Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul integrat


Detaliu pentru invitatia numarul 272248
Autoritate contractanta
COMUNA LESU
Cod de identificare fiscala: 4512275
Adresa: STR.PRINCIPALA, NR. 133/A, , Lesu
Telefon: 0263375093
Fax: 0263375093
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul integrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii locale in comuna Lesu judetul Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 13.11.2010 13:40
Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna LESU, str Principala 133A, judetul BISTRITA NASAUD
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2010 09:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna LESU, str Principala 133A, judetul BISTRITA NASAUD
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 122, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform fisei de date anexate
Documentatia de licitatie este disponibila pe e-licitatie.ro.Documentatia tehnica se obtine pe baza de cerere scrisa de la sediul autoritatii contractante.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Experienta similara
50
Descriere: Punctajul pentru ?descrierea planului de realizare a activitatilor? se acorda astfel: 1.Identificarea corecta a tuturor activitatilor necesare pana la finalizarea contractului de finantare, cu precizarea expertilor responsabili pe fiecare activitate identificata in parte-20 puncte2.Prezentarea unui calendar previzionat corect si realist privind depunerea cererilor de plata si a incasarilor.-10 puncte3.Prezentarea unui cash-flow corect si realist al investitiei din care sa rezulte valoarea avansului necesar a fi solicitat de la APDRP, si a sumelor necesare a fi alocate din bugetul local pentru sustinerea cheltuielilor-15 puncte4.Identificarea riscurilor ce pot apare in derularea implementarii proiectului si prezentarea cailor de urmat pentru eliminarea sau diminuarea efecteloracestora.-5 puncteDatele prezentate vor fi verificate in sensul intelegerii procedurilor si a etapelor de implementare a proiectului conform contractului cadru de finantare disponibil la www.apdrp.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer