Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Malu cu Flori, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 346929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MALU CU FLORI
Numar invitatie: 346929/20.05.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Malu cu Flori, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALU CU FLORICod fiscal: 4344244, Adresa: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Telefon: 0245-670114, Fax: 0245-670114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Romania, cod postal: 137285, telefon: +40 245670114, fax: +40 245670114, persoana de contact: Primaria Malu cu Flori
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Malu cu Flori, judetul Dambovita, persoana de contact: Stoica Aurelia Cerasela. email: [email protected], [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Malu cu Flori, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul ?Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Malu cu Flori, judetul Dambovita?
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.733, 50 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu preved.art.86 alin.(1) si (3) din HG925/2006 act.Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator : in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;2)ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art.87 alineatul 1din HG.nr. 925/2006 act. si de art. 2781 din OG76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelorca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO82TREZ2715006XXX006030 deschis la Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4344244Data la care se face echivalenta leu/valuta este 02.04.2012 la cursul BRN.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 alin. (1) si (3) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta(completare Formular nr.4)Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiNota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Presedinte comisie licitatie ? Stoica Aurelia Cerasela, consilier cu drept de votMembrii comisie licitatie: Simene Gabriela, consilierLunescu Doina, contabilCorlet Maria, contabilSimion Tatiana, tehn urbanismConsilieri locali : Constantin Ion ? viceprimar, consilier, consilieri: Dutescu Ion, Necula Ion, Farcas Mihaela, Marinescu Constantin, Vintilescu Petre, Nistor Mariean, Anghelina Ionut, Mihai Toma, Voicila Constantin, Apostoiu Constantin.Primar ? Procopie Toma 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, . In original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.c) Cazier fiscal si judiciar al societatii ? fara fapte inscrise in cazier2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 273.350 lei. Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Se solicita urmatoarele documente: Bilanturile contabile anuale pe ultimii trei ani vizate/inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie; pentru anul 2012 se vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri., Formularul nr.7 Declaratie pivind cifra de afaceri globala , acest formular cuprinzand informatii despre operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraDeclaratie privind principalele servicii executate in ultimii 3 ani, ultimii 3 ani se stabilesc prin raportare de la data limitade depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii de consultanta similare.Ofertantii trebuie sa prezinte o lista a prestarilor de servicii din ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante prestari de servicii. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei prestarilor de servicii, descrierea detaliata a tuturor serviciilor executate si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2. Resurse umanea. Ofertantul va prezenta informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani respectiv se va completa Formular nr.12 - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; ;b. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;c. Se vor anexa CV si copii certificate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.d.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).e.Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Ofertant ca fiind strict necesari pentru indeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)., Se va prezenta declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune , din care sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin urmatorii specialisti : - Economistcu studii superioare in domeniul economic cu experienta similara in intocmire bugete si devize pentru cel putin un contract de prestari servicii de consultanta management;
- Economist cu studii superioare in domeniul economic cu experienta similara in intocmire si verificare situatii de plata pentru cel putin un contract de prestari servicii de consultanta management;
- Inginer drumuri si poduri cu studii superioare cu experienta similara in consultanta management proiecte drumuri pentru cel putin un contract de prestari servicii de consultanta management;
- Inginer constructii cu studii superioare cuexperienta similara in consultanta management proiecte drumuri pentru cel putin un contract de prestari servicii de consultanta management;Important: Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice.Se va face dovada experientei similare in domeniile solicitate.Raspunderea asociatilor este solitara.In cazul asociatilor resursele umane se vor lua in considerare prin punerea lor in comun, iar in cazulsubcontractantilor acestia vor raspunde in functie de partea din contract pe care operatorul economici-a subcontractat-o., 3. Resurse materialea. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de servicii;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, din care sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin urmatoarele utilaje: ? Computer desktop si / sau laptop;? Sistem operare pt care va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca dispune de licenta? Software de editare texte si foi de calcul, pt care va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca dispune de licenta? Software pentru calcul devize si situatii de plata;? Software Autocad pt care va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca dispune de licenta;? Imprimanta (pentru formatele A3 si A4);? Copiator / multifunctional;? Mijloc de transport.Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Nu este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Punctajul maxim de 70 de puncte se acorda pentru oferta cu cel mai mic pret. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel : Punctaj oferta A = (Pretul cel mai mic)/(Pretul ofertat A) * 70 puncte.
Durata de prestare a serviciilor
30
Descriere: Durata de realizare a Cererilor de Plata va fi calculatape ore, astfel: - pentru durata cea mai mica de realizare a Cererilor de Plata din momentul punerii la dispozitie a tuturor documentelor de catre Autoritatea Contractantase va acorda punctajul maxim ? 30p; - pentru alte durate, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pcp= (Pcp cel mai mic/Pcp n ) x 30;Atentie!Nu se accepta o durata de realizare a Cererilor de Plata mai mica de 8 ore din momentul punerii la dispozitie a tuturor documentelor de catre Autoritatea Contractanta. Ofertele care contin un astfel de termen vor fi considerate neconforme.Durata maxima acceptataeste de 7 zile lucratoare, termen peste care oferta nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer