Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei si administrarea contractului de executie pentru proiectul ?Reabilitare drum comunal DC141 din comuna Ghimes - Faget?, judetul Bacau.
Detaliu pentru invitatia numarul 341483
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341483/28.12.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei si administrarea contractului de executie pentru proiectul ?Reabilitare drum comunal DC141 din comuna Ghimes - Faget?, judetul Bacau.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ghimes-Faget (Consiliul Local Ghimes-Faget)Cod fiscal: 4277870, Adresa: Sat Faget, com. Ghimes-Faget, jud. Bacau, Faget, Telefon: 0234385850, Fax: 0234385850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Faget, com. Ghimes-Faget, jud. Bacau, Faget, Romania, cod postal: 607209, telefon: +40 234385611, fax: +40 234385850, persoana de contact: Vilmos Garbea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ghimea - Faget, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei si administrarea contractului de executie pentru proiectul ?Reabilitare drum comunal DC141 din comuna Ghimes - Faget?, judetul Bacau.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei si administrarea contractului de executie pentru proiectul ?Reabilitare drum comunal DC141 din comuna Ghimes - Faget?, judetul Bacau.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 749.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3.000 lei.Per.de valab.a garant.de partic.: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar in contul aut.contr. deschis la DGFP JUD. BACAU ? AFP MOINESTI ? SERV. TREZ., cont RO67TREZ0632145020401XXX, C.I.F. 4277870, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) SAU- prin instrument de garantare (model Formularul 3) emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul si pt. per.prev. in doc..Pentru sume pana la 5000 lei acestea se poate depune si la casierie suma in numerar.In cazul in care garantia de participare este constituita in EURO, conversia valorii acesteia se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Dov. const. gar.de partic.trebuie sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stabilita pt. desch. of.IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a gar. de partic., daca prez. decl.pe propr. rasp. priv. incadr. firmei in categ. IMM-uri, cf. Legii nr.346/2004 actualiz. In cazul in care of. este o asociere, incadrarea in categ.IMM se va analiza cu priv. la asoc.in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofert.benef.de reducerea cu 50% a cuant.garant.de partic.(Formularul nr. 4, anexa 4A, 4B, 4C ? dupa caz)Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modif. si compl.ult.Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autorit. contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 76 din 30.06.2010.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei (Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare.Cerinta trebuie indeplinita si in cazul ofertantului asociat/tertului sustinator (daca este cazul).Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 6 din Sectiunea Formulare).Cerinta trebuie indeplinita si in cazul ofertantului asociat/tertului sustinator (daca este cazul) pentru situatiile prevazute la lit. a), c^1) si d).Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (declaratie pe propria raspundere ? Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare).Cerinta este aplicabila ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator.Mentionam ca persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Garbea Vilmos ? primar? Haineala Valentin Vasile ? viceprimar? Rusu Maria ? secretar? Nastasa Iuliana ? contabil? Membrii consiliului local : Balcan Dumitru, Gorbe Otto, Iesean Ioan-Gheorghe, Craciun Augustin, Biliboc Csaba-Petru, Barsan Iosif, Oltean Carol-Victor, Tanko Petru-Tiberiu, Oltean Peter, Suciu Ladislau, Karacsony Geza, Neagu Petrica, Haineala Valentin-Vasile, Oltean Viorel, Antal Atila.Cerinta nr. 4Ofertantul/candidatul ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator vor prezenta in conformitate cu art. 1, alin 2 din Ordinul 170 din 07/05/2012 documente pe care le considera edificatore pentru a se asigura faptul ca nu se inscriu in situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare). Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. 9 din Sectiunea Formulare). Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat si bugetului Local. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original au copie semnata pentru conform cu originalul). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul).Cerinta nr. 7Prezentarea cazierului judiciar si fiscal eliberat de institutiile abilitate - in original sau copie. Ofertantii care uzeaza de facilitatile oferite IMM-urilor vor prezenta in mod obligatoriu formularul IMM. (Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare) Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri autorizate.Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului (original sau copie semnata pentru conform cu originalul) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea Certificatului Constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii documentului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani va contine valori, perioada de derulare a contractelor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privat.Prezentarea a minim 1 (unu) contract, maxim 3 (trei) contracte similare prestate in ultimii 3 ani a caror valoare cumulate sa fie de cel putin 150.000 lei fara TVA.Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art. 14/Ordinul 509/2011.Minim 1 (una) recomandare, (Formularul 13) care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a. modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b. daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: ? neconformitati;? cazuri de accidente tehnice;? receptii amanate sau response;? sa rezulte calificativul acordat., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Personal responsabil pentru indeplinirea contractului, minim: - 1 manager de proiect care sa indeplineasca urmatoarele conditii: diploma universitara in domeniul stiinte economice/management/finante domeniu similar; experienta profesionala de cel putin 3 ani domeniul studiilor; Participarea ca membru al unei echipe de management de proiect in minim un contract de servicii de management de proiect. Trebuie sa detina Certificat profesional pentru ocupatia de Manager de Proiect sau echivalent, acceptat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si Cercetarii.- 1 inginer diplomat sau echivalent care sa indeplineasca urmatoarele conditii: diploma universitara in domeniul inginerie economica; experienta profesionala de cel putin 3 ani in domeniul implementarii proiectelor;, Continuare: - 1 expert tehnic, care sa indeplineasca urmatoarele conditii: Diploma de inginer, Studii superioare; Experienta de minim 3 ani in managementul de proiect; Cunoasterea legislatiei romanesti in domeniul constructiilor. Trebuie sa detina Certificat de absolvireManagementul calitatii in domeniul constructiei de drumuri.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului: diplome, CV-uri; participarea personalului responsabil la cel putin un proiect similar; Angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane) - conf art. 188, alin. (3) lit b din OUG34/2006., Continuare: Ofertantii vor prezenta formularele completate (Formularul 20 din Sectiunea Formulare) si in copie lizibila «conform cu originalul», urmatoarele documente: - contractele individuale de munca ale personalului vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective ;
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala ? acolo unde este cazul);, Acord de asociere/subcontractare in cazul in care mai multe persoane juridice depun oferta comuna.Prezentare acord de asociere/subcontractare. (Formular nr.15, 16, 17, 18, 19 din Sectiunea Formulare ? dupa caz)Criteriile de calificare pentru fiecare asociat vor fi prezentate in conformitate cu prevederile anexei 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509 / 2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 11:45