Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: Proiect integrat in
Detaliu pentru invitatia numarul 310343
Comuna Odoreu (Consiliul Local al comunei Odoreu)
Cod de identificare fiscala: 3897424
Adresa: Odoreu, strada Republicii nr. 100, Odoreu
Telefon: 0261 - 775384
Fax: 0261 - 775062
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: Proiect integrat in
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: Proiect integrat in comuna Odoreu, jud. Satu Mare
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.08.2011 14:36
Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Odoreu, loc. Odoreu str. Republicii nr.100 judetul Satu Mare
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Odoreu, loc. Odoreu, str. Republicii nr.100 judetul Satu Mare
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 159, 930 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare la licitatie: 3.150 lei. Cifra de afaceri 319.000 lei. Certificatul de participare, declaratii privind: eligibilitatea, art 181, art 691 din OUG 34/2006, calitatea de participant la procedura, subcontractantii si specializarea acestora, certificate fiscale si constatator. In ultimii 3 ani au prestat servicii de consultanta pentru proiecte de infrastructura finantate din fonduri europene. Se vor prezenta min1 - max 2 contracte cu o valoare sau cu o valoare cumulata de minim 120.000 lei. Se califica ofertantii care prezinta contracte si recomandari din partea beneficiarilor pentru toate serviciile declarate in Formularul 11. Personal minim :3 cu studii tehnice, 2 cu studii economice si care fac dovada conform cartii de munca a unei experiente de minim 3 ani in implementarea proiectelor de infrastructura finantate din fonduri europene, 1 cu studii privind managementul programelor.
Atasata prezentului anunt.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Descrierea planului de realizare a activitatilor
50
Descriere: 1. Identificarea corecta a tuturor activitatilor necesare pana la finalizarea contractului de finantare, cu precizareaexpertilor responsabili pe fiecare activitate identificata in parte . -20 puncte2. Identificarea corecta si realista a datelor previzionate de depunere a cererilor de plata si a incasarilor. -10 puncte3. Identificarea corecta a valorii avansului necesar a fi solicitat de la APDRP, si a sumelor necesare a fi alocatedin bugetul local pentru sustinerea cheltuielilor, rezultate prin intocmirea unui cash-flow corect si realist al investitiei -15 puncte4. Identificarea corecta a riscurilor ce pot apare in derularea implementarii proiectului si prezentarea cailor de urmatpentru eliminarea sau diminuarea efectelor acestora. - 5 puncte