Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul Managementului activitatilor proiectului ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.


Detaliu pentru invitatia numarul 331174
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Numar invitatie: 331174/05.07.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul Managementului activitatilor proiectului ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTIICod fiscal: 14234699, Adresa: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181700 / 0213181717, Fax: +40 213181717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 213181700 / 0213181717, fax: +40 213181717, persoana de contact: CORINA SERBAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ISC din str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul Managementului activitatilor proiectului ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor proiectului , ,Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5.000 lei.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv, cu posibilitate de prelungire la solicitarea I.S.C. Constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- Prin Ordin de Plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre societatea bancara pana la data de depunere a ofertelor in contul RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5.Pentru garantia de participare bancara in favoarea autoritatii contractante se recomanda utilizarea Formularului nr. 22 din Sectiunea IV. Dovada constituirii: Ofertantii au obligatia de a prezenta in original garantia de participare, la sediul Autoritatii contractante din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. si in orice caz, anterior termenului limita de depunere a ofertelor publicat in SEAP.In vederea consemnarii datei si orei de depunere a garantiei de participare aceasta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare, intocmita in 2 exemplare (vz. Sectiunea IV).Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, vor anexa si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 23.1 si Formular 23.2), in original.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantie bancara/OP va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin(1) din H.G.nr.925/2006 precum si art.278 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA.Constituire: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (...). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Eliberarea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei, conform art.92, alin.2 din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularulnr.1 din Sectiunea IV in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Nota cerinta nr.1: -In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, declaratia va fi prezentata atat de ofertant cat si de sustinator;
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, declaratia va fi prezentata numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, declaratia va fi prezentata de toti asociatii;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, declaratia va fi prezentata atat de asociati cat si de sustinator;
-In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, declaratia va fi prezentata doar de asociati.Ofertantii si persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr.3: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota cerinta nr.2 si nr.3: -In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul nr. 2va fi prezentat atat de ofertant cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de ofertant; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul nr. 2 numai cu literele a), c^1) si d);
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul nr. 3 va fi prezentat atat de asociati cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de asociati; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul nr. 2 numai cu literele a), c^1) si d).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea IV privind prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant , cat si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: -dna.Ruxandra Carmen Berszan - Inspector General;
-dl.Marian Bucur ? Secretar General;
-dl.Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
-dl.Miron Simion ? Directia Juridica si Resurse Umane.Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei.Cerinta nr.5: Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr.6: Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul. Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte: -adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori;
-nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.NOTA: -In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
-In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011), Cerinta nr.2: Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii 3 anifinanciari (2009, 2010 si 2011) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 260.000, 00 lei., Cerinta nr.3: Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoartede audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011), Cerinta nr.4: (Daca este cazul) Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor servicii in cadrul unui contract similar (servicii de consultanta in domeniul managementului activitatilor unui proiect privind analiza activitatilor curente si procedurilor de lucru si implementarea unui sistem informatic)., Cerinta nr.3: (Daca este cazul) Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului deoperatori economici, 1.Manag.contr: studii sup. de lunga durata;Certif. man. proiect CNFPA/echiv.;Exp.prof.gen.min.5 ani;2.Expert adm.pub/analiza procese interne: studii sup. in dom.adm.pub.;certif.in dom.adm.pub., analiza de procese, dezv.institutionala pt. adm.pub;exp.prof.gen.min5ani;exp.de lucru specif. in instit.pub.de min3ani;3. Expert IT: studii sup.de lunga durata;exp.prof.gen.min.5ani;exp.prof.specif.in proiecte/contracte cu livrare de hardware, software, serv.prof.IT, intr-o pozitie sim.de min.3ani;4.Expert financiar: studii sup.econ;exp.prof.gen.min.5ani;5.Expert achizi.pub: studii sup.de lunga durata;certif.CNFPA /echiv in dom.achiz.pub;Exp.prof.gen.min.5ani;exp prof.specif.de min2ani in dom.achiz.pub., Informatii asociati/subcontractanti: 1. Declaratie cu privire la intentia dea subcontracta.2. Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor(daca este cazul)3. Acord de asociere(daca este cazul)4. Declaratie privind legalizarea asocierii (daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul (50 pct) se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda PMax (50pct); b)Pentru alt pret ofertat, dupa formula: P(n)= (pret minim/pret n) x 50pct.
Riscurile identificate care pot afecta executia contractului
50
Descriere: Subcrit de pct: 2.1. Riscuri gen.: a)Nr.de risc.gen.ident., desc.si arg.care pot afecta exec. proiect: Pctj obt.se clac: - pt of.care contine NRG(max)=15pct;
-pt.of.cu un nr.de risc.m.mic dc.NRG(max), pctj se calc.: P2=(NRG(n)/NRG(max))x15pct.b)Nr.de recomand.red/elim, planuri de contingenta a risc.gen.ident., fara a afecta cerintele CS: .Pctj.obt.se calc.: -pt of.care contine NRREG(max).=10 pct;
- pt of. cu un NRREG m.mic dc.NRREG(max), pctj.se calc: P3=(NRREG(n)/NRREG(max)) x 10 pct;2.2. Risc.specifice.proiect: a).Nr.de risc.specif.ident., desc.si arg.care pot afecta exec.proiect: Pctj.obt.se calc.: - pt of.care contine NRS(max)= 15 pct; - pt.of. cu un NRS m.mic dc.NRS(max), pctj.se calc: P4=(NRS(n)/NRS(max))x15pct.b)Nr.de recomand.red./elim, planuri de contingenta a risc.specif. ident, fara a afecta cerintele CS: Pctj obt.se calc: -pt.of.care contine NRRES(max).=10pct;
-pt of.cu un NRRES m.mic dc.NRRES(max), pctj se calc.: P5 = (NRRES(n) / NRRES(max)) x 10 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer