Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru ?proiect integrat?
Detaliu pentru invitatia numarul 273843
COMUNA PARVA (Consiliul Local al comunei Parva)
Cod de identificare fiscala: 4512240
Adresa: str Principala, nr 162, Parva
Telefon: 0263/ 367110
Fax: 0263/ 367110
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru ?proiect integrat?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Dezvoltare locala in comuna Parva, judetul Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 28.11.2010 16:42
Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Parvanr. 252, Judetul Bistrita Nasaud
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2010 09:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna PARVA nr. 252, judetul BISTRITA NASAUD
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 157, 685 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform fisei de date a achizitiei anexate
Documentatia tehnica se obtine pe baza de cerere scrisa de la sediul autoritatii contractante. Documentatia de licitatie este disponibila pe e-licitatie.ro.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Descrierea planului de realizare a activitatilor
50
Descriere: Punctajul pentru ?descrierea planului de realizare a activitatilor? se acorda astfel: 1.Identificarea corecta a tuturor activitatilor necesare pana la finalizarea contractului de finantare, cu precizarea expertilor responsabili pe fiecare activitate identificata in parte -20 puncte2.Prezentarea unui calendar previzionat corect si realist privind depunerea cererilor de plata si a incasarilor.-10 puncte3.Prezentarea unui cash-flow corect si realist al investitiei din care sa rezulte valoarea avansului necesar a fi solicitat de la APDRP, si a sumelor necesare a fi alocate din bugetul local pentru sustinerea cheltuielilor -15 puncte4.Identificarea riscurilor ce pot apare in derularea implementarii proiectului si prezentarea cailor de urmat pentru eliminarea sau diminuarea efectelor acestora. 5 puncteDatele prezentate vor fi verificate in sensul intelegerii procedurilor si a etapelor de implementare a proiectului conform contractului cadru de finantare disponibil la www.apdrp.ro