Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru proiectul "Achizitie servicii de extindere S.E.A.P. prin trecerea la un sistem dinamic si oferirea facilitatii de interoperabilitate pentru utilizatorii sistemului "
Detaliu pentru invitatia numarul 341330
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341330/20.12.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru proiectul "Achizitie servicii de extindere S.E.A.P. prin trecerea la un sistem dinamic si oferirea facilitatii de interoperabilitate pentru utilizatorii sistemului "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALACod fiscal: RO26335581, Adresa: str Italiana, nr 22, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213032997, Fax: +40 213032937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP conf detaliilor din capitolul IV.4.3. din Fisa de date
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (operare servicii e-guvernare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru proiectul "Achizitie servicii de extindere S.E.A.P. prin trecerea la un sistem dinamic si oferirea facilitatii de interoperabilitate pentru utilizatorii sistemului "
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Coordonarea corespunzatoare a activitatilor ce urmeaza a fi derulate, monitorizarea permananta a stadiului de implementare si a progreselor realizate, precum si gestionarea eficienta a tuturor resurselor disponibile sunt esentiale pentru a se asigura indeplinirea tuturor obiectivelor propuse in cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de Participare (notata GP): 4680 RON , reprezentand 2 % din valoarea estimata a contractului fara T.V.A. (conf. 43^1 alin. (2) lit.a si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G.34/2006 reactualizata). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; - Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor prelungirea acestei perioade. - In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantul are obligatia sa extinda si perioada de valabilitate a GP in mod corespunzator. - Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a GP. - Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a GP/nu prelungeste valabilitatea GP va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea GP. Se constituie prin: - virament bancar (plata se va efectua in contul RO91TREZ7025032XXX011214 deschis la Trezoreria Statului sector 2, beneficiar CNMSI cod fiscal: 26335581), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. O perioada de valabilitate mai mica a scrisorii de garantie fata de perioada de valabilitate a ofertei constituie motiv de respingere a ofertei. GP trebuie sa fie irevocabila. Pentru I.M.M.- 50% din GP. Documentul va fi scanat si atasat online in sistem sub forma unui fisier unic precum si in original la sediul CNMSI conf art 18 HG 1660/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare va fi in valuta, se va lua ca referinta cursul valutar al BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Excutie (notata GBE) este de 5% din pretul contractului fara TVA; Constituire prin: a. - instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b.- retineri succesive din situatia de plata. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, unde va depune o suma de 0, 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului. Pentru IMM - 50% din GBE. GBE se va restitui conform HG 925/2006, Art. 92 alin 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului-formularul F1 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formularul F2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul CNMSI sunt urmatoarele: Marian Ion-presedinte, Popescu Delia-vicepresedinte, Mirela Toma-expert, Roxana Popescu-expert, Alexandra Costache-sef serviciu economic, Gabriel Dumitru-director directia operationala.-formularul F3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formularul F4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006'- Cazier judiciar si Cazier fiscal pt societatea comerciala-formularul F5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG.34/2006- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (sau echivalent) - daca s-au acordat inlesniri de plata de organele competente. Se prezinta dovada ca societatea nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru ofertantul castigator/clasat pe locul I, solicitam prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Acesta se va depune la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile de la data solicitarii. Adresa la care se depune: CNMSI, Str. Italiana, Nr. 22, Sector 2, cod 020976, Bucuresti, RomaniaPentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri: Cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru ultimii trei ani sa fie de minim: 468000 lei fara tva. Cifra de afaceri anuala a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa, adica valoarea de 234000 lei fara T.V.A. Formularul F6 - Fisa de informatii generale/Declararea cifrei de afaceri Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R., Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani sau document echivalent. Bilanturile contabile pe ultimii trei ani sau documente echivalente, inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii cu mentiunea ?conform cu originalul?; Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: ofertantul va prezenta cel putin un contract furnizare servicii management de proiect derulat in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a prestat categoriile de servicii care fac obiectul procedurii de achizitie, in valoare de min. 234000 lei fara T.V.A. (valoarea estimata a contractului).Se va completa Formular 9 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. De asemenea, se vor prezenta: - certificate/ documente /recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, Continuare: - Documentele se vor prezenta in copie ?conform cu originalul". In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Informatii privind capacitatea profesionala -Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere Formularul nr. 10 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Lista personalului cheie propus pentru realizarea contractului -Angajament privind resursele umane Formularul nr. 11 - Lista personalului cheie propus pentru realizarea contractului. Formularul nr. 14 ? Angajamentul ofertantului In cazul unei asocieri Formularul nr. 14 va fi completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract., Necesar minim de personal specializat: -un manager de proiect: ? studii absolvite: studii superioare universitare ? cel putin 3 ani experienta in managementul de proiect pentru proiecte din domeniul IT&C ? aptitudini de organizare si comunicare ? abilitati in coordonarea unei echipe formate din experti de diferite specializari ? certificat profesional in Management de Proiect; .Formularul nr. 12 - Curriculum Vitae pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; - Formularul nr. 13 - Angajament de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre expertii propusi, Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii, autorizatiilor si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza; - copii ?conform cu originalul" ale contractelor de munca/contractelor de prestari servicii (daca este cazul)- acestea se vor solicita numai operatorului economic declarat castigator, Necesar minim de personal specializat: - un responsabil financiar: ? studii absolvite: studii superioare economice ? experienta specifica: minim 3 ani in domeniul managementului financiar ? atestare de expert contabil, cu cunostinte de contabilitatea institutiilor publice ? cunostinte de audit financiar.Formularul nr. 12 - Curriculum Vitae pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; - Formularul nr. 13 - Angajament de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre expertii propusi, Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii, autorizatiilor si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza; - copii ?conform cu originalul" ale contractelor de munca/contractelor de prestari servicii (daca este cazul)- acestea se vor solicita numai operatorului economic declarat castigator, Necesar minim de personal specializat: -un consilier juridic: ? studii absolvite: studii superioare juridice ? experienta profesionala in domeniul juridic: minim 5 ani ?Formularul nr. 12 - Curriculum Vitae pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; - Formularul nr. 13 - Angajament de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre expertii propusi;, Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii, autorizatiilor si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza; - copii ?conform cu originalul" ale contractelor de munca/contractelor de prestari servicii (daca este cazul)-acestea se vor solicita numai operatorului economic declarat castigator, -un expert IT: ? studii absolvite: studii superioare in domeniul tehnic sau IT&C? certificari profesionale in domeniul tehnic sau IT&C legate de activitatile de programare/ instalare/ configurare (baze de date, servere de aplicatii ? Sa aiba cel putin 3 ani de experienta in domeniul tehnic sau IT&C? Participare in calitate de expert IT (dezvoltator, consultant, implementator etc) in faza de implementare pentru minim 1 proiect.Formularul nr. 12 - Curriculum Vitae pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; - Formularul nr. 13 - Angajament de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre expertii propusi, Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii, autorizatiilor si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza; - copii ?conform cu originalul" ale contractelor de munca/contractelor de prestari servicii (daca este cazul)- acestea se vor solicita numai operatorului economic declarat castigator, Informatii privind subcontractatii/ asociatii. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; - datele de recunoastere a subcontractantilor propusi. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.- Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze; Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora: Formularul 16 si Formularul 17. In cazul in care nu exista subcontractanti atunci formularul va fi completat cu ?NU ESTE CAZUL? -, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora - Formular 18, insotita de acordul de asociere ? Formular 19. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001, sau echivalent. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, sau echivalent pentru domeniul de aplicabilitate. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, iar operatorul economic trebuie sa mentina valabilitatea lui pe toata durata contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara- PRET OFERTA; punctajul se va acorda astfel: pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim - 50 puncte; pentru pretul ofertei diferit se va aplica formula: P(n) = (pret min/pret n) x punctajul maxim acord (60 puncte).
Componenta tehnica 1- instrument colaborativ (IC)
40
Descriere: Utiliz. in cadrul act. de MP a unui instr. software colaborativ (aplicatie), accesibil prin Internet, care sa faciliteze activ. de MP.Detalierea punct. (punctajul se calc. prin cumularea punct. fiecarui crit. indeplinit), acordandu-se cate 5 pct. daca IC permite: accesul din Internet la inf. si doc.;introd. de activit./doc.de catre membrii ech. de MP;introd./monitoriz. riscurilor identif. in pr. risc, persoana responsabila de managementul riscului, stadiu, termen de rezolvare;introducerea/monitoriz. sarcinilor trasate catre membrii echipei de MP: sarcina, pers. responsabila de rezolvare, stadiu, termen de rezolvare;transmiterea automata de notif. catre membrii echipei de MP;setarea de permisiuni de acces la inf./doc. pentru membrii echipei de proiect(citire, scriere, fara acces);mentinerea calendarului activit. si livrabilelor, in mod partajat;inregistr.modif. efect.asupra inf. gestionate(data modif./ pers. care a modif.).MP=manag.proiect. Se admit si of. ce nu contin IC, dar se vor pcta. cu 0 pct.
Componenta tehnica 2-efortul de consultanta
10
Descriere: Aceasta componenta puncteaza efortul suplimentar de consultanta (numar de zile de consultanta) prestat in locatia proiectului de catre expertii cheie pe termen lung fata de numarul minim de zile de consultanta solicitat. O oferta cu un numar de zile de consultanta prestat de expertii cheie pe termen lung sub perioada minima acceptata de 100 zile va fi considerata neconforma. Punctajul se aloca in conformitate cu numarul de zile de consultanta oferite, astfel: Pentru minim 175 zile de consultanta prestate-2, 5pct;Pentru minim 250 zile de consultanta prestate-5 pct;Pentru minim 325 zile de consultanta prestate-7, 5 pct;Pentru minim 400 zile de consultanta prestate-10pct;Nota: Ofertele cu un numar de zile de consultanta mai mic de 175 zile vor primi 0 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 15:00