Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Modernizare strazi, infiintare, modernizare si dotare servicii sociale si culturale in comuna Bobalna, judetul Cluj?


Detaliu pentru invitatia numarul 341231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BOBALNA (Primaria Bobalna)
Numar invitatie: 341231/21.12.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Modernizare strazi, infiintare, modernizare si dotare servicii sociale si culturale in comuna Bobalna, judetul Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOBALNA (Primaria Bobalna)Cod fiscal: 4378760, Adresa: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Telefon: 0264355046, Fax: 0264355046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Romania, cod postal: 407085, telefon: +40 264355046, fax: +40 264355046, persoana de contact: Augustin Muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bobalna, str. Principala nr. 37, judetul Cluj, Romania, cod postal: 40708
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Modernizare strazi, infiintare, modernizare si dotare servicii sociale si culturale in comuna Bobalna, judetul Cluj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul: ?Modernizare strazi, infiintare, modernizare si dotare servicii sociale si culturale in comuna Bobalna, judetul Cluj?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 877 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3490 lei (4, 4675 lei din 17.12.2012)1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament banca ( RO05 TREZ 2175 006X XX00 1452 ?Trezoreria Dej) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006 (1748, 77 lei). Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Muresan Augustin, Bote Ovidiu, Cremine Iulia, Cristea Rodica, Bolog Andrei, Haragus Avel, Pator Florea, Jurcan Ioan, Petrescu Adrian, Pop Ambrosie, Rogojan Marin, Rusu Ioan, Todica Nicolae, Toma Ana, Pop DanFormular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2011 de minim 349.000 lei conform bilantului contabil pe 2011 sau a altui document inregistrat la autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 10S (Declaratie privind lista principalelor servicii relevante care demonstreaza indeplinirea cerintei de calificare prestate in ultimii 3 ani).Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) un contract similarin valoare de minim 174.000 lei fara TVA si prezinta certificate/documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat., Formular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract).Ofertantul dispune pentru prestarea serviciiloraferente prezentului contract de: autoturisme, calculatoare, copiatoare, faxuri, aspect dovedit prin documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere, Formular 12 (Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractului).Ofertantul dispune in vederea realizarii serviciilor aferente prezentului contractde: minim 3 experti cu studii superioare tehnice, minim 2 experti cu studii superioare economice si minim 1 expert cu studii superioare juridice care fac dovada unei experiente de minim 3 ani in consultanta privind implementarea proiectelor deinfrastructura. Ofertantul dispune de minim 1 expert cu studii privind managementulprogramelor/proiectelor.Pentru personalul de care dispune ofertantii vor prezenta CV in original, contracte de munca sau prezinta angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi, si probeaza cerintele necesare (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc) ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer