Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul:Proiect integrat
Detaliu pentru invitatia numarul 270688
Comuna Rebra (Consiliul Local al comunei Rebra)
Cod de identificare fiscala: 4980110
Adresa: str Principala, nr 1, Rebra
Telefon: 0263/ 366042
Fax: 0263/ 366259
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: Proiect integrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Proiect integratin Comuna Rebra, jud. Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 30.10.2010 18:47
Data limita de depunere a ofertelor: 10.11.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna REBRA, str Principala 1, judetul BISTRITA NASAUD
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.11.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna REBRA, str Principala 1, judetul BISTRITA NASAUD
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 122, 720 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform fisei de date anexate
Documentatia tehnica se obtine pe baza de cerere scrisa de la sediul autoritatii contractante. Documentatia de licitatie este disponibila pe e-licitatie.ro..
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
descrierea planului de realizare a activitatilor
50
Descriere: Punctajul pentru ?descrierea planului de realizare a activitatilor? se acorda astfel: 1.Identificarea corecta a tuturor activitatilor necesare pana la finalizarea contractului de finantare, cu precizarea expertilor responsabili pe fiecare activitate identificata in parte -20 puncte2.Prezentarea unui calendar previzionat corect si realist privind depunerea cererilor de plata si a incasarilor.-10 puncte3. Prezentarea unui cash-flow corect si realist al investitiei din care sa rezulte valoarea avansului necesara a fi solicitat de la APDRP, si a sumelor necesare a fi alocate din bugetul local pentru sustinerea cheltuielilor-15 puncte4. Identificarea riscurilor ce pot apare in derularea implementarii proiectului si prezentarea cailor de urmatpentru eliminarea sau diminuarea efectelor-5 puncteDatele prezentate vor fi verificate in sensul intelegerii procedurilor si a etapelor de implementare a proiectului conform contractului cadru de finantare disponibil la www.apdrp.ro