Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice in cadrul unui proiect cu finantare UE
Detaliu pentru invitatia numarul 289099
MUNICIPIUL BARLAD
Cod de identificare fiscala: 4539912
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad
Telefon: 0235411760
Fax: 0235416867
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice in cadrul unui proiect cu finantare UE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestatorul va asigura, conform cerintelor caietului de sarcini si prevederile contractului de finantare, intocmirea documentatiilor de atribuire si consultanta pe toata perioada de derulare a procedurilor de achizitie organizate in vederea atribuirii contractelor de servicii si lucrari din cadrul proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?, pentru: - achizitia serviciilor de management al proiectului;
- achizitialucrarilor de constructie;
- achizitia serviciilor de asistenta tehnica (dirigentie de santier);
- achizitia serviciilor de publicitate si promovare;
- achizitia serviciilor de audit;
- achizitia de servicii de proiectare (numai daca va fi cazul);
- achizitia de servicii de studii de teren( numai daca va fi cazul).
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.04.2011 14:24
Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Barlad, str. 1 Decembrie nr. 21, camera 1 (registratura), loc. Barlad, jud. Vaslui, cod postal7311182
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Barlad, str. 1 Decembrie nr. 21, Barlad, jud. Vaslui
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 216, 320 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Sa depuna toate documentele solicitate; Sa respecte regulile de concurenta; Neincadrare in situatiile prevazute la art. 69.1, 180 si 181 din OUG 34/2006; Safie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale; cifra medie anuala de afaceri sa fie mai mare de430.000 RON; Personalul sa aiba cel putincalificarile cerute, la punctul 4.3 al Caietului de sarcini: studii superioare juridice, economice, admin.publica, expert achizitii, managementul proiectelor; societatea sa fie certificata ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalent.
Din SEAP, atasat prezentei invitatii.Se solicita o Garantie de participare de 4000 RON.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Metodologia de prestare a serviciilor
15
Descriere: se acorda tinandu-se cont de numarul activitatilor/documentelorpropuse de ofertanti a fi desfasurate/ intocmite in vederea indeplinirii obiectivelor contractului, descrierea lor si corectitudinea punerii lor in corespondenta cu prevederile legale ce fac referire la ele, raportat la obligatiile (activitati si documente) impuse de intrega legislatie ce reglementeaza desfasurarea procedurilor de achizitie publica.
Planificarea in timp a activitatilor
10
Descriere: se acorda tinandu-se contdaca planificarea si durata activitatilor ( data de incepere, respectiv de finalizare a fiecarei activitati din cadrul contractului, succesiunea acestora avand in vedere corelarile si conditionalitatile dintre activitati) este conforma cu prevederile legale dar in acelasi timprealista si in concordanta cu planificarea achizitiilor in cadrul proiectului.
Identificarea si managementul riscurilor
5
Descriere: se acorda tinandu-se cont de numarul de riscuri realeidentificate, descrisesi argumentate precum si derecomandarile de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini.