Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Valeni-Dambovita, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 335300
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VALENI DAMBOVITA
Numar invitatie: 335300/11.09.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Valeni-Dambovita, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALENI DAMBOVITACod fiscal: 4344635, Adresa: Str Principala, nr 174, Valeni-Dambovita, Telefon: 0245-670386, Fax: 0245-670386
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Principala, nr 174, Valeni-Dambovita, Romania, cod postal: 137500, telefon: +40 245243317, fax: +40 245243320, persoana de contact: Primaria Valeni Dambovita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Valeni Dambovita, Str Principala, nr 174, Valeni-Dambovita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Valeni-Dambovita, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta privind managementul investitiei pentru proiectul ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Valeni-Dambovita, judetul Dambovita?, in cadrul Programului PNDR , Masura 322d, ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010?.
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 317.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.946, 35 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de participare mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 973, 17lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006.I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declaratieprivindincadrareaintreprinderii in categoria IMM ? formularul F13, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004. Modul de constituire a garantiei pentru participare: scrisoare de garantie bancara - sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO83TREZ2715004XXX006015 ? Trezoreria Targoviste.; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1; Tertul sustinator va completa formular F19. Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea formular F3. Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentCertificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F4; Nota: In czul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.Declaratiaprivindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Reprezentant legal (primar): Lungu GheorgheConsilieri locali: Mirica Gheorghe, Cigaran Gheorghe, Fulga Ion, Ilinca Dorel, Lungeanu Constantin, Lungu Ion, Marisoiu Alin Doru, Matauanu Ionel Bogdan, Popescu ciprian, Rusu Ionut.Comisia de evaluare: PRESEDINTE ? Bratucu MonicaMembrii: Stefanescu Ion, Ilinca RodicaCertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate).Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Se vor prezenta Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) precum si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Valoarea minima. a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 194.635, 46 lei.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei- 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei- 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Cerinta 1 - Modalitatea de indeplinire: -Formularul F6- ?Inf. Generale/Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand inf. Privind op.ec. si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, l 2010, 2011)-Bilant contabil la data de 31.12 2009 vizat/inregistrat de/la DGFP, in copie;
-Bilant contabil la data de 31.12 2010 vizat/inregistrat de/la DGFP, in copie;
-Bilant contabil la data de 31.12 2011 vizat/inregistrat de/la DGFP, in copie;, Cerinta 2: Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici ? daca este cazul, Cerinta 2 - Modalitatea de indeplinire: -Operatorul economic, sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceastaprin prezentarea unui angajament - Formular F16
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara, ofertantii trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea unuia sau mai multor contractede serviciiduse la bun sfarsit in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limta de depunere a ofertei, al carui obiect este similar cu obiectul contractului, cu o valoare totala cel putin egala cu suma de 97.317, 73 lei fara TVA., Cerinta 1 - Modalitatea de indeplinireOfertantul va completa/prezenta Declaratie privind lista principalelor serviciisimilare prestate in ultimii 3 ani(Formular F7); Se vor anexa in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: a) Copii ale contractelor sau ale paginilor din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi cat si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similar. In cazul in care contractual contine clauze de confidentialitate, ofertantul tb sa depuna o declaratie in acest sens.b) Copie lizibila "conform cu originalul" dupa procesul verbal al predarii/receptionarii serviciilor similare;Nota: Documentele emise in limbi straine se vor prezenta insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata. Daca din documentele anexateFormularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit, Cerinta nr. 1.1Recomandare din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Cerinta 1.1 - Modalitatea de indeplinireRecomandare in original/copie certificata din partea beneficiarului/beneficiarilor din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale., Cerinta 2: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: ? Manager de proiect cu diploma recunoscuta in domeniu;? Expert accesare fonduri europene cu diploma recunoscuta in domeniu;? Expert achizitii publice cu diploma recunoscuta in domeniu;? Economistcu studii superioare in domeniul economic;? Jurist cu studii superioare in domeniul juridic;Se vor nominalizepersoane diferite pentru fiecare pozitie., Cerinta 2 - Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa formularele F8 si F 20 si va prezentain copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestatea profesionala) + C.V. -uri;In cazul unei asocieri, fiecare asociat care contribuie la dovedirea cerintei minime de calificare este obligat sa prezinte formularul F8 si F20, dar in acordul de asociere va trebui sa se precizeze contributia fiecarui asociat in parte., Cerinta 3: Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele echipamente: - Computer desktop si / sau laptop.- Sistem operare cu licenta.- Software de editare texte si foi de calcul, cu licenta.- Imprimanta (pentru formate A4).- Copiator / multifunctional.- Mijloc de transport.-Plotter, Cerinta 3 - Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa/prezentaDeclaratie privind dotarile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, formularul F21. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, respective utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contracte de inchiriere, contract de concesiune. Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor , etc. se face si prin angajament de punere la dispozitie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat care contribuie la dovedirea cerintei minime de calificare este obligat sa prezinte formularul F21, dar in acordul de asociere va trebui sa se precizeze contributia fiecarui asociat in parte., Cerinta 4: Informatii privind subcontractantii: Completare formular F9Modalitatea de indeplinire: Completare formular F9 . Subcontractantii vor depune o declaratie pe propria raspundere conformart 69^1din OUG 34/2006 ( formular F5), Cerinta 5: Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezentaAcord de asociere. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta, daca este cazul, acordul de asociere in forma legalizata.Modalitatea de indeplinire: Completare formular F10 ?Acord de asociere, cat si Formularele pentru demonstrarea situatiei personale., Cerinta 6: Angajament privind sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului/grupului de operatori economici ? daca este cazul.Modalitatea de indeplinire: -Operatorul economic, sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceastaprin prezentarea unui angajament - Formular F17 Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Modalitatea de indeplinireSe va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara - Pentru cel mai mic pret al ofertei se va acorda punctajul maxim de 55 de puncte;Pentru alt pret al ofertei, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pf= (Pf cel mai mic/Pf n ) x 55
2.1. Identificarea, prezentarea riscurilor si modalitatilor de diminuare/eliminare a acestora
35
Descriere: 2.1. Identificarea, prezentarea riscurilor si modalitatilor de diminuare/eliminare a acestora(Pr) ? maxim 35 puncte: a.Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului -25 puncte; Pentru fiecare risc identificat (din a carui analiza rezulta clar legatura cu obiectivele contractului) se acorda 1 punct, pana la un maxim de 25 puncte;b.Recomandari de reducere/eliminare a fiecarui risc identificat, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini ? 10 puncte.
2.2.Durata de realizare a Cererilor de Plata (Pcp)
10
Descriere: 2.2.Durata de realizare a Cererilor de Plata (Pcp)? maxim 10 puncte. Durata de realizare a Cererilor de Plata va fi calculatape ore, astfel: - pentru durata cea mai mica de realizare a Cererilor de Plata din momentul punerii la dispozitie a tuturor documentelor de catre Autoritatea Contractantase va acorda punctajul maxim ? 10p; - pentru alte durate, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pcp= (Pcp cel mai mic/Pcp n ) x 10. Atentie!Nu se accepta o durata de realizare a Cererilor de Plata mai mica de 5 ore din momentul punerii la dispozitie a tuturor documentelor de catre Autoritatea Contractanta. Ofertele care contin un astfel de termen vor fi considerate neconforme. Durata maxima de realizare a Cererilor de Plata este de 48 ore. Ofertele care contin un termen de realizare mai mare vor fi considerate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer