Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului


Detaliu pentru invitatia numarul 337998
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Numar invitatie: 337998/26.10.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Piata Unirii nr.12, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 268230002, fax: +40 368401858, persoana de contact: Cristina Daniela Vlad
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oras Rasnov, str.Piata Unirii nr.12 Rasnov, jud.Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este reprezentat de servicii de consultanta pentru management de proiect in vederea asigurarii implementarii cu succes a proiectului ?Proiectintegrat de reactualizare si modernizare urbana - Centru Istoric Rasnov?/SMIS 37734.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 119.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareda ¦ nu ?- 1.782 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 891, 19 lei.Moduldeconstituireagarantieideparticipare: - Scrisoaredegarantieeliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurariin favoarea autoritatii contractante prezentata in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform Formular 11- Ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor: virament bancar, in contul autoritatii contractante deschis la trezoreria Rasnov nr. RO92TREZ1385006XXX000031 , cod fiscal 4443353- in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare .Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaneincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta- Se va completa Formularul 1 (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta.- Se va completa Formularul21) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa faca dovada pla?ii obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este men?ionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare Formular 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-completare Formular 4Persoanele cu functie de decizie din partea Orasului Rasnov implicate in procedura de achizitie sunt: ? Adrian Ioan Vestea-Primar?Marieana Ducar- Viceprimar? Gabriela Agafitei-Sef serviciu B.C.F.I.T.? Cristina Daniela Vlad-presedinte comisie? Mihaela Sarbu- membru comisie? Ilie Olteanu-membru comisie? Gabriela Darie-membru comisie? Giorgiana Rapea-membru comisie? consilieri locali: Dumitru Bucsa, Liviu Calin Butnariu, Dumitru Dragutu, Ionut Dragutu, Neculai Mocanu, Radu Muntean, Victor Gheorghe, Stefan Popa, Rares Secareanu, Bogdan Barbulescu, Marian Catalin, Iancu Boteanu, Zaharie Stoica, Nicolae Folea, Marius Lungu si Nicolae Daniel.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie-completare Formular 5 Cerinta nr. 1Certificat constatatorPersoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului depus in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista contractelor din ultimii 3 ani.Se solicita ofertantului prezentareaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, in calitate de beneficiar/partener, dinainte de data limita de depunere a ofertelor, in valoare de cel putin 89.119lei, fara TVA., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada unor dotari in ceea ce priveste echipamentele de care dispune, necesare pentru indeplinirea serviciilor pe care le va executa.Se solicita, ca cerinta obligatorie, prezentarea urmatoarelor dotari: - minimum 4 laptop-uri- minimum 1 imprimanta- minimum 1 scanner- minimum 1 copiator, Cerinta nr.3Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a Contractului. Se va depune lista cu personalul de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii.Pentru implementarea in conformitate cu clauzele contratului de finantare, este necesara constituirea unei echipe de proiect care sa contina urmatoarele persoane: ? Manager de proiect ? expert cheie? Responsabil financiar - expert cheie? Responsabil achizitii publice- expert cheie? Responsabil relatii publice si comunicare - expert cheieOfertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie in parte vor fi considerate inacceptabile., Manager de proiect- expert cheie?diploma de studii universitare in domeniul tehnic sau economic?diploma / certificat de manager de proiect recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sporturilor sau echivalent, ,Responsabil financiar - expert cheie?diploma de studii universitare in stiinte economice? expert contabil, autorizat CECCAR, Responsabil achizitii publice - expert cheie?diploma de studii universitare in stiinte economice /drept? experienta profesionala generala 5 ani, Responsabil relatii publice si comunicare - expert cheie?diploma de studii universitare?experienta profesionala generala 5 ani?cunostinte operare computer nivel avansat Prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer