Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CONSULTANTA IN DOMENIUL MANAGEMENTULUI PROIECTULUI DIN CADRUL POSDRU /110/5.2/G/87393


Detaliu pentru invitatia numarul 330810
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VICTORIA
Numar invitatie: 330810/29.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE CONSULTANTA IN DOMENIUL MANAGEMENTULUI PROIECTULUI DIN CADRUL POSDRU /110/5.2/G/87393
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VICTORIACod fiscal: 4540305, Adresa: Consiliul Local Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Victoria, Telefon: 0232-295120, Fax: 0232-295120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Victoria, Romania, cod postal: 707580, telefon: +40 232-295120, fax: +40 232-295120, persoana de contact: DANIEL CRETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CONSULTANTA IN DOMENIUL MANAGEMENTULUI PROIECTULUI DIN CADRUL POSDRU /110/5.2/G/87393
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de consultanta in demeniul managementului pentru implementarea proiectului ?Promovarea sustenabilitatii pe termen lung a comunei Victoria, judetul Iasi in ceea ce priveste dezvoltarea resurselor umane si ocuparea fortei de munca?. Acestea vor fi prestate cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 017.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 2600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: 1) prin virament bancar in contul nr. RO56 TREZ 4065 004X XX00 0362 deschis la Trezoreria Iasi, cod fiscal 4540305; 2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante; 3) Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania. 4) prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante; acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituieInstrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantia de participare seretine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006. Atentie! Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in cunatumul si forma de prezentare a acesteia, astfel cum sunt precizate mai sus, sunt respinse la deschidere ca inacceptabile si returnate nedeschise. Autoritatea contractanta are dreptul de aretine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre aceste situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de acizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: 1) instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care sa prezinte in original, in cuantum si pentru perioada cel putin egala cu durata contractului; 2) daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri successive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului. La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 1din Sectiunea Formulare ? in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Completare Formular 2din Sectiunea Formulare- in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare ? in original.Certificat de participare la procedura cu oferta independent, conform Ordinului nr. 314/2010 - Formular 3.1 din sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind incadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 - Formularul 11 din Sectiunea Formulare- in original. In vederea completarii acestei declaratii, comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Primariei Victoria: Cretu Daniel ? primar, Apavaloaie Dumitru-Daniel - contabil si urmatorii consilieri locali: Zaharia Gheorghe, Ursu Gheorghe, Chimu Mihai, Bordeianu Florenta, Buduroi Ioan, Ciobanu Constantin, Edutanu Vasile, Loghin Benoni, Pavel Vasile, Poncu Daniela, Poncu Florin, Popescu Nelu, Trufanda Ioan.Certificate fiscale - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta , emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice; si - Directia de Taxe si Impozite Locale. Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in termen de valabilitate, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitatice au legatura cu obiectul prezentei proceduri. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata .Persoane fizice romane - Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte minime pentru managerul de proiect: - absolvent de studii superioare socio-umane cu diploma de licenta;
- diploma/certificat de manager proiect recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si/sau Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sporturilor sau echivalent;
- experienta in calitate de manager de proiect in implementarea a minimum unui proiect;
- sa fie posesor a permisului auto categoria B;
- sa asigure prezenta zilnica obligatorie la sediul autoritatii contractante in comuna Victoria, jud. Iasi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul Primariei Comunei Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Romania sau De pe SEAP, adresa www.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 23:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer