Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ? Modernizarea si extinderea infrastructurii forestiere in comuna Salva, jud. Bistrita Nasaud?
Detaliu pentru invitatia numarul 344406
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344406/27.03.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ? Modernizarea si extinderea infrastructurii forestiere in comuna Salva, jud. Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Salva (Consiliul Local)Cod fiscal: 4347399, Adresa: str Principala, nr 154, Nasaud, Telefon: 0263/ 361202, Fax: 0263/ 361202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Salva, str Principala, nr 152, judetul Bistrita Nasaud, Romania, cod postal: 427255, telefon: +4 0263361202, fax: +4 0263361202, persoana de contact: Gavrila Mihaese
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Salva, str Principala, nr 152, judetul Bistrita Nasaud, Romania, cod postal: 427255
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ? Modernizarea si extinderea infrastructurii forestiere in comuna Salva, jud. Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ? Modernizarea si extinderea infrastructurii forestiere in comuna Salva, jud. Bistrita Nasaud?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 281 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.000 lei sau echivalent in alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Garantia de participare se constituie prin virament banca RO48 TREZ 1035 006x xx00 0083 - Trezoreria Nasaud) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art. 87 din HG 925/2006 si art. 278.1 din OUG 34/2006 (1052, 81 lei). Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3. In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4. Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificativeaferente (adrese bancare, declaratii IMM) in original, vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, insotita de documente edificatoare (certificate constatatoare, etc) din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Onul Gheorghe, Mihaese Gavrila, Trif Floarea, Ceuca Maria, Angelini Ioan, Ceuca Gheorghe, Ceuca Marinel Ioan, Furcea Ioan, Ienci Gheorghe Anch, Moldovan George, Movileanu Gabriel, Pascu Mihai, Puica Nicolae, Ros Dumitru, Saplacan Vasile.Formular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2011 de minim 200.000 lei conform bilantului contabil sau a altui document inregistrat la autoritatile competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 12 (Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractului). Ofertantul dispune in vederea realizarii serviciilor aferente prezentului contract de minim: 3 experti cu studii superioare tehnice, 2 experti cu studii superioare economice si 1expert cu studii superioare juridice care fac dovada unei experiente de minim 3 ani in consultanta privind implementrea proiectelor de infrastructura. Ofertantul dispune de minim 1 expert cu studii privind managementul programelor/proiectelor.Pentru personalul de care dispune ofertantii vor prezenta CV in original, contracte de munca sau prezinta angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi si probeaza cerintele necesare (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc), Formular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract). Ofertantul dispune pentru prestarea serviciiloraferente prezentului contract de: autoturisme, calculatoare, copiatoare, faxuri aspect dovedit prin documente privind propietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere, Formular 10S (Declaratie privind lista principalelor servicii relevante care demonsreaza indeplinirea conditiei de calificare prestate in ultimii 3 ani) Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) servicii similare, prin prezentarea unui contract de servicii similare in valoare de minim 100.000 lei fara TVA si prezinta certificate/documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat. In cazul in care contractul prevede si servicii, bunuri sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea serviciilor similare solicitate (centralizatoare F1, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre managerulgeneral si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate. ISO 9001:2001, ISO 14001:2005 sau echivalent.Prezentarea certificatelor aferente domeniilor necesare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 16:40