Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Proiect integrat?


Detaliu pentru invitatia numarul 271441
Autoritate contractanta
COMUNA TELCIU
Cod de identificare fiscala: 4512267
Adresa: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu
Telefon: 0263/369004
Fax: 0263/369004
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Proiect integrat?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Proiect integrat in comuna Telciu, jud. Bistrita Nasaud?,
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 06.11.2010 14:56
Data limita de depunere a ofertelor: 17.11.2010 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TELCIU, str Principala 744B, judetul BISTRITA NASAUD
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.11.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TELCIU, str Principala 744B, judetul BISTRITA NASAUD
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 122, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform fisei de date anexata
Documentatia de licitatie este disponibila pe e-licitatie.ro.Documentatia tehnica se obtine pe baza de cerere scrisa de la sediul autoritatii contractante.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
descrierea planului de realizare a activitatilor
50
Descriere: Punctajul pentru ?descrierea planului de realizare a activitatilor? se acorda astfel: 1. Identificarea corecta a tuturor activitatilor necesare pana la finalizarea contractului de finantare, cu precizarea expertilor responsabili pe fiecare activitate identificata in parte -20 puncte2. Prezentarea unui calendar previzionat corect si realist privind depunerea cererilor de plata si a incasarilor.-10 puncte3. Prezentarea unui cash-flow corect si realist al investitiei din care sa rezulte valoarea avansului necesar a fi solicitat de la APDRP, si a sumelor necesare a fi alocate din bugetul local pentru sustinerea cheltuielilor-15 puncte4.Identificarea riscurilor ce pot apare in derularea implementarii proiectului si prentarea cailor de urmatpentru eliminarea sau diminuarea-5 puncteDatele prezentate vor fi verificate in sensul intelegerii procedurilor si a etapelor de implementare a proiectului conform contractului cadru de finantare disponibil la www.apdrp.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer