Achizitie publica - Servicii de consultanta in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA MEDIULUI DE AFACERI IN MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE PRIN REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL POLUAT SI CREAREA UNEI STRUCTURI DE SPRIJINIRE A AFACERILOR?
Detaliu pentru invitatia numarul 341876
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341876/18.01.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA MEDIULUI DE AFACERI IN MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE PRIN REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL POLUAT SI CREAREA UNEI STRUCTURI DE SPRIJINIRE A AFACERILOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267316902, Fax: +40 267316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316901, persoana de contact: Jozsef Sandor, Balint Reka
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei municipiului Sfantu Gheorghe, str.1 Decembrie1918, nr.2, Biroul nr.38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA MEDIULUI DE AFACERI IN MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE PRIN REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL POLUAT SI CREAREA UNEI STRUCTURI DE SPRIJINIRE A AFACERILOR?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta si management
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 782 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 1.900 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 2) In cazul unei asocieri, asocierea trebuie sa se incadreze in conditiile impuse de Legea nr. 346/2004 Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. 3) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunere a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. -scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146 In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta, este data platii garantiei, incepand cu data publicarii invitatiei de participare si data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, in cel mult 15 zile de la incheierea contractului conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. IMM-urile beneficiaza de facilitatile acordate Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Completare formular nr.10 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular complectat Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular complectat Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Anrdas ? Primar, Sztakics Éva Judit ? Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publica, Tischler Ferenc? Viceprimar, Balint Reka ? Membru in comisia de evaluare, Biro Laszlo- Membru in comisia de evaluare, Consilieri ACZÉL KATA, BALINT IOSIF, CSATLO;S LASZLO;, CZEGO ZOLTAN, DEBRECZENI LASZLO;, GURUIANU MADALIN-DORU, KATO; BÉLA, KELEMEN SZILARD PÉTER, KONDOR AGOTA, MAGYARO;SI IMOLA-PIROSKA, MIKLO;S ZOLTAN, MILD ZOLTAN, NEMES ELOD, PALELA RADITA, PARVAN RODICA, PROFIROIU MARILENA, SZTAKICS ÉVA-JUDIT, TISCHLER FERENC, VAJNA LASZLO;, VARGHA MIHALY-BÉLA, ZSIGMOND JO;ZSEF Prezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : - Bugetul de stat (bugetul consolidat) - Bugetul local Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere. Nota Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii cu privire la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr.1 CONT.-Cerinte minime personal Manager proiect - studii superioare, in domeniul economic, juridic, sau tehnic, pentru a putea verifica toate variabilele proiectului - formari suplimentare specifice domeniului de activitate al postului: management, accesare programe de finantare - experienta in management de proiect, consultanta de min 3 ani - experienta in pozitii de conducere Asistent Manager - studii liceale, formari suplimentare specifice domeniului de activitate ale postului, operare PC - minim 3 ani de experienta in domeniul.Responsabil economic - studii sup. economice, formari suplim. specifice domeniului de activitate ale postului, operare PC - experienta in management de proiect, consultanta de min 3 ani, experienta in pozitii de conducere Responsabil tehnic - studii sup., inginer in constr., form. supl. spec. domeniului de activitate ale postului, operare PC, cunost. de operare AUTOCAD - exp. in management de proiect consultanta de min 3 ani, Cerinta nr.2 Principalele servicii in ultimii 3 ani Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul va prezenta copia a cel mult 2 documente/contracte/procese verbale de receptie , care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin egal cu 125000 lei faraTVA.Nivelul minim impus al experientei similare: este permis cumularea valorii a cel mult 2 documente/certificate emise sau contrasemnate de beneficiar., Cerinta nr.3 Informatii privind subcontractantii( daca este cazul) Completare formular Declaratie privind subcontractantii, Cerinta nr.4 Informatii privind asocierea Completare formular Acord privind asocierea, Cerinta nr.1 CONTINUARE Se vor atasa copii ale diplomelor, CV-urilor, sau orice alt document care face dovada celor solicitate pentru cerinteleminime de calificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 12:04