Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect in vederea implemetarii proiectului: Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei ? Slobozia, Cod SMIS 10888»


Detaliu pentru invitatia numarul 338653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Slobozia
Numar invitatie: 338653/01.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect in vederea implemetarii proiectului: Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei ? Slobozia, Cod SMIS 10888»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SloboziaCod fiscal: 4365352, Adresa: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Telefon: +40 0243231401, Fax: +40 0243212149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920023, telefon: +40 243231401, fax: +40 243212149, persoana de contact: Adrian Trifan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Slobozia, str.Episcopiei, nr.1, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect in vederea implemetarii proiectului: Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei ? Slobozia, Cod SMIS 10888»
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de servicii ce se doreste a fi atribuit se va asigura planificarea, organizarea si conducerea activitatilor si resurselor necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a obiectivelor/activitatilor proiectului Reabilitarea functionala a Pietei Revolutiei ? Slobozia, Cod SMIS 10888?, finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 1?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul: Centre urbane, cu respectarea cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 510 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 2 588 lei si poate fi constituita astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari-formular 16; - prin ordin de plata sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor.Contul in lei al autoritatii contractante: RO56TREZ3915006XXX000125 deschis la Trezoreria municipiului Slobozia, cod fiscal 4365352; - depunenerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Cand garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, garantia este irevocabila si ea se va executa neconditionat, la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate atunci cand aceasta se afla in una dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, sunt incidente dispozitiile art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei precizate la IV.3.7. din Fisa de date a achizitiei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5 % din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de 7 zile de la data incheierii contractului. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.Modul de restituire conf. art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare. Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a contractului + 14 zile si va fi restituita prestatorului in termen de maxim 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor contractuale. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru prestatorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independenta-Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.(Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art 69^1 din OUG 34/2006 sunt: Primar- Stoica Alexandru;Viceprimari: , Bacanu Valentin, Cezar Zamfir;Hamza Eugenia-Sef Serviciu Investitii-Achizitii Publice si Concesiuni, Iorga Draguta-Compartiment Achizitii PubliceNitu Camelia-Serviciul Juridic, Lefter Paula-Compartiment Achizitii Publice, Stefan Elena-Serviciul Executie BugetaraTrifan Adrian-Director EconomicCostea Agripina ?SecretarTaclit Daniela- Sef Serviciu Executie BugetaraParaschiv Mihaela- Serviciul JuridicAndreea Tastaman- Serviciul JuridicConsilieri locali care aproba bugetul: Beciu Elisabeta, Catargiu Dumitru, Constantinescu Emil, Ionita Gabriel, Ionita Vasilica, Jaca Ionut, Nedelcu Danut, Nesu Ioan, Petre Elena, Radu Paros Mihaita, Raileanu Ionut Viorel, Sava Stefan, Saracaceanu Constantin, Stan Ion, Serban Rozica, Stefan Teodor, Vasile Cornel, Vetu Ionel, Zainescu Nina6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maxim 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus in cadrul ofertei certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident .Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare)trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale anuale pe ultimii 3 ani (fara a fi luat inconsiderare anul in curs) sa fie egala sau mai mare cu 300.000 lei - Formularul nr.6I. Persoanele juridice romane vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind marimea cifrei de afaceri globale anuale medii.II. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autentificata/legalizata in limba romana, documente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind marimea cifrei de afaceri globale anuale medii.Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Bilant contabil- se vor prezenta copii dupa situatiile finaciare anuale (bilant anual, cont de profit si pierdere, anexe) pe anii 2009, 2010 si 2011, inregistrate la administratia financiaraNota: Persoanele juridice straine: In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reiasa situatia economica si financiara a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani -Formularul nr. 7. -continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In vederea sustinerii capacitatii tehnice, se va face dovada ca operatorul economica prestat servicii de management si/sau supervizare de proiect in cadrul a maxim 2 contracte de infrastructurasi a caror valoare cumulata sa fi fost de minim 170 000 lei.Pentru sustinerea capacitatii tehnice, se accepta prezentarea de proiecte duse la bun sfarsit. Se vor prezentacertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa serviciile si valoarea acestora prestate pana la data depunerii ofertelor., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate;Operatorul economic sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti cheie care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)- Formular 9- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat (nr. de angajati) si al personalului angajat in domeniul proiectului.Se va anexa CV-ulpentru membrii echipei- Formular 10.CV-ul va fi insotit de: a) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, certificatele, atestatele etc. detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor solicitate, valabile la data depunerii ofertelor.b) Orice alte documente necesare pentru dovedirea cerintelor solicitate, acolo unde se solicita experienta in domeniu si nu diplomele, adeverintele, autorizatiile, certificatele etc., Autoritatea contractanta solicita prezentarea echipei nominalizate pentru acest contract avand ca minima componenta: Expert cheie 1 ? Manager de proiect ? 1 persoanaCalificari si abilitati: -Studii universitare de lunga durata;
-Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa detinacunostinte de project management (sa fi beneficiat de instruire in acestdomeniu), sa aiba experienta in rolul de manager de proiect/team leader/coordonator, experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, intr-o pozitiesimilara., Expert cheie 2 ? Expert financiar ? 1 persoanaCalificari si abilitati: - Studii universitare de lunga durata in Economie-Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa aiba experienta in rolul de expert financiar, experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, intr-o pozitie similara., Expert cheie 3 ? Expert achizitii publice ? 1 persoanaCalificari si abilitati: -Studii universitare de lunga durata;
-Dipoma/certificat de absolvire pentru Expert achizitii publice (cod COR 241940), Expert cheie 4 ? Expert tehnic ? 1 persoana-Calificari si abilitati : -Studii universitare de lunga durata in Inginerie Civila / Hidro;Experienta profesionala: -Minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul studiilor-Persoana care va fi propusa de catre ofertant trebuie sa aiba experienta in rolul de expert tehnic, experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, intr-o pozitie similara., Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea unei declaratii Formular 11 si formular model-acord de subcontractare-formular 17 cu subcontractantii si specializarea acestora. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica la momentul semnarii acestuia., Informatii privind asociereaIn caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu Formular nr. 12 din Sectiunea Formulare.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isilegalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001-2000Se va prezenta copie certificat privind sistemul de asigurare al calitatii conform SR EN ISO 9001-2000 / EN ISO 9001-2000, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre toti asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru pretul ofertei se acorda astfel: a)Se acorda punctaj maxim pentru pretul cel mai mic; b)pentru alt pret decat cel de la punctul a): P(n)=Pret minim / Pret(n) x punctaj maxim alocat unde: P(n) = punctaj pentru pretul ofertei , Pret (n) = pret oferta evaluata;Pret minim = oferta cu cel mai mic pret ;
Managementul riscurilor
55
Descriere: Se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pentru minimizarea/eliminarea riscurilor privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, pentru riscurile incluse in oferta atat cele din CS cat si cele suplimentare prezentate de ofertant.Punctajul obtinut la acest factor de catre un ofertant se va calcula astfel: a)Se acorda punctaj maxim, 55 puncte pentru numarul maxim de recomandari si strategii relevante si justificate;b) pentru un numar mai mic de recomandari si strategii , punctajul se calculeaza astfel: Punctaj maxim = Nr. maxim de recomandari si strategii relevante = 55 puncte.Punctaj x = (Nr. recomandari si strategii relevante / Nr. maxim recomandari si strategii relevante) x 55 = x puncte.Nota: Se vor contabiliza numai acele recomandari si strategii incluse in oferta care au fost identificate, descrise si argumentate si care pot avea impact in derularea contractului.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer