Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru: Proiect integrat


Detaliu pentru invitatia numarul 270679
Autoritate contractanta
Comuna Romuli (Consiliul Local Romuli)
Cod de identificare fiscala: 4512232
Adresa: str. Principala , nr.363, loc Romuli, jud Bistrita Nasaud, Romuli
Telefon: 0263/383010
Fax: 0263/383181
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru: Proiect integrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru Proiectul integratInformatii referitoare la Obiective: OBIECTIV 1: Alimentare cu apaOBIECTIV 2: Canalizare si statie de epurareOBIECTIV 3: Modernizare-renovare camin culturalOBIECTIV 4: Construire gradinitaOBIECTIV 5: Reabilitare drum
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 29.10.2010 20:33
Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2010 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ROMULI, str Principala 363, judetul BISTRITA NASAUD
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA ROMULI, str Principala 363, judetul BISTRITA NASAUD
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 135, 620 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform fisei de date a achizitiei anexata
Documentatia de licitatie este disponibila pe e-licitatie.roDocumentatia tehnica se obtine pe baza de cerere scrisa de la sediul autoritatii contractante.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
descrierea planului de realizare a activitatilor
50
Descriere: Punctajul se acorda astflel: 1. Identificarea corecta a tuturor activitatilor necesare pana la finalizarea contractului de finantare, cu precizarea expertilor responsabili pe fiecare activitate identificata in parte -20 puncte2. Prezentarea unui calendar previzionat corect si realist privind depunerea cererilor de plata si a incasarilor -10 puncte3. Prezentarea unui cash-flow corect si realist al investitiei din care sa rezulte valoarea avansului necesar a fi solicitat de la APDRP, si a sumelor necesare a fi alocate din bugetul local pentru sustinerea cheltuielilor -15 puncte4. Identificarea riscurilor ce pot apare in derularea implementarii proiectului si prezentarea cailor de urmat pentru eliminarea sau diminuarea efectelor acestora -5 puncteDatele prezentate in Descrierea planului de realizare a activitatilorvor fi verificate in sensul intelegerii procedurilor si a etapelor de implementare a proiectului conform contractului cadru de finantare disponibil la www.apdrp.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer