Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru proiectul "Proprietatea imobiliara-fundament pentru politici nationale si europene"


Detaliu pentru invitatia numarul 349106
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 349106/25.06.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru proiectul "Proprietatea imobiliara-fundament pentru politici nationale si europene"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta in domeniul managementului de proiect pentru proiectul "Proprietatea imobiliara-fundament pentru politici nationale si europene"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta management de proiect pentru proiectul "Proprietatea imobiliara-fundament pentru politici nationale si europene"
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 343, 838.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 6.800, 00 Leib)Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, adica 3.438, 38 Lei.c)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.d)Forma de constituire a garantiei de participare: se va face in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: 1.Scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare, emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatatesau2.Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO63TREZ7005005XXX000970, deschis la ATCPMB cu conditia prezentarii ordinului de plata avizat de banca emitenta, in original.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 12 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si va fi incarcata si in SEAP, scanata, la sectiunea Documente de calificare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 (se va completa Formularul nr. 14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (prezentarea Formularului nr. 1, de catre ofertant/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic, prezentate de fiecare asociat, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului nr. 2, de catre ofertant /ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);
- Certificatul eliberat de ANAF din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre Bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 (prezentarea Formularului nr. 3 de catre ofertant/ofertantul asociat, dupa caz)-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante) - Formularul nr. 4 se va prezenta de catre ofertant/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur Ursu, Marcel Grigore, Mihai Busuioc, Elena Ungureanu, Camelia Ursu, Alina Elena Iancu, Magdalena Constantin, Andreea Anton, Cernea Marian Simion, Camelia Zisu, Gabriel Cosmeanu, Ioana Garzu, Karla DocanNota: a.In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor, este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c.Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.e.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 680.000 lei.Nota: a)Prezentarea Formularului nr. 5 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani.b)Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Curs de referinta: pentru anul 2012 ? 1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei; pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei; pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei., Continuare cerinta: c) Pt. operatorii econ. nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau maxim 2 contracte, in valoarecumulata cel putin egala cu 170.000 lei, servicii de natura similara celor prevazute in caietul de sarcini, respectiv: servicii de consultanta si/sau management de proiect (elaborare cereri de rambursare, inclusiv cerere de rambursare finala, elaborare rapoarte de progres etc.).In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta: - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nota: a) Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile documentelor insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.b) Prezentarea Formularului nr. 6 - Lista privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani;c) Prezentarea Formularului nr. 7 ? Fisa de experienta similara., Cerinta nr. 2: Informatii privind personalul tehnic de specialitateOfertantul tb. sa faca dovada ca dispune cel putin de urmat. personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: A.Project managerB.Asistent project managerC.SecretaraAlti experti suport: A.Expert financiarB.Expert achizitii publiceSe solicita: -Declaratia privind personalul resp. pentru indeplinirea contractului, impreuna cu inform. ref. la studiile, pregatirea prof. si calificarea fiec. persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formularul nr. 8);
-CV Europass (Anexa la formularul nr. 8);
-Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punct de vedere al experientei si compet. prof. ale personalului de specialitate propus, se poate asigura indeplinirea la un nivel coresp. a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specific. prevazute in caietul de sarcini;
-Angajamentul privind resursele umane (Formularul nr. 10);, Continuare cerinta nr. 2: Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b.In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi diplome, certificate, atestate privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala).Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV;, Continuare cerinta nr. 2: c.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiec. astfel de specialist se va prezenta dovada rel. contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate/Angajament de participare (Form. 9).d.Specialistii prezentati trebuie sa fie vorbitori de limba romana. In caz contrar, ofertantul va asigura servicii de traducere si interpretariat de specialitate in limba romana, pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate.e.Fiecare expert propus trebuie sa detina bune cunostinte de limba engleza, dovedite prin precizarea nivelulului acestora la nivelul CV-ului. In caz contrar, ofertantul va asigura servicii de traducere si interpretariat de specialitate in limba engleza, pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate., Continuare cerinta nr. 2: Cerinte minime pentru personalul tehnic de specialitate: 1. Project manager- Studii superioare, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
- Cunostinte in domeniul managementului de proiect (demonstrate prin diploma/certificat recunoscut CNFPA(cod COR 242101) sau echivalent;
-Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;
- Experienta specifica dovedita prin implicarea intr-un proiect in calitate de Manager de proiect., Continuare cerinta nr. 2:2. Asistent project manager- Studii superioare in domeniul economic sau comunicare, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
- Cunostinte in domeniul managementului de proiect (demonstrate prin diploma/certificat recunoscut CNFPA(cod COR 242101) sau echivalent;
- Cunostinte avansate de limba engleza demonstrate printr-un atestat/certificat de absolvire in domeniu;
- Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;
- Experienta specifica in derularea de activitati similare (monitorizare activitati proiect, elaborare/verificare rapoarte solicitate, supervizare activitati de informare si publicitate etc.) in cadrul a cel putin un proiect., Continuare cerinta nr. 2:3. Secretara- Studii superioare, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
- Cunostinte avansate de limba engleza demonstrate printr-un atestat/certificat de absolvire in domeniu;
- Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;, Continuare cerinta nr. 2: Alti experti suport: 4. Expert financiar- Studii superioare in domeniul economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
- Cunostinte privind accesarea fondurilor europene (demonstrate prin diploma/certificat recunoscut CNFPA (cod COR 242213) sau echivalent;
- Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;
- Experienta specifica in derularea de activitati similare(activitati de verificare a inregistrarii in contabilitate a cheltuielilor proiectului, incadrare a cheltuielilor in categorii de cheltuieli eligibile, elaborarea cererilor de rambursare, intocmire, modificare buget etc.) in cadrul a cel putin un proiect., Continuare cerinta nr. 2:5. Expert achizitii publice- Studii superioare, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
- Cunostinte in domeniul achizitiilor publice, demonstrate prin diploma/certificat recunoscut CNFPA(cod COR 214946) sau echivalent;
- Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;
- Experienta specifica in derularea de activitati similare (consultanta/suport in derularea procedurilor de achizitie publica) in cadrul a cel putin un proiect., Cerinta nr. 3: Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta: - Formularul nr. 11 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia).Nota: a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Continuare cerinta nr. 3: Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere (Formular nr. 18) cu urmatoarele prevederi minime: -nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Nota: a) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Continuare cerinta nr. 3: Informatii privind sustinereaIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capcacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (Fomulare 17 si/sau 17A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006. Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activitatile principale necesare ducerii la indeplinire a obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit (activitati de consultanta pentru afaceri si management), prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent). Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia obiectului contractului (suplimentar fata de numarul minim solicitat in caietul de sarcini)
20
Descriere: Identificarea si justificarea riscurilor
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a afecta cerintele CS (suplimentar fata de cele aferente nr. minim de riscuri solicitate in CS)
20
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate fara a se afecta cerintele CS
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer