Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul Managementului activitatilor proiectului ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?
Detaliu pentru invitatia numarul 322769
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322769/27.03.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul Managementului activitatilor proiectului ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTIICod fiscal: 14234699, Adresa: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181700 / 0213181717, Fax: +40 213181717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C. situat in str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice_etaj 5_camera 18.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C. situat in str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul Managementului activitatilor proiectului ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor proiectului , ,Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Prin Ordin de Plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre societatea bancara pana la data de depunere a ofertelor in contul RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5. In acest caz, cuantumul garantiei de participare trebuie sa se regaseasca in contul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare: -Ofertantii au obligatia de a prezenta in original garantia de participare, la sediul Autoritatii contractante din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. si in orice caz, anterior termenului limita de depunere a ofertelor publicat in SEAP.In vederea consemnarii datei si orei de depunere a garantiei de participare aceasta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare, intocmita in 2 exemplare.Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, vor anexa si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 23.1 si Formular 23.2), in original.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantie bancara/OP va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin(1) din H.G.nr.925/2006 precum si art.278 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Constituire: -prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5.- Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (...). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Eliberarea GBE se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii PV de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei, conform art.92, alin.2 din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, declaratia va fi prezentata numai de ofertant;
- In situatia depunerii unei oferte comune, declaratia va fi prezentata de toti asociatii;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, declaratia va fi prezentata atat de asociati cat si de sustinator;
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
- In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
-dl. Marian Bucur ? Secretar General;
-dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: - In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
- In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
- In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
- In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011, )., Cerinta nr.2Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoarte de audit/ rapoarte ale cenzorilor etc.(aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011)., Cerinta nr.3Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici(daca este cazul), Nivel minim necesar: Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii 3 anifinanciari (2009, 2010 si 2011) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 260.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2: Ofertantul va face dovada, prin prezentarea cel putin a unui document/ parti relevante dintr-un contract contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista, ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare, respectiv servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor unui proiect privind analiza activitatilor curente si procedurilor de lucru si implementarea unui sistem informatic intr-o institutie publica., Cerinta nr.3: Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului deoperatori economici (daca este cazul), -Mng.Contrexp.gen.min5ani, exp.mng.proiect.min3ani).Cert.proj.mng.autoriz. CNFPA/echiv.Exp.proiecte cu finantare europeana (PFE) intr-o poz.similara(recomandare);
-Expert adm.publ./analiza procese interne, studii sup.in dom.adm.publ., studii postuniv., studii doctorale in stiinte adm. Exp.gen.min5ani, exp.de lucru in instit.publ. min.3ani, exp.PFE;
-Asistent mng, studii sup., studii postuniv., studii doctorale.Exp.gen.min.5ani, exp. de lucru cu instit.publ. min3ani, exp.PFE;
-Cons.jur.achiz.publ, studii sup.jur., studii postuniv.Exp.gen.min5ani, exp.PFE;
-Expert financiar, studii sup.ec., studii postuniv.Exp.gen.min5ani, exp.in dom.fin.in instit. publ.min3ani;
-Expert comunicare/organizare evenim., studii sup.in dom.com., studii postuniv.Exp.gen. min5 ani, exp.expert com.min3 ani, exp.PFE;
-Expert IT, studii sup., studii postuniv.Exp.gen.min5ani, exp.expert ITmin3 ani, exp.PFE;
- Expert logistica/adm., studii sup., exp.gen.min.5ani, exp.de conduc.in dom.log./adm. in instit.publ. de min.3ani, Exp PFE., Informatii asociati/subcontractanti: 1. Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta.2. Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor(daca este cazul)3. Acord de asociere(daca este cazul)4. Declaratie privind legalizarea asocierii (daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Punctajul (30 pct) se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda PMax (30pct); b)Pentru alt pret ofertat, dupa formula: P(n)=(pret minim/pret n) x 30pct.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20
Descriere: Subcrit de pct: a)Prezent. aspecte consid.a fi esentiale pt obtin.rez.asteptate ale contr. si atingerea obiectiv.(6pct);b)Identif, descrierea si argument. risc. care pot afecta executia contr.(7pct);c)Recomandari de reduc./elimin. a riscurilor identif., fara a se afecta cerintele CS(7pct).Calcul pct: a)PctMax=Nr.Max de aspecte esentiale relevante si justif.=6pct;PctX=(Nr.aspecte esentiale relevante si justif/Nr.Max aspecte esentiale relevante si justif.)x6.Se contabiliz. doar aspectele esentiale care sunt realiste/justificate;b)PctMax=Nr.Max riscuri identif(NRI)=7pct;Pct(n)= (NRI(n)/NRI)x7.Se contabiliz. riscurile identif. priv. exec. activ.si atingerea obiectiv.;c)PctMax=Nr.Max recomandari si strategii relev.= 7pct;PctX=(Nr. Recomand. si strategii identif. in oferta ?n?/Nr.Max recomand. si strategii)x7. Se contabiliz. doar rec.si strategii care au fost identif, descrise si argument., cu impact in derul. contr.
Metodologia de prestare a serviciilor
25
Descriere: Subcrit.de pct: 1)Desc.detal. a etapelor propuse de ofertant pt realiz. activ., inclusiv pct.de referinta, rezult.si doc.ce treb.prez.pt fiecare activ(15pct).Calc pct: a)PctMax=Nr.Max de etape de derulare contab.=15pct;b)PctX=(Nr.etape ofertate/Nr.Max etape)x15pct.Nota: Se contab. toate etapele de der.propuse in vederea. indepl activ.Etapele de der.identif. de ofertanti care nu sunt relev. in realiz.activ, nu vor fi ctb.Etapele de der.identif. fara expl.atingerii rez., a gr. de corelare intre etape si activ.care nu sunt coroborate cu reperele temporale din caietul de sarcini, nu vor fi contab.2)Def.atrib.si responsab.expert. pt indepl.activ.si obt.rez(10pct).Calc pct: a)PctMax=Nr.Max de atrib si responsab[NAR(max)]=10pct;b)PctX=[NAR(n)/NAR(max)]x10pct. Nota: Se contab.toate atrib.si responsab.expert.cheie propuse in oferte pt ducerea la indepl.a activ.si obt.rez. Pt grup oper.ec.se descriu atrib si responsab/membru si interactiunea responsab. intre membri.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
25
Descriere: Subcrit.de pct: 1)Planific., succesiunea si durata activ. si etapelor, cu consid. timpului nesar pt. mobilizare (grafic Gantt), cu eviden. moment. semnific. ale proiect. si utiliz. res. pt fiecare etapa, in rap. cu neces.atingerii rez.(15pct).Calc pct: a) Oferta cu planif detal, succes. si durata activ in corelatie cu utiliz res.pt fiecare activ si jaloane proprii de monit a progres.pt atingerea obiectiv(15pct);b)Oferta care nu prez. detaliat planif., succes si durata activ si care nu stab.jaloane propr.(5pct). Se contab.planif.realista a activ.din proiect in per.de implem din CS(ex: propor intre complex activit. si timpul nec.indepl acestora, sincroniz activ propuse cu consid timpului nec.mobiliz resurselor si utiliz res. pt fiecare activ.);2)Modul de alocare a zilelor de lucru pt. experti, pe per. de derul. a contr.(10pct).Calc pct: a)PctMax=Nr.max total de zile lucr.(insumand nr.de zile lucr.pt activ fiecarui expert)[NZM]=10pct;b)PctX=(NZ(n)/NZM)x10.Se contab variatiile poz fata de CS.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 15:49