Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii in cadrul proiectului POSDRU/89/1.5/S/62988
Detaliu pentru invitatia numarul 329256
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329256/12.06.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul evaluarii in cadrul proiectului POSDRU/89/1.5/S/62988
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARI ECONOMICE " COSTIN C. KIRITESCU"(INCE) AL ACADEMIEI ROMANECod fiscal: 4192634, Adresa: CALEA 13 SEPTEMBRIE NR. 13 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 0213182413, Fax: 0213182413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA 13 SEPTEMBRIE NR. 13 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 213182413, fax: +40 213182413, persoana de contact: VERONICA CIOBANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA 13 SEPTEMBRIE NR. 13 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare stiinfifica fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul evaluarii in cadrul proiectului POSDRU/89/1.5/S/62988
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea implementarii proiectului ?Cercetarea stiintifica economica, suport al bunastarii si dezvoltarii umane in context european?, POSDRU/89/1.5/S/62988, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Institutul National de Cercetari Economice ?Costin C. Kiritescu? al Academiei Romane (denumit in continuare ?Achizitor?) organizeaza achizitia pentru servicii de consultanta in domeniul evaluarii.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8640 lei, perioada de valabilitate: minim 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor; va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire: instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; prin virament bancar in contul Achizitorului, deschis la Activitatea de Trezoreriesi Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti cont nr. RO63TREZ7005005XXX000194 confirmat prin extras de cont; prin depunerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar. Copia chitantei va fi prezentata separat de restul ofertei; garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va returna: ? Pentru ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai putin de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei;In cazul in care procedura de atribuire se anuleza, garantia de participare se va restitui dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.? Garantia de participare se va constitui numai in lei.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia se stabileste la 5% din valoarea contractului de servicii, exclusiv TVA; se exprima in lei fiind constituita printr-o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. In cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III;(Declaratie privind calitatea de participant la procedura)A.2) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III;(Declaratie privind eligibilitatea)A.3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006) In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director general: Chivu Luminita ; director general adjunct: Ciutacu Constantin; director general adjunct: Ioan Franc Valeriu; contabil sef: Horsia Luminita; responsabil achizitii : Ciobanu Veronica; economist IA: Sirbu Oana Lacramioara; referent IA: Dobrescu Petruta; Contabil IA: Barbarie Daniel; secretar manager: Mihalache Marcela.A.4) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III;(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)A.5) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaFormularul nr. 14 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?si traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate . Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original sau copie legalizata, semnata si stampilata, in termen de valabilitate.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice /fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiului financiar in anul 2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant. Cifra de afaceri globala medie anuala pe cel mult ultimii 3 ani. Cerinta minima: Cifra de afaceri globala medie anuala pe cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 300.000, 00Lei. Echivalentul sumei in Euro se va face la cursul BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa detina in lista sa contracte similare executate, Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentarea a maxim 3 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 420.000 lei insotite de recomandari din partea beneficiarilorSa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii contractului: Cerinta minima: 1 (un) coordonator activitate de evaluare - Absolvire curs de manager de proiect recunoscut de Ministerul Muncii (cu certificatul de absolvire a cursului); - experienta profesionala de minim 3 ani in coordonarea activitatilor de evaluare a proiectelor din domeniu. 3 (trei) experti evaluatori cu minim 2 ani experienta in activitati de evaluare a proiectelor din domeniu. Minim 1 (un) expert evaluator financiar, cu minim 2 ani experienta in activitati de evaluare financiara a proiectelor din domeniu..
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 11:29