Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei si administrarea contractelor de exec
Detaliu pentru invitatia numarul 282008
COMUNA STRAJA
Cod de identificare fiscala: 4441360
Adresa: localitatea Straja, nr. 1.357, comuna Straja, judetul Suceava, Straja
Telefon: 0230-576.947, 0740-161.041
Fax: 0230-576.947
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei si administrarea contractelor de exec
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei si administrarea contractelor de executie in cadrul proiectului integrat: 1.Modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural, in comuna Straja, judetul Suceava, 2.Infiintare retea de alimentare cu apa, in comuna Straja, judetul Suceava, 3.Infiintare retea de canalizare si statie de epurare, in comuna Straja, judetul Suceava, 4.Construire cresa in comuna Straja, judetul Suceava, 5.Reabilitare camin cultural in comuna Straja, judetul Suceava, atelier sculptura in lemn.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.03.2011 16:38
Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Straja, judetul Suceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Straja, judetul Suceava
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 124, 177 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligib.; Decl. privind neîncadrarea în prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Declaratie privind calitatea de participantla procedura de achizitie; Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69 1, din OUG 34/2006 actualizata; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ; Certificat de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Informatii privindsituatia economico-financiara; Lista principalelor contracte de servicii similare (consultanta in managementul proiectelor) derulate in ultimii 3 ani ;Lista personalului responsabil ? ?cheie? în îndeplinirea contractului; Informatii privind dotarile specifice dispozitia consultantului.Garantia de participare 1500 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
Fisa de date a achizitiei si formularele de pe SEAP, adresa www.e-licitatie.ro.Caietul de sarcini se va ridica gratuit de la sediul autoritatii contractante.