Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul Managementului activitatilor proiectului ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
Detaliu pentru invitatia numarul 331174
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331174/05.07.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul Managementului activitatilor proiectului ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTIICod fiscal: 14234699, Adresa: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181700 / 0213181717, Fax: +40 213181717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 213181700 / 0213181717, fax: +40 213181717, persoana de contact: CORINA SERBAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ISC din str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul Managementului activitatilor proiectului ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor proiectului , ,Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5.000 lei.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv, cu posibilitate de prelungire la solicitarea I.S.C. Constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA.Constituire: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (...). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Eliberarea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei, conform art.92, alin.2 din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, declaratia va fi prezentata numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, declaratia va fi prezentata de toti asociatii;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, declaratia va fi prezentata atat de asociati cat si de sustinator;
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
-dl.Marian Bucur ? Secretar General;
-dl.Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
-nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.NOTA: -In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
-In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011), Cerinta nr.2: Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii 3 anifinanciari (2009, 2010 si 2011) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 260.000, 00 lei., Cerinta nr.3: Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoartede audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011), Cerinta nr.4: (Daca este cazul) Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor servicii in cadrul unui contract similar (servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor unui proiect privind analiza activitatilor curente si procedurilor de lucru si implementarea unui sistem informatic)., Cerinta nr.3: (Daca este cazul) Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului deoperatori economici, 1.Manag.contr: studii sup. de lunga durata;Certif. man. proiect CNFPA/echiv.;Exp.prof.gen.min.5 ani;2.Expert adm.pub/analiza procese interne: studii sup. in dom.adm.pub.;certif.in dom.adm.pub., analiza de procese, dezv.institutionala pt. adm.pub;exp.prof.gen.min5ani;exp.de lucru specif. in instit.pub.de min3ani;3. Expert IT: studii sup.de lunga durata;exp.prof.gen.min.5ani;exp.prof.specif.in proiecte/contracte cu livrare de hardware, software, serv.prof.IT, intr-o pozitie sim.de min.3ani;4.Expert financiar: studii sup.econ;exp.prof.gen.min.5ani;5.Expert achizi.pub: studii sup.de lunga durata;certif.CNFPA /echiv in dom.achiz.pub;Exp.prof.gen.min.5ani;exp prof.specif.de min2ani in dom.achiz.pub., Informatii asociati/subcontractanti: 1. Declaratie cu privire la intentia dea subcontracta.2. Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor(daca este cazul)3. Acord de asociere(daca este cazul)4. Declaratie privind legalizarea asocierii (daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul (50 pct) se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda PMax (50pct); b)Pentru alt pret ofertat, dupa formula: P(n)= (pret minim/pret n) x 50pct.
Riscurile identificate care pot afecta executia contractului
50
Descriere: Subcrit de pct: 2.1. Riscuri gen.: a)Nr.de risc.gen.ident., desc.si arg.care pot afecta exec. proiect: Pctj obt.se clac: - pt of.care contine NRG(max)=15pct;
-pt.of.cu un nr.de risc.m.mic dc.NRG(max), pctj se calc.: P2=(NRG(n)/NRG(max))x15pct.b)Nr.de recomand.red/elim, planuri de contingenta a risc.gen.ident., fara a afecta cerintele CS: .Pctj.obt.se calc.: -pt of.care contine NRREG(max).=10 pct;
- pt of. cu un NRREG m.mic dc.NRREG(max), pctj.se calc: P3=(NRREG(n)/NRREG(max)) x 10 pct;2.2. Risc.specifice.proiect: a).Nr.de risc.specif.ident., desc.si arg.care pot afecta exec.proiect: Pctj.obt.se calc.: - pt of.care contine NRS(max)= 15 pct; - pt.of. cu un NRS m.mic dc.NRS(max), pctj.se calc: P4=(NRS(n)/NRS(max))x15pct.b)Nr.de recomand.red./elim, planuri de contingenta a risc.specif. ident, fara a afecta cerintele CS: Pctj obt.se calc: -pt.of.care contine NRRES(max).=10pct;
-pt of.cu un NRRES m.mic dc.NRRES(max), pctj se calc.: P5 = (NRRES(n) / NRRES(max)) x 10 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 14:42