Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect necesare implementarii proiectului: Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a cetatenilor romani migranti?, cod SMIS 38496.


Detaliu pentru invitatia numarul 347027
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 347027/20.05.2013
Denumire contract: ?Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect necesare implementarii proiectului: Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a cetatenilor romani migranti?, cod SMIS 38496.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213158556, fax: +40 213158556, persoana de contact: ARABELA PISCOCIU, Email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213158556, fax: +40 213158556, persoana de contact: ARABELA PISCOCIU, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect necesare implementarii proiectului: Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a cetatenilor romani migranti?, cod SMIS 38496.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de: 6.200, 00lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006, cu valabilitate de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Garantia de participare se poate retine integral in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 sau partial (suma de 3.200, 00 lei) in situatia prevazuta la art 2781 alin. (1) din OUG 34/2006.Contul RO27TREZ7005005XXX000163, deschis la A.T.C.P.M.B., titular ? Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, cod fiscal 4266669.iii. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR publicat cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
CUANTUM :10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire - in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare; in termen de max. 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III ? Formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile care pot duce la excluderea din procedura conform181 din OUG 34/2006 ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III ? Formular nr.23.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata obligatiilor catre bugetul local, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006, precum si in alte situatii similare prevazute de legislatia in vigoare si in declaratia depusa poate atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica sau poate duce la interdictia de atribuire a contractului de achizitie publica.Certificatele fiscale depuse trebuie sa ateste ca, la ultima data de 25 anterioara termenului limita de depunere a ofertelor, ofertantul nu are restante la plata impozitelor, taxelor sau contributiilor de asigurari sociale scadente la acea data. Documentele doveditoare care atesta lipsa datoriilor la o data ulterioara datei solicitate vor fi considerate valabile. In cazul in care exista astfel de restante, daca acestea nu sunt compensate, oferta va fi declarata inacceptabila.1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 3, in original2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 5, in originalIn cazul in care mai multi operatori economici depun oferta comuna, fiecare dintre acestia va trebui sa indeplineasca aceasta cerinta. De asemenea, cerinta se aplica si eventualilor terti a caror sustinere este precizata in oferta depusa in cadrul procedurii de atribuire a contractului.1.Declaratie privind conflictul de interese ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 4, in original.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute in modelul de declaratie pe propria raspundere, in caz contrar urmand a fi exclusi de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: -Alexandra Patricia BRAICA ? Secretar de Stat-Romulus Radu Corneliu DUMITRIU ? Director General Economic-Eduard CORJESCU ? Director Direc?ia Juridica, Legisla?ia Muncii ?i Contencios-Arabela PI?COCIU ? Manager de proiect-Cornelia BIRLA - Responsabil Achizi?ii Persoane juridice/fizice romane: Pentru persoane juridice: 1. Ofertantul sa fie inregistrat legal - Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt valabile/reale, la data limita de depunere a ofertelorPentru persoane fizice: - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele solicitate se vor prezenta de catre ofertant sau operatori economici care depun oferta comuna in asocierePersoane juridice/fizice straine : Se vor prezenta: Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturile contabile pentru anii 2010 ?i 2011 - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente ? in copie. In cazul in care operatorul economic nudispune de bilantul contabilaferent anului 2012, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat , acesta poate prezenta si alte documente in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare., Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin 620.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a prestat, pana la termenul limita de depunere a ofertei, servicii similare a caror valoare, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 300.000 lei, prin prezentarea unei liste a principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani., CERIN?E MINIME : a) Manager de proiect ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
?Studii superioare?Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect (cod COR 241919)
?Cunostinte obligatorii de operare PC: Microsoft Office si Windows.
Experienta profesionala relevanta:
?Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul finalizarii studiilor universitare
?Minim 3ani experienta in coordonarea activitatii de asigurare a managementului de proiectb) Expert fonduri europene (asistent proiect) ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
?Studii superioare?Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect (cod COR 241919)
?Cunostinte obligatorii de operare PC: Microsoft Office si Windows.
Experienta profesionala relevanta:
?Minim 5 ani experienta profesionala generala?Minim 3 ani experienta in coordonarea activitatii de asigurare a managementului de proiectc) Expert tehnic IT ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
?Studii superioare tehnice?Cursuri sau certificari/atestari recunoscutepentru produse software/baze de date
Experienta profesionala relevanta:
?Minimum 5ani experienta generala calculata de la momentul finalizarii studiilor universitare
?minim 3 ani de experien?a in realizarea de arhitecturi de solu?ii software ?i/sau gestionarea de sisteme informatice integrate
d) Expert achizitii publice ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
?Studii superioare?Certificate de absolvire a unui curs de Expert achizitii publice
?Cunostinte obligatorii de operare PC: Microsoft Office si Windows.
Experienta profesionala relevanta:
?Minimum 5ani experienta generala calculata de la momentul finalizarii studiilor universitare
?Minim 3 ani experienta in domeniul achizitiilor publice
e) Expert financiar ? 1 persoana
Calificari si abilitati:
?Studii superioare economice?Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect (cod COR 241919
?Cunostinte obligatorii de operare PC: Microsoft Office si Windows.
Experienta profesionala relevanta:
?Minim 5 ani experienta profesionala generala?Minim 3 ani experienta specifica in calitate de expert financiar
Pentru ofertantul ce se va clasa pe locul I, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente si informatii suplimentare in scopul verificarii datelor din aceste formulare.
Nota : Se vor prezenta persoane diferite pentru fiecare pozitie.
CV-uriletrebuie sa fie suficient de detaliate astfel incat sa rezulte cel putin indeplinirea calificarilor si experientei profesionale solicitate fiecarui expert., Utilajele, instala?iile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Certificare ISO 9001/2008sau echivalent, valida la data limita de depunere ofertelorNu se accepta ofertanti in curs de certificareOfertantii au obligatia sa seraporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, pentru serviciile asumate in cadrul asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer