Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei proiect integrat masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 313387
Autoritate contractanta
Comuna Budesti
Cod de identificare fiscala: 4512399
Adresa: str Principala, nr 120, Budesti
Telefon: 0263353106
Fax: 0263353101
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei proiect integrat masura 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: Proiect integrat pe Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale avand ca obiective: Modernizare drumuri de interes local in comuna Budesti jud Bistrita Nasaud, Constructie gradinita cu program normal in comuna Budesti jud Bistrita Nasaud, Modernizare camin cultural in comuna Budesti jud Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.09.2011 16:37
Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BUDESTI, Budesti nr 120, jud Bistrita Nasaud
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2011 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BUDESTI, Budesti nr 120, jud Bistrita Nasaud
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 169, 072 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie participare 3380 lei.Certificat participare, declaratie eligibilitate, declaratie cf art 181, art 69.1 -OUG 34/2006, calitatea de participant la procedura, subcontractantii si specializarea acestora, certificate fiscale si constatator.Cifra afaceri 2010 minim 338000 lei. Experienta similara: in ultimii 3 ani au prestat servicii de consultanta pt proiecte de infrastructura finantate din fonduri europene, minim1 - maxim2 contracte cu o valoare/valoare cumulata de minim 120000 lei. Echipamente: calculatoare, copiator, autoturism. Personal: ofertantii dispun in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertii cheie implicati in prestarea serviciilor (CV, extras Revisal) sau angajament de participare conform art188lit c din OUG34/2006: minim 3 experti studii tehnice, 2 experti studii economice cu experienta minim 3 ani in implementarea proiectelor de infrastructura finantate din fonduri europene, 1expert cu studii de managementul programelor
Documentatia de atribuire este publicata pe www.e-licitatie.ro
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Descrierea planului de realizare a activitatilor
50
Descriere: 1Identificarea corecta a tuturor activitatilor necesare pana la finalizarea contractului de finantare, cu precizarea expertilor responsabili pe fiecare activitate identificata in parte -20 puncte, 2Identificarea corecta si realista a datelor previzionate de depunere a cererilor de plata si a incasarilor -10 puncte;3.Identificarea corecta a valorii avansului necesar a fisolicitat de la APDRP, si a sumelor necesare a fi alocate din bugetul local pentru sustinerea cheltuielilor, rezultate prin intocmirea unui cash-flow corect si realist al investitiei -15 puncte;4.Identificarea corecta a riscurilor ce pot apare in derularea implementarii proiectului si prezentarea cailor de urmat pentru eliminarea sau diminuarea efectelor acestora -5 puncteDatele prezentate vor fi verificate in sensul intelegerii procedurilor si a etapelor de implementare a proiectului conform contractului cadru de finantare disponibil la www.apdrp.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer