Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementul de proiect necesare implementarii proiectului: SISTEM INFORMATIC INTEGRAT INTEROPERABIL CU BAZELE DE DATE ALE ADMINISTRATIEI CENTRALE PENTRU ASIGURAREA MONITORIZARII MEDIULUI CONCURENTIAL? ? cod SMIS 31500
Detaliu pentru invitatia numarul 352656
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352656/13.08.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementul de proiect necesare implementarii proiectului: SISTEM INFORMATIC INTEGRAT INTEROPERABIL CU BAZELE DE DATE ALE ADMINISTRATIEI CENTRALE PENTRU ASIGURAREA MONITORIZARII MEDIULUI CONCURENTIAL? ? cod SMIS 31500
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054556, fax: +40 214054556, persoana de contact: Ion Panait
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Presei Libere nr.1, corp B3, etaj 5-Secretariat General, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asiguraprotectia, mentinereasi stimularea concurentei si a unui mediuconcurential normal, in vederea promovarii intereselor consumatorilor.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementul de proiect necesare implementarii proiectului: SISTEM INFORMATIC INTEGRAT INTEROPERABIL CU BAZELE DE DATE ALE ADMINISTRATIEI CENTRALE PENTRU ASIGURAREA MONITORIZARII MEDIULUI CONCURENTIAL? ? cod SMIS 31500
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitionarea din fonduri europene nerambursabile a serviciilor de consultanta in domeniul managementul de proiect necesare implementarii proiectului: SISTEM INFORMATIC INTEGRAT INTEROPERABIL CU BAZELE DE DATE ALE ADMINISTRATIEI CENTRALE PENTRU ASIGURAREA MONITORIZARII MEDIULUI CONCURENTIAL? ? cod SMIS 31500
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 8.640, 00 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in invitatia de participare publicata in SEAP. Garantia de participare se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( Formular nr.10), care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46TREZ7005005XXX000209 deschis la DTCPMB, cu conditia ca ofertantul sa prezinte dovada depunerii efectuate, cel tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe linga cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art.278*1 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care constituirea garantiei de participare se face in euro sau alta moneda convertibila, se va folosi cursul de schimb al BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Garantia de participare se va constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a garantieii, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilorsi face dovada in acest sens.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular nr.11) care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO46TREZ7005005XXX000209 deschis la DTCPMB.Operatorul economic castigator trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de buna executie in termen de tei zile de la semnarea contractului. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf.art.90 din HG 925/2006.. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul castigatorse incadreaza in categoria IMM-urilorsi face dovada in acest sens
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.69*1, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- se va completa formular nr.3 ? cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- se va completa formularul nr.6 ? cerinta obligatorie.3.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina. Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/2006.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1, din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.12Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl.Bogdan M. Chiritoiu ? Presedintele Consiliului Concurentei, dl.Vasile Seclaman ? Secretarul General al Consiliului Concurentei, dl. Florin Andrei ? Responsabil proiect-Director, Directia Cercetare-Sinteze, dna Carmen Nedelcu ? Asistent pentru responsabilul de proiect-Inspector de concurenta, Directia Cercetare-Sinteze, dl. Mihai Draghici ? Expert IT- Inspector de concurenta, Directia Cercetare-Sinteze, dra.Mariana-Beatrice Dima - Responsabil financiar-Consilier I, Directia Buget si dl. Ion Panait ? Expert achizitii publice-Consilier gr.IA, Directia Administrativa.5.Declaratie privind calitatea de participare la procedura ? se va completa formularul nr.8;6.Se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.13- Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul intregii societati. Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii si domeniul de activitate. Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, semnata si stampilata pe fiecare pagina.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Dupa evaluarea ofertelor, participantul clasat pe primul loc, va prezenta, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, originalul sau copie legalizata dupa aceste documente.Operatorii economici nerezidenti ( straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentei proceduri, in conformitate cu tara de origine. Toate documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de cel putin 850.000, 00 lei sau proportional de la infiintare. Valorile vor fi exprimate in lei si se vor raporta la valorile medii ale cursului leu/euro, cf.BNR: an 2010 -4, 2848; an 2011- 4, 3197; an 2012 ? 4, 4560., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12. 2012 avizate si inregistrate la organele competenteNota: Pentru anul 2012, ofertantii , in cazul in care exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul prescurtat, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la jumatatea anului, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 ? Declaratie privind efectivele medii anuale, ale personalului angajat si al personalului de conducere, pe ultimii trei ani, Cerinta nr.2 - Experienta similaraOperatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de servicii ? prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii trei ani continand perioade de prestare, valori, beneficiari, prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca in baza unuia sau a maximum patru contracte, a prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri (in speta, servicii de management de proiect, inclusiv elaborare cereri de rambursare si raportari periodice ale stadiului implementarii proiectului catre finantator), a carui/caror valoare cumulata este de cel putin430.000, 00 lei fara TVA.Formularul nr.7, completat trebuie insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor din contractele mentionate in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte indeplinirea conditiilor de mai sus si faptul ca serviciile au fost prestate in conformitate cu obligatiile contractuale. Aceste documente trebuie prezentate in limba romana sau insotite de traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat., Cerinta nr.3 - Personal de specialitateCerinte formale: Personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului. In vederea realizarii serviciilor solicitate, ofertantul va forma si prezenta o echipa care isi va desfasura activitatea pe toata durata contractului.Prezentarea personalului de specialitate implicat in implementarea proiectului evidentiaza competentele, cunostintele si capacitatea operatorului economic in implementarea proiectului informatic propus.Ofertantul trebuie sa arate ca detine personalul necesar desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice prezentului contract si de a asigura necesarul de personal pentru realizarea tuturor serviciilor ce fac obiectul acestui contract. Studiile superioare de specialitate asigura formarea minima de baza pentru fiecare dintre specialitatile enuntate mai jos, expertii respectivi avand roluri de decizie in proiect, solutia tehnica prin care ating rezultatele asteptate depinzand direct de calitatea lor profesionala., 1.Responsabil de ProiectCerinte minime obligatorii: ?Studii universitare absolvite cu diploma de licenta?Certificat profesional in management de proiect sau o calificare echivalenta.?Minim 5 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite.?Experienta si cunoastere a Metodologiei de Management de Proiect mentionata in Oferta Tehnica ? aplicare in cel putin 1 proiect., 2. Expert IT&CCerinte minime obligatorii: ?Studii universitare tehnice absolvite cu diploma de licenta?Cel putin un certificat profesional in domeniul implementarii tehnologiei informatiei si comunicatiilor.?Minim 5 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite?Experienta in intregul Ciclu de Viata de Dezvoltare Software cu cel putin o Metodologie de Dezvoltare Software recunoscuta ? aplicare in cel putin un proiect, 3. Expert IT&C-Analist de proceseCerinte minime obligatorii: ?Studii universitare absolvite cu diploma de licenta?Un certificat profesional intr-o disciplina de specificare a cerintelor (de exemplu UML, BPM sau metodologii care le inglobeaza).?Minim 5 ani experienta generala in domeniul studiilor absolvite.?Experienta de minim 3 ani in domeniul analizei de procese., 4. Expert fonduri structuraleCerinte minime obligatorii: ?Studii universitare absolvite cu diploma de licenta?Cel putin 5 ani de experienta profesionala generala?Experienta de minim 3 ani in domeniul managementului financiar al proiectelor.?Experienta in elaborarea cererilor de rambursare, in cel putin 1 proiect, Cerinta nr.4 ? Informatii privind subcontractantii sau asociereaIn situatia in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, se vor mentiona operatorii economici subcontractanti si partile din contract care se vor subcontracta. Pe timpul derularii contractului modificarea datelor referitoare la subcontractare se face doar cu acordul autoritatii contractante in conditiile in care nu se modifica propunerea tehnica si financiara. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant conform ISO 9001 sau echivalent. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinite cel putin decatre liderul asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica: Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
20
Descriere: Pentru Priscuri se vor contabiliza toate riscurile identificate privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscurii.
Componenta tehnica: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
20
Descriere: Pentru Precomandari se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pentru minimizarea / eliminarea riscurilor privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, pentru riscurile incluse in oferta .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 02.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 11:44