREG si alte proiecte de cooperare transfrontaliera finantate de CE, programului SEEsi IMIS, precum si a altor proiecte de cooperare finantate din fonduri nerambursabile.Va face dovada experientei relevante in coordonarea internationala si facilitarea comunicarii intre partenerii internationali (mai mult de 10 parteneri), experientei relevante in activitati de comunicare in cadrul proiectelor si stakeholder-ilor europeni., 4.Declaratia de disponibilitate a ofertantului cu privire la prestarea contractului., 5.Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta cel putin un eveniment international pentru consultarea publicului si a stakeholderilor privind prevenirea, managementul riscului la inundatii in bazine internationale. Ofertantul va face dovada realizarii in ultimii ani de proiecte/teme similare (Interreg IVB sau IVC, FP6 sau FP7, LIFE-ENV) sau alte proiecte strategice pentru zonele de frontiera, finantate de CE., 6.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta in coordonarea tehnica a activitatilor de redactare a hartilor de hazard si de risc la inundatii, experienta relevanta (studii, proiecte, asistenta tehnica) in domeniul gospodaririi apelor, consultanta in legislatia de mediu/ape.Se va prezenta minim o recomandare de la beneficiarii internationali ai hartilor de hazard si de risc, precum si trimiterea la site-uri de prezentare a proiectelor cu o astfel de abordare si in care consultantul tehnic isi dovedeste calificarea.Experienta in coordonarea financiara a proiectelor: executia corecta a exercitiului financiar, audit intern si extern., 7.Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul).In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul)., 8.Informatii privind asocierea.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul)., 9.Informatii privind sustinatorul.(daca este cazul).In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul). Se va demonnstra ca detine certificare ISO 9001 sau echivalent si cerificare ISO 14001 sau echivalent. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 14:57